Hi ladies, Alice: sterkte meid, hoop dat alles toch goedkomt...maar rustig aan. Knuff. Mamary: raar zeg, dat inwendig onderzoek. Indalen voelde ze bij mij ook an de buitenkant, met de vingers bij mijn schaambeen zeg maar...en ik moet nu ook elke week hoor, afgelopen week uitleg gehad over wanneer bellen enzo.Ik zou wel ff bellen en anders inderdaad ergens anders een second opinion vragen (andere VK praktijk in de buurt?) Hier gister een slechte dag gehad (en vannacht en vanochtend) was nu pas om 12.30 uur uit bed. Steeds vaker harde buiken, vreemde steekjes en pijntjes(onderin buik, vagina), krampjes soms ook. Beeb erg druk, voel het kind bijna de hele dag en nacht...Hikken, trappelen met voeten in mn zij, weer harde buik, gisteravond erg benauwd en voelde me wat "ziekjes" beetje grieperig ofzo, paar keer diarree en gerommel in mn darmen, zelf vriendlief kan het horen ( sow wat was da?)moe en niet fit, wist vannacht niet meer hoe ik moest liggen, maagzuur kwam steeds omhoog (bleh, dan kan ik wel kotsen, die zure rommel in je mond)...zucht.... Maar verder nog niets te zien. Afscheiding is normaal, geen slijmprop o.i.d. helemaal nix nakkes nada. Misschien wil ik nu te graag? Toch hoop ik met deze klachten wel dat beebje wat eerder komt en dat ik niet nog 5 weken zo door moet... Sorry voor mn geklaag meiden, voel me gewoon niet zo happy op het moment. Misschien morgen beter? Liefs, Borsatofan
Mn hondje is al een paar dagen niet lekker. Eet weinig. Af en toe spuugt hij , brokjes. En net bij de grote boodschap poepte hij "slijm"... Wat heeft hij? Koudje gevat door het weer ? Verder is hij wel levendig en speels.. Lintje niet reageren aub !
Ik ben een zwangere muts.... Post komt net binnen, ik denk nog leuk, een kaartje Grote sticker erop, handschrift eronder komt me bekend voor...kaartje voor Son...alleen geen adres erop En dan wel zo slim zijn om m'n eigen postcode en huisnummer erop te schrijven. Echt voel me momenteel echt megadoos. Borsatofan Lekker klagen hoor, het zijn de laatstse loodjes en met allemaal kwaaltjes lijkt me dat ook echt zwaar. <knuf> En Kliko Bedankt voor het lijstje. Nu moet ik echt daadwerkelijk de spullen in een tas gaan doen.
eh.. ja.. tijdens zwangerschap.. Schoonmaakmiddelen zijn mijn geheime wapens in de strijd tegen ongedierte.
het wordt best wel zwaar voor je he? Wil je een stukje been van mij voor extra kracht? Kom op he, je ziet er prachtig uit en hebt een heel mooi wondertje in je buik. knuffel knuffel
haaahahhaha.. Sonja vond jou ook al wel erg aso hoor.. geen kaartje sturen.. Zo heb ik met valentijnsdag anonieme kaartjes gestuurd naar mijn vriendinnen.. zonder postzegels per ongeluk MOesten ze allemaal de tnt betalen...
Ja, dat zonder postzegel overkomt mij de laatste tijd ook iets te vaak...weet niet wat het is, maar echt alles waarbij meerdere handelingen moeten worden uitgevoerd, gaat fout
Waarom denk je dat , ervaring ? Beetje lastige situatie. Hondje is van mn ouders en ik ben op hem aan het passen Moet dat juist weer deze week , pfff .. Hij drinkt wel goed trouwens . zal die geen koudje hebben ?
Laten we even eerlijk zijn, ik noem het peper en zout, met hier en daar een verdwaald haartje zonder pigment
Ja mijn ervaring is dat als er slijm of bloed bij zit het een darmontsteking is. Bel even naar de da leg het even uit waarschijnlijk zeggen zei het zelfde. En wat licht eten geven kip met rijst.Geen brokken of iets anders.