Tja Kiki, ik denk dat ie ligt waar jij hem neerlegt ! Ik durf het je niet te zeggen. Mijn gyn. zei toen ik mijn echo had (9wkn 3dgn) dat als het vruchtje groter is dan 1,5 cm en het hartje goed klopt zij er al van uit gaan dat het goed blijft, ondanks de twaalf weken (ja, ze zei 12 weken!) grens. Zou het dan toch gewoon 12 weken zijn :-k ! Voor hun ligt de grens dus al bij die gegevens (1,5 cm + goed kloppend hartjes) en de evt. daarop volgende miskramen zijn echt uitzonderingen net als dat er nog mensen zijn waarbij het met 16 weken of zelfs met 20 weken nog misgaat. Maar goed, dat waren haar woorden, ik heb er niet voor geleerd dus ik weet het niet ! Groetjes Manou
Thanx Manou25...dan houd ik het bij 12 weken... Zie trouwens wel aan mijn onlogische zinsopbouw en spellingsfouten dat het bedtijd is Slaap lekker
Hier is het ook allang bedtijd geweest dus ik ga ook afsluiten. Ik krijg trouwens van mijn man ook al de hele dag commentaar dat ik er langs praat. Wil ik "ik ga naar bed" zeggen, zeg ik "ik ga naar huis". En zo nog meer van die vreemde praat. Welterusten en tot gauw allemaal! Groetjes Manou
@SheDevil, misschien heb ik de verklaring voor de 5 cm gevonden! Ik heb zelf bij 9 wkn 3 dgn 3 echofoto's mee naar huis gekregen. 1 daarvan staat in mijn album. Als je op die foto rechtsonderin kijkt staat daar 10 cm. Als ik bij jou foto rechtsonderin kijk staat daar zoom, maar is dat dezelfde plaats als waar de 5 cm staat? Volgens mij geeft dat namelijk de grote van het beeld weer. Bij mij is het vruchtje nl 2,68 cm en dat met de overige gegevens van de echo zal samen 10 cm zijn. Daarnaast heb ik nog een foto waar 9 cm op staat en nog 1 waar zoom opstaat en die is dus ook echt ingezoomd. Misschien is dat de verklaring van je 5 cm. Ze hadden gewoon 5cm van jou binnenkant op beeld staan ! Een vruchtje van 5 cm kan echt niet voor die termijn, want dan zou je al veel verder zijn! Maar goed, het is maar een idee, want ik weet natuurlijk niet of jou 5 cm op dezelfde plaats staat als mijn 10 cm. Ik hoor het nog wel. Nou, voor nu dan echt welterusten! Groetjes Manou
Hoi meiden, Heb al een tijdje niet meegeschreven, geen puf en te misselijk, maar wel meegeleefd. Had ik eindelijk alles gelezen en om dan overal op te reageren... nee, ging niet meer lukken. Maar ik voel me nu weer wat fitter, dus ik ga proberen mijn leven te beteren. Vrijdag voor het eerst naar de gyn en dan hopelijk een echo. Als ik daar de bevestiging krijg van een kloppend hartje, dan ga ik het van de daken schreeuwen en mag de hele wereld het weten! Ik ga ook naar huis Manoe haha! Ik ga mijn bedje dus opzoeken... slaap lekker! x Nienke
zo al allemaal meiden op bed hmm ik kan echt niet slapen mijn pa is weer trug geroepen naar het ziekenhuis en om wat afleiding voor mezelf te zoeken ben ik aan het dichten geslagen de bedoeling is dat ik een gedicht maak voor de babykamer die dan op een groot wit vlak op de muur komt dit is het gedichtje Slaap... Leg je hoofdje op je kussen, Stop je knuffel er lekker tussen. We zingen je nog een liedje toe, En zien je gapen je bent al moe. Een dikke zoen op je voorhoofd, Waarna het lichtje word gedoofd. Droom maar fijn, Ons kindje klein........ Gemma 17-01-2007 maar ja nu is de afleiding weg want ben al klaar grrr truste allemaal
Manou, dat zou best wel kunnen ja wat jij zegt. Maar waar staat er dan hoe groot ie wél is? Want dat is de enige afmeting die erop staat... Zal ze morgen toch eens ff bellen, want ze had me vandaag gebeld maar kon ni opnemen...vraag me af wat er was Koud? ? Ik heb alleen maar opvliegers en hitte en zweet aanvallen ppfff Woepie; ik vind het een mooi gedichtje en sterkte met je vader
Als je naar mijn echo kijkt zie je dat ze een meting hebben gedaan de lengte staat boven in beeld. Die 5 cm die jij bedoelt staat er bij mij ook op alleen dan 12cm, zoals ik je foto bekijk hebben ze niets gemeten bij de echo.
zo nu de andere 3 pagina's gelezen.... oops: Cindyke blijf lekker plat liggen meid, dat hartje klopt nog speciaal voor jullie tweetjes! Heel veel sterkte de komende week en ik hoop dat je de volgende keer als je reageert weer op die roze wolk zit en daar ook op blijft!
Wat een verhalen allemaal.. Cindyke, sterkte meid, positief blijven dneken (makkelijker gezegd dan gedaan) Ik hoop dat alles goed gaat... Voor diegene die echo's hebben laten maken.. Geweldig he Kan niet wachten tot mijn 2e echo. Maarre even een vraagje.. Ik ben een kilo afgevallen? Raar of normaal?
ik ebn ook afgevallen volgens mij is dat gewoon normaal ook hoor als je heel misselijk bent bijvoporbeeld alleen ik ben dat niet heel misselijk
Och, Woepie, wat verdrietig.. Heel veel sterkte toegewenst bij het afscheid en alle keren dat je het nodig hebt. Ik hoop dat je oma van beneden neerkijkt en zal zorgen dat je een heel mooi en gezond kindje op de wereld zet. xx Lintje
@cindyke: luister naar je gyn en doe heel rustig aan! Ik duim voor jullie! @woepie: gecondoleerd met het verlies van je oma.
@Cindy, doe lekker rustig aan, niets is nu belangrijker dan je kleintje! @Woepie, gecondoleerd met het verlies van je oma, sterkte en doe rustig aan.
Cindyke: heel veel succes met je bedrust. Zal zwaar zijn, maar het is het enige wat je zelf kunt doen! Woepie: Wat is het nu definitief he? Maar zoals Lintje ook al zei: hopenlijk kijkt ze op je neer en ziet ze zo toch jullie ukkie! Ik ben net bij de vk geweest. Alles was in orde. Ze kon alleen niet precies de lengte meten, er zat steeds te veel verschil tussen. Dus over 3 weken weer een echo (he vervelend hihi) Wat een weer zeg! Mag ik zo met mijn oppaskindjes naar school Laters!
Hoi meiden, goede morgen. Nienke fijn dat je er weer bent en doe het rustig aan en blijf lekker mee lezen hier. Ik miste je al en dacht dat er misschien iets aan de hand was zoals een mk maar dat is het gelukkig niet. Woepie heel veel sterkte toegewenst met het verlies van je oma. Ik moet even iets kwijt hoor als het mag want mijn vriend is er niet dus hopelijk kan ik hier even mijn ei kwijt. Ik moet vanavond werken en aan gezien ik in de thuiszorg werk en op de fiets naar de mensen toe moet om ze te verzorgen zie ik daar erg tegen op. Het waait en stormt en regent nu al heel hard en vanavond word het alleen maar erger en ik vraag me af hoe ik dan in godsnaam moet fietsen overal heen. En het zijn nog al grote stukken die ik moet fietsen en aan gezien ik snel moe ben en emotioneel door alle hormonen zie ik er zo tegen op om te gaan. En dan is er ook nog een nieuwe meneer bij ons in de zorg gekomen waar van ik ook nog het adres moet gaan zoeken nou en ik en de weg vinden dat gaat niet echt samen. Dus ik zie al helemaal dat het de soep in gaat lopen en ik straks op het fietspad lig languit door de wind,dat is mij al eens gebeurd. Sorry voor mijn geklaag maar ik moet het even kwijt bij iemand. Ik wilde lekker uitslapen vanmorgen maar ik maak me zo druk dat het niet eens is gelukt. Ik voelde tranen al weer achter mijn ogen branden want nogmaals ik ben zo emotioneel dat ik snel om iets kan huilen en vooral om dit. Gelukkig nog steeds niet misselijk en een tip voor de mensen die het helaas nog wel zijn,ik heb munt thee gedronken tijdens mijn misselijkheid en bij mij werkte het goed dus misschien een aanrader? Ik ga maar een beetje voor de tv hangen en internetten en vanmiddag op de fiets en vanavond. Doei teddy.