augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Als ik even kijk naar de avatars... WIE heeft er een maf gestoord diertje met een navelstreng met bloed op het plaatje?
    :idea: het begint met een V en eindigt op olleybalprinsesje..

2. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Bleegh begin hier een beetje misselijk te worden, had net last van maagzuur, dus had ik een maalox genomen, maar nu wordt ik er geloof ik een beetje :pale: van.

En ik kan ook niet eerder naar huis vandaag :( Heb weer eens geen eigen auto, had zolang een auto van mijn vader (heerlijk dat die man meerdere auto's heeft) maar die had mn zus nodig vandaag. Dus ben vanmorgen door arno weggebracht (die dus al de hele week in mijn auto rijdt) en wordt straks weer opgehaald door mn zus
    Misschien toch eens overwegen om op de fiets naar mn werk te gaan ehhh :rolleyes: toch maar niet..

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    * Arno geeft auto aan Ien terug *

Ik heb het opgelost! :D

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Dinerkwestie: pizza, negerzoenen OF pannekoeken?

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Tanja het is de bedoeling dat z'n maag en darm inhoud rust krijgt daarom wat rijst en kip dit is ligt verteerbaar.
    En een dag niet eten is echt geen probleem.|Zal de da ook vertellen.
    Mijn hond heeft wel eens 1 week niet gegeten en leeft ook nog steeds ;) :) .

6. Niet meer actief

Zoo, boontjes gedopt, aardappels geschild, mandarijn gegeten, nog een glace gepakt... wat gaan we nu doen?

7. Niet meer actief

pizza met negerzoenen toe, of negerzoenen op pannekoeken

8. Niet meer actief

ooooooooo, :idea: de dierenarts, ik dacht al, waarom moet ze nou met dat beest naar de drogist :( :oops:
    hihi

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zo vrouw ook weer weg.Alles was goed ze belt volgende week voor een afspraak.

Weet echt niet wat ik moet gaan eten.
    En 2 pagina's in een uur dat gaat al weer lekker.

Hier vandaag de papieren binnen gehad voor de kinderbijslag echt zo'n vetpot.hihi 175 euro per drie maanden en dan staat er voor een bijdrage in de dure kosten.Weten ze wel wat een luiers je gebruikt? :) :)

Nou ga uk een schone broek geven en even naar buiten hond uit laten en een frisse neus halen.

rustig aan he.

10. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Thanx Lin, je bent liefff -hug-

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He, jij bent wakker! Ik denk dat die negerzoenen er sowieso komen, manlief is weer eens de hort op dus moet ik mezelf toch een beetje verwennen? Maar dan nog pizza of pannekoeken.

12. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Ehh Kiki pizza met stukjes pannekoek en negerzoenen (moet er even niet aan denken maar ik was al misselijk)

Hihi had van de week toch dat avontuur met mn ruitenwissers, nou had dus aangifte (via internet) gedaan van vernieling, krijg ik een mailtje met een heel blabla verhaal MAAR: als ik er behoefte aan heb kan ik ook contact opnemen met slachtofferhulp! Hmm voel me toch best wel heel erg slachtofferig, misschien dat het helpt om erover te praten.....

13. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Heej Son,

Wat een lieve foto's weer van Kenji, heb weer ff op je site gespiekt! Oooooww...als ik dat kleine lieve mannetje daar zo zie liggen denk ik "ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook" wil zo graag lekker knuffelen met mn beebje....zucht, wat kunnen hormonen je in de weg zitten zeg!

Mag dit morgen over zijn? :rolleyes:

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    whahahaha

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hebben jullie dat ook, dat als je in de super loopt en iets ongezonds in je mandje stopt, je het idee hebt dat iedereen je zit aan te gapen zo van, zou je dat wel doen? Sinds een paar weken heb ik daar echt last van... triest?

16. Niet meer actief

Ien, zo maak je de arme Kiki ook misselijk, gewoon pannekoek maken met tomaat, kaas en champions :p

enne, tja, slachtofferhulp... voor je ruitewissers?

Borsatofan, die hormonen zijn goed voor je, nog even doorbijten :thumup:

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Het is panneNkoeken! En ik ga dan ook voor de pannenkoek.

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Borsatofan, misschien is die slachtofferhulo van Ien wat voor jou? Slachtoffer van je hormonen ;)

19. Niet meer actief

Nee Lintje, pannekoek is een uitzondering op de nieuwe (ondertussen oude) regel, blijft gewoon pannekoek :p

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Nee niet triest, herken het! Trouwens iedereen gaapt me sowieso al aan.. JA ZEG DAN WAT OF IK GEEF JE EEN SCHOP..
    Ik schaam me dood als ik een pakje sigaretten voor Tj koop.

Deel Deze Pagina