augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Leuk mamalieske.
    Knap dat je dat zelf kan hoor,ik ben niet zo kreatief.
    Maar het ziet er echt onwijs mooi uit.

Teddy.

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Thnx :D Ben er ook best wel trots op hoor, maar het is zo veel werk, en dit is het enige waar ik geduld in kan opbrengen.

Hier nog even een foto van mijn pootjes.

Heb striemen op de enkels dat is zweepslag en alles tinteld weer, dus dalijk lekker een slaaptabletje van de gyn er in en een nachtje rust voor mamalies :D

3. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Hee ik maak ook een pooh werkje. Ik borduur een meetlat, maar moet nog echt echt heel veel , dus aan een foto hebben jullie niets

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Oooh wannebe, maar dit is ook maar een fractie van de steekjes die ik moet.... werkje is denk ik 80cm bij 60cm ofzo, geen idee hoeveel steekjes maar veelste veel!

Dus kom op met die foto ;)

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Dames, wat zijn jullie allemaal crea bea....krijg bijna het gevoel dat ik ook echt iets moet gaan doen.

Maar erg mooi hoor!

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Dit was trouwens een zwaarder project .... veel steekjes en veel kleuren.
    Als bedankje gemaakt voor mijn tante die poppenhuizen bouwt (van die sjieke dure gevallen, dus niet voor kids)

Denk dat dit toch wel in de buurt zal komen van 20.000 kruisteekjes ofzo... lastig schatten zoiets. Maar er zitten km's garen in. En maanden werk.

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Mamalieske -> wat mooi zeg!

Raccon -> ziet er leuk uit hoor ;) !

Hier kan ik de slaap niet vatten..
    Zo'n rugpijn..
    Kan geen houding vinden op mijn zij....
    Gaat een lange nacht worden ben ik bang..

afin....

*zucht*

8. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Sterkte Loran...

Ik ga zo maar eens mijn bedje opzoeken. Ben benieuwd hoe het vannacht allemaal gaat.

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zo een betere nacht achter de rug.

Mamalieske jee wat leuk niks voor mij geen geduld.

Loran nog een beetje geslapen?

Raccon ook al zo crea geweest ook leuk.

Tanja goe is het afgelopen bij de DA?

Miza die steken zijn de voorbereiding ;) Maar wel even nog wachten he anders bevalt er niemand in aug ;)

Nou ik ga even aankleden en de hond laten piesen.

10. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Zo dadelijk naar de verlos, mn vriend heeft vakantie dus die gaat mee. Die is schijtzenuwachtig,,,,,,,en waarom,,,,,,,joost mag t weten. Dit is na de 20 weken echo de eerste keer weer dat ie ergens mee heen gaat en dus t hartje hoort.

Mooie voetjes mamalieske ;) vervelend, zo zien die van mij er ook uit alleen mn rechter voet is nog wat dikker. (maar denk dat jij slanker bent dan mij dus dan is t logisch dat die van mij dikker zijn hahha)
    Heb jij dat ook dat je dan pijn hebt bij t lopen aan de bal van je voet?
    Ik kom s avonds niet meer in mn crocs, kun je voorstellen. Crocs zijn echt al mega breed :(

Ow en die steken in mn *piep* die heb ik nog niet, dus ik kan nog op kamp willen jullie zeggen :-D Jahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :-D ;)

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    O missgroovy als ik s'nachts naar de wc wilde dan kon ik niet lopen zo zeer deed de bal van mijn voet.Hij was ook erg dik.En moet zeggen het is nog niet echt weg getrokken doet nog steeds zeer.Succes bij de vk en geen gekheid he ;)

12. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hoi meiden, zo eindelijk weer even tijd gevonden om naar het oude huis te gaan en bij te lezen en een update te geven !

Eerst maar even een aantal reacties:

@Daantje en Jasper: nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Valentijn en bedankt voor de update ! Nu maar heerlijk gaan genieten van jullie kleine menneke !

@Alice: meiske toch, wat vervelend allemaal ! Helaas weet ik nu ook precies wat jij doormaakt, absoluut geen pretje ! Maar hou de kleine nog even lekker binnen hoor ! Rust goed uit lieverd....

@Loran: balen dat je auto kapot is, dat zijn inderdaad van die dingen die je er net niet bij kan hebben.... Ik hoop voor je dat de schade meevalt.

@Ien: vandaag is toch je laatste werkdag, of heb ik dat nu mis ? Zo ja, heerlijk meid, eindelijk volop gaan genieten van je verlof !

@Kuki: aha, ik ben dus niet de enige met een melkverslaving.... Ik drink hier met gemak ook 2 liter melk weg, naast de gewone drankjes die ik nog drink (voornamelijk limonade....)

@Kiki80: whahahaha, dat verhaal van dat kaartje voor Sonja, dat is toch echt wel zwangershapsdementie hoor ! Enneh, leuke avatar heb je nu trouwens !

@TantePollewop: jippie, weer een nieuwe baby erbij ! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Keano en geniet enorm van de kraamtijd.

En voor de rest weet ik het echt even niet meer hoor, mijn geheugen laat me verschrikkelijk in de steek en ik ben nog steeds heel erg beroerd....

Ik ben nu wel braaf mijn pillen aan het slikken, maar een pretje is het niet. Gisteren was ik echt zo kots en kots misselijk, heb de hele dag op bed gehangen met een emmer naast me, maar het lukte me niet om te spugen.... Volgens de bijsluiter van de medicijnen zijn dit de bijwerkingen, gatver de gatver....

13. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hi ladies,

Tante Pollewop en hubbie: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Keano! Lekker genieten van de kleine man!

Gister rond 18.00 uur voelde ik me weer niet lekker, ben ff op de bank gaan liggen en viel in slaap. Rond 20.00 uur wakker geworden, weer constante buikpijn (menstruatiepijn) zeurend zeg maar. Toen kreeg ik om de paar minuten (5 a 6) een harde buik, dat ging door totdat ik naar bed ging (rond 22.00 uur). Vannacht ook hele nacht menstruatiepijn en tussendoor harde buiken :(

Vanochtend toen ik wakker werd voelde ik die zeurderige buikpijn nog steeds, en af en toe krijg ik tussendoor een harde buik. Voel beebje verder ook goed bewegen steeds. Verder kijk ik op de toilet steeds naar slijmverlies o.i.d. maar nix te zien...Wederom dus slecht geslapen, ben nu ook best wel weer moe.

Heb even in mijn boek gelezen (veilig bevallen) maar als ik daar deze symptomen opzoek, dan kom ik toch echt bij 'oefenweeën" uit. Kan over een paar dagen echt beginnen, maar kan ook paar weken duren :( :rolleyes: Ja lekker, daar schiet ik dus nix mee op....

Afwachten maar weer dan...

Liefs,
    Borsatofan

14. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Heb trouwens even wat foto's van mijn ziekenhuisbezoek in mijn album gezet.....

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Goodmorning allemaal!

Sonja Jij dacht ook, we zijn nu toch al met z'n drieen, we sneaken er tussenuit ;)

Borsatofan Vervelend he, dat je niet weet waar je aan toe bent, lijkt me heel vervelend.

Missgroovy Mannetjes zijn gekke wezens, die van mij wil opeens mee naar alle afspraken en zit er dan als mak lammetje bij, echt zo maf om te zien. Succes strakjes!

Mamavanamber Waar jij al niet aan denkt in het ziekenhuis, foto's maken? Jij bent ook een beetje gek ;) Echt geen moment in het ziekenhuis dat ik daar aan heb gedacht!
    En bedankt voor je compliment aan mijn avatar, jij ook een beetje fan ze?

16. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen..

Kom mijn bed ook maar uit ( met protest)..
    Weinig slaap gehad, en heb 3uur. verplicht op mijn rug gelegen ( kat lag op de buik ( deed ze al weken niet meer, en nu ineens weer wel) , en de andere lag strak tegen mij aan)..
    Ben benieuwd hoe de dag gaat worden..

Leuk een up-date van Jasper!
    Zo aan de foto's te zien, ook al een mooi mannetje!

Wie zou de volgende zijn?

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Gisteravond trouwens even wat beenspieroefeningen gedaan (begin toch echt iets te veel putten te zien), echt hele lichte oefeningen, en heb nu toch een spierpijn...auwa...arme beentjes :( Vanavond weer....

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Loran, volgens mij wilde Kuki wel de volgende zijn, of Gummetje...die vechten volgens mijn nog om het volgende plekje.

19. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Was echt heel toevallig dat ik mijn camera in mijn handtas had zitten, en op een gegeven moment dacht ik er opeens aan, whoehahahaha !

Maar euh, ik heb geen idee wie dat zijn joh op je avatar, maar ik vind hem wel grappig !

Deel Deze Pagina