augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hier ook een onrustige nacht.... Dat kan ik nu echt niet hebben hoor!

Op ons kantoor was vannacht brandalarm, ik ben de derde in de rij die ze dan bellen. De eerste twee namen hun telefoon niet aan, dus ik werd om kwart over 5 wakker gebeld.... Mijn man zei al dat ik echt niet in mijn uppie die kant op moest rijden, bovendien is het ruim een half uur rijden voordat ik op kantoor ben. Dan staat de toko ook voluit in de brand. Het was overigens een vals alarm.... En mijn baas vanmorgen maar lachen (hij was nr. 1 op de lijst) "die zwangere vrouwen van tegenwoordig, die kunnen ook niets meer hebben". Pfff hij woont 5 min. van kantoor vandaan! Ik was zo nijdig vanmorgen en ik ben nu doodmoe! Alleen maar omdat hij de telefoon niet aanneemt! :evil:

Jullie begrijpen: ik laat mijzelf van die lijst halen, kan me niets schelen!

2. Niet meer actief

dank jullie meiden
    voor jullie lieve woorden
    het dringt nu eigenlijk pas door
    tis idd zo definitief allemaal
    ben net gevraagd om een gedicht te schrijven voor de begrafenis
    weet niet of dat zo 123 gaat lukken maar ik ga mijn best doen

3. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    woepie, wat verdrietig van je oma meid... Heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies. Misschien helpt de gedachte dat jouw kindje en jouw familie een hele mooie engel daarboven hebben die over jullie zal waken.

Teddy, lief dat je me gemist had! Wat balen dat je zover moet fietsen voor je werk. In dit weer kan ik me voorstellen dat je er enorm tegenop ziet. Is het een optie om met de taxi te gaan? Ik zou geloof ik de kosten voor lief nemen... Sterkte! En die tip van muntthee helpt bij mij ook tegen de misselijkheid. Ik heb altijd afternoon spirit en dat is ook nog met kamille en anijs. Heerlijk!

Kuki, wat een rotstreek van je baas zeg. Ze nemen ook alles aan om je belachelijk te maken.. Af en toe! Groot gelijk dat je van die lijst afgaat. Een half uur is toch niet te doen in geval van brand.

Nog een nachtje slapen en dan is het zover... Ik heb zoveel zin in mijn afspraak bij de gyn morgen! En van het weekend komt er een vriendin langs die vk is geweest en zij heeft nog een doppler uit die tijd... Dan gaat ze proberen of ze het hartje kan vinden! Spannend hoor!

x Nienke

4. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Nou Nienke geef mij zo'n vriendin die vk is of is geweest in jou geval want ik wil het hartje ook wel horen van mijn kindje :D
    Wel erg leuk hoor hopelijk is het goed te horen.
    Over 2 weken heb ik mijn tweede afspraak bij de vk en ik hoop dat ze dan ook naar het hartje gaat luisteren.

Ik heb mijn werk gebeld omdat ik ziek ben geweest en verteld dat ik kom werken en gelukkig kon mijn collega vertellen dat er 2 mensen geen zorg nodig hebben en ook die meneer die nieuw is dus ik hoef gelukkig niet te gaan zoeken.
    En mijn collega wil 1mevrouw helpen die verder weg woont.
    Zij heeft een auto dus zij is wat mobieler dan ik.
    En zij hoeft niet eens te werken vanavond en helpt mij gewoon in haar vrije uurtjes,hoe lief kan iemand voor je zijn.
    Echt een grote schat is het.
    En ik fiets op mijn gemak en de mensen moeten gewoon begrijpen dat ik niet snel kan door de wind hoor.
    Ik voel me al weer iets beter gelukkig.

Mijn vriend ook even gesproken via msn op zijn werk dus dat doet mij ook weer erg goed en hij heeft mij weer wat moed in gesproken dus ik ga er weer voor en mijn roze wolk weer op zoeken.

Fijne en winderige dag allemaal.
    Ik doe vanavond als ik thuis kom of morgen verslag over mijn verhaal in de storm met mijn fiets.

Doei Teddy.

5. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Goodmorning ladies (oops :oops: , tis al middag...gaap),

@ Woepie; Heel veel sterkte met het verlies van je oma.. :cry:

@ Nienke: welkom terug mede borsatofan! Is ni erg dat je ff weg bent geweest hoor, ik ben door de extreme misselijkheid ook een par weekjes afwezig geweest.. ;)

@ teddy: ik kan me voorstellen dat je je nu zo rot voelt om te gaan werken, klinkt me ook erg zwaar allemaal, kan je dat allemaal wel aan? Op je werk weten ze het nog niet denk ik? Anders zou je kunnen overleggen of je op sommige dagen iets rustiger aan mag doen, of wat minder bezoeken, alleen die dicht bij huis? Je hebt ook wel een zwaar beroep, zijn er geen afspraken te maken in jouw branche?

@ Kuki: walgelijk zeg van je baas, ik snap dat je op zo'n moment wel uit je vel kan knappen, zeker als ie zo dom zit te lachen... :evil: Ik heb ook zon ** van een baas, en met je hormonen die opspelen kan je weinig hebben, das heel normaal, ik snap je gevoel helemaal!

Morgen ga ik proberen weer wat beweging te krijgen. Door de misselijkheid (en moeheid) heb ik al weken platgelegen en weinig beweging gehad, terwijl ik voorheen fanatiek aan body pump en body step deed...maar dat ga ik nu niet meer doen (mijn jaarcontract liep af, dus ik heb voor dit jaar maar niet verlengd omdat ik dat straks met een dikke buik niet meer prettig vind). Dus morgen ga ik proberen om te...zwemmen! Mijn mama wil ook wel mee, ben benieuwd of ik dit nu wekelijks ga volhouden, wil eigenlijk wel weer wat doen. In de lente en zomer kan ik wel lekker gaan fietsen buiten, maar nu moet ik toch echt nog iets anders vinden...

Doen jullie (nog) aan sport, zo ja, wat? en tot wanneer gaan jullie door (en wat gaan jullie dan doen?) Ben benieuwd...

Liefs,
    Borsatofan

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn

Ik zal je leidinggevende eens bellen als ik jou was, bij ons hebben ze het WEERALARM ingesteld, en iemand die op fiets moet, mag niet werken, en alles wordt opgesplitst! Bij ons moeten we ook naar een client 15km.. verderop in een andere dorp, waar het zo waait, dat het niet vertrouwd is.

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Woepie -> gecondoleerd met het verlies van je oma!
    Ik hoop dat je een mooi gedichtje kan maken, aan de
    herinneringen die je van haar hebt.

8. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Loran bedankt voor je bezordheid.
    Maar mijn leidinggevend is vrij vandaag denk ik want ik heb haar al gebrobeerd te bellen maar ze neemt niet op.
    En mijn collega doet al iemand voor me dus ja verder kan ik ook niets doen.
    Dat we zo ver moeten fietsen is tijdelijk en ze weten dat ik zwanger ben op mijn werk en helpen me echt wel waar nodig is maar ja meer kunnen ze ook niet doen.
    Ik ga gewoon en heb al besloten met mij zelf dat als het niet gaat ik sommige mensen af bel want ik ga me niet druk maken in mijn toestand.

Jullie hooren nog van mij.
    Doei Teddy.

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Woepie sterkte in deze tijd.

Ik moet zo naar de tandarts zie er echt heel erg tegen op moet verdoofd worden en waarschijnlijk daar een uur liggen en voel me al niet optimaal.
    Heb me voor genomen dat hij alleen het hoog nodige maar doet en de rest een andere keer zie me zelf daar al liggen al kokkend.
    Hoop dat het goed gaat ik maak me misschien ook te druk maar het komt vanzelf.

Vanmorgen bij m'n paard geweest het ging iets beter dus daar heb ik wat meer hoop mee morgen naar de kliniek en hopen op goed nieuws.
    Ik laat jullie weten hoe het is gegaan.

Groetjes

10. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Gecondoleerd met je oma Woepie!

11. Hoi Woepie

Gecondoleerd met het verlies van je oma.

Ik hoop dat het lukt om een mooi gedichtje te maken.
    Is wel mooi om op die manier afscheid te kunnen nemen

Weet je al wanneer de begravenis/crematie is?

Hier helaas nog geen nieuws.
    Ik hoop dat het allemaal niet al te lang meer gaat duren

Liefs Kirsten

12. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    @Wopie gecondoleerd met je Oma, veel sterkte gewenst.

Hier net de Angelsound binnen gekregen en ben eens gaan proberen het hartje te vinden, Na een minuutje of 5 proberen heb ik het gevonden, en het lijkt wel een storm op zich :D Je hoort echt een super snel hartje :D
    Had niet verwacht dat ik het zelf al zou vinden, dus wel een opstekertje.

Nu nog eens uitvogelen hoe je het nu op de pc krijgt...

13. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hallo, ik ben ook een augustus mama en ben er heel trots op! Ik wou dat het al zover was! Gisteren naar gyneacoloog geweest en alles was super ok! Kans dat het nog misgaat is miniem! Hartje ging ook heel erg goed en snel! Waar kan je zo een angel sound bestellen en vanaf hoeveel weken kan je het hartje horen via da apparaat? Groetjes

14. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik heb hem via http://www.voshealthshop.nl/N_frame.htm ... _xp_1.html

besteld, en binnen 2 dagen was ie in huis.

Meen dat je het rond de 10 weken al kunt horen maar je moet wel behoorlijk zoeken hoor. In de gebruiksaanwijzing stond vanaf 12 weken meen ik, maar iik dacht ach probeer t gewoon :D

15. Niet meer actief

ja begrafenis is waarschijnlijk maandag of dinsdag :cry:
    dus heb nog effe om goed na te denken over mijn gedichtje
    benakt allemaal vor jullie lieve woorden

16. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Hee Borsatofan: ik doe aan pilates. Daar heb ik nu aangepaste oefeningen gekregen. En ik fitness. En ik deed ook nog aan club swing, maar dat staat nu ff op een erg laag pitje. Met pilates wil ik echt wel lang doorgaan, moet volgens mij ook goed te doen zijn..

17. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
  18. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Woepie: ik wens jou en je familie veel kracht en steun in deze moeilijke periode.

Miss X: jij was toch 6 kilo aangekomen? Ga je nu weer afvallen meid :)

Mamalieske: ik heb de vk aan de foon gehad vanmiddag en ff gevraagd hoe groot het nou eigenlijk was toen, en ze zei dat het 1,8 cm was :)
    Dus bij lange na geen 5 cm nee haha.

Bosatofan: ik train nog 2x in de week, ik doe bodypump. Dat is fitness in groepsverband, gewoon in een zaaltje en met een groot gewicht.
    De rechte buikspieren laat ik nu een btje rusten, maar de schuine doe ik nog wel mee. Ipv de rechte doe ik nu bekkenbodemspier oefeningen.
    Tot wanneer ik het wil/kan doen hangt er een btje van af. Tot ik ni meer kan ws.

19. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hey mama liesje, toch mooi hé, zo het hartje kunnen beluisteren!

Ik ben gisteren bij vk geweest en kleine uk was 2.1 cm. Is dit normaal? Want het lijkt me zo klein.

20. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    nee hoor dat is ni klein!
    mijnes was met 8 wk 2dg 1,8cm

Deel Deze Pagina