Ik snoep weinig.. Moet wel eerlijk bekennen dat ik het nu wel steeds vaker doet en steeds minder avond eten eet.. Heel veel eten begint mij ook tegen te staan.. Ik ben nu gek op oerhollands voedsel. Ik ben zelf indisch en ik moet geen rijst met sate zien bleeh... Ik eet best veel, pannekoeken, in de pauze, broodsjes tussendoor of ga ik soepie eten of iets bakken. Maar echt gerechten gaat nu steeds moeilijker... Ja vervelend hee, kan niet wachten dat ik de 12 weken heb bereikt..... Ben dat wachten zat!
Ja inderdaad hollandse pot gaat het beste. Wij eten zelf ook veel indonesisch thuis, maar echt de geur alleen al! En ik krijg daarna ook veel last van lucht in mijn maag. Dus liever geen knoflook en uien meer. Mijn man baalt wel die wil juist zoveel mogelijk rijst, dus denk dat ik maar af en toe twee verschillende maaltijden ga koken. En brood is helemaal geen probleem... dus ik val ook niet af nu, omdat ik veel brood en fruit eet.
Wil jullie even laten meelachen. Mijn mannetje belde me net op van kantoor met de mededeling dat ie z'n mond niet meer dicht heeft kunnen houden. Hij moest het gewoon vertellen, het was een drang, een oerkracht zoals hij het zei. En dan ben ik de flapuit wordt altijd gezegd...Ik kom niet meer bij, zo is ie nooit! Vind het eigenlijk wel een beetje aandoenlijk, echt heel erg lief, maar nog wel een beetje vroeg....maarja, gedane zaken nemen geen keer.
Hier ook nog eens een berichtje van mij. Maar heb niet zoveel te melden eigenlijk. Alles gaat z'n gewone gangetje. Ben helemaal niet misselijk ofzo, moest ik op de echo de bevestiging niet gehad hebben dat ik zwanger ben, zou ik het niet geloven. M'n borsten voelen iets gespannen aan, maar vallen best nog mee. En m'n humeur die af en toe niet te genieten is, maar daar heb ik geen last van Ik reageer hier zelden op iemand, gewoon door het feit dat tegen de moment dat ik kan reageren, weeral meer dan de helft vergeten ben. Wat de kilo's betreft, momenteel is de stand -2kilo.
Miss Etam heeft echt heel veel in de uitverkoop, 30-70% korting. Dan kan je nog eens ff een beetje vooruit shoppen. Ik draag eigenlijk alleen nog maar positiemode, simpelweg omdat dat gewoon veel lekkerder zit! Kan ik een beetje "uitbuiken". Verder is het (warm) avondeten ook geen succes, het staat me echt tegen. Komt misschien ook omdat ik overdag wat meer gespreid eet om die misselijkheid tegen te gaan. Normaal wilde ik 's avonds ook nog wel ff op de bank wat wegsnaaien, maar daar word ik pas echt misselijk van (scheelt wel weer, onbewust toch minder snoepen!). Ik zal wel blij zijn als die misselijkheid weg is. Ik riep gisteren tegen mijn echtgenoot dat ik het idee had dat het wat minder werd, maar vandaag weer in volle hevigheid aanwezig Nog 1 week en dan weer een echo, ik vind echt dat deze weken zich vooruit slepen! Ik wou ook dat ik over die magische grens heen was!
Volgens mij zijn er al veel al vroeg positiemode gaan kopen. Ik wacht toch liever tot ik de twaalf weken ben gepasseerd... maar ik heb misschien ook makkelijk praten, want ik pas mijn kleren nog makkelijk...
ik heb het tot nu toe bij 1 zwarte broek en 1 jurkje gehouden. Maar dat kwam meer omdat ik mn oude zwarte broek niet meer paste. Die was nl veel te wijd geworden nadat ik met Sonja Bakkeren ongeveer 8 kg was afgevallen. Moest dus echt een nieuwe broek, en toen dacht ik kan ik net zo goed gelijk een positiebroek kopen. Maar misschien dat ik over een paar weken mn oude broek gewoon weer aan kan
Hallo dames, Ik ben vandaag naar de VK geweest en heb een echo gehad.. Ik ben een weekje minder lang zwanger dan ik had gedacht.. Ik ben uitgerekend op 3-9-2007.. dus ik zal een kijkje gaan nemen bij de Sept mama's.. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe en zal af en toe hier nog even spieken.. Liefs Marjan
He dat is altijd jammer.. maar goed het kindje kan altijd nog in augustus komen he Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest, nog niets bijzonders verder (wel leuk pakket met "goodies" gekregen altijd heeerlijk zulk soort dingen ) maar over 2 weken eindelijk de echo, ben zo benieuwd!
Zo, wat veel bijgelezen zeg! na een weekend niet te zijn geweest! Hier is alles nog hetzelfde, misselijkheid heb ik al 2 dagen niet echt mee, wel erg gespannen/ gevoelige (.), maar goed. Verder ben ik ook besmet met de zwangersschapsdementie. Moet alles opschrijven, en op 1 vaste plek neerleggen, anders vergeet ik het alsnog. Woepie, sterkte vandaag, kaarsje brand voor je, en Hopla, gecondoleerd met je oma! Woensdag krijg ik weer een echo.. Kan niet wachten tot ik de kleine weer zie. Owja, hebben jullie ook dat je onderbroek strak begint te zitten? en wat hebben jullie als oplossing?
Niet normaal ik ben zo moe en lamlendig ben om 12 uur d bank op gekropen en er net pas vanaf gkomen moet zo de hond alweer uitlaten en me omkleden en optutten voor me werk. Marjannie welke vk heb jij we wonen in de zelfde stad. Ik heb hier ook niet echt eet lust voor het avond eten maar dan voor alles, niks smaakt me echt zit ook nog te denken wat ik vanavond op me werk moet gaan eten. Loran hier nog geen last van strak zittende dingen.Ik denk dat er maar een olossing is nieuw kopen. Groetjes Sonja
enige oplossing hier is zwangerschapsonderbroeken, vooral die van noppies zijn erg prettig.. de goedkope prenatal zakken mij nog af (van de vorige keer dus die zijn al wat uitgerek )
Ben net veroordeeld wegens het vertellen voor drie maanden. Een verre vriendin van mij wil graag zaterdag sushi met me eten (vind ik normaal heerlijk), en ze bleef er maar over doorgaan. Van vermoeidheid maar gezegd dat ik zwanger ben....niets gefeliciteerd ofzo, alleen maar het niet volgens de regels is om het voor de eerste drie maanden te zeggen...grrrrrrrrrrrr....sinds wanneer is het een regel? Sorry hoor, ben er gewoon een beetje moody van geworden
Pffffffffff nou jaaa zeg, daar zou ik toch zo pissed van worden! Is toch lekker aan je zelf hoe vroeg je het verteld? Wij hebben het iedereen al heel vlot verteld en 1 iemand vond het nodig om daar een opmerking over te maken, hij kon van mij dus ook even door de ***** zakken
Idd sommige mensen zeggen ni eens 'gefeliciteerd' zeggen alleen maar 'joh' of 'en ben je er blij mee' ? ? ? HALLOOOO iemand thuis?! domme lui zeg. pff
Je mag toch zeker lekker zelf bepalen wanneer je het zegt?! Dan moeten ze er maar niet naar luisteren Wij hadden afgesproken om het ook voor ons te houden, nog dezelfde dag hoor ik dat mijn echtgenoot het al op zijn werk heeft verteld en aan de overburen.... en dan moet ik mijn mond erover houden [-X Ach, het is nu toch ook al wel heel duidelijk dat ik zwanger ben, en ookal ben ik nog geen 12 weken, als ze me ernaar vragen, zeg ik het gewoon. De mensen die het moeten weten, weten het. Dan is er ook wat meer begrip, bijv. op mijn werk, als ik weer doodmoe op mijn werk verschijn of groen en geel achter een koppie soep zit. ale:
ik heb ook een donkerbruin vermoeden dat mijn vent het vorige week op een verjaardag aan iedereen heeft door geklept, weet een btje hoe ie is en aangezien ik thuis ziek op bed lag had ie alle gelegenheid ervoor..grr
oef.. begin weer een beetje misselijk te worden. Ben blij dat ik woensdag de echo heb, en hoop dan weer op een bevestiging.
Hallo lieve mama's...jullie kletsen dr wat af! Ik ga vanavond even bijlezen! Heb vanochtend mn eerste eho gehad...het was geweldig! Alles zat er op en er aan en hij/zij was erg beweeglijk! Ik ben 3 dagen verder maar ze houden toch 14 augustus aan.. Ik heb gekozen om geen nekplooimeting te laten doen, ik heb er gewoon geen goed gevoel bij! Veel succes allemaal en blijven genieten he! Liefs