Sorry meiden ik moet zeggen dat ik het echt goed had hier in het zh kreeg wat ik wilde en iedereen was vriendelijk. Kiki kom maar hierheen kom ik lekker op visite. Wees maar blij dat je je toppie bij je heb kan je te minste nog lachen of mag dat ook niet. :
Partner mag de gehele dag (behalve de rustuurtjes) komen! De mijne is dus naar huis, wilde nog even hardlopen. Maar neemt straks wel eten mee
he meiden ik ben aan het koken kan het niet bij houden hoor moeten jullie niks op tafel hebben. O kiki jij mogt niet kiezen natuurlijk wat je wil eten nu krijg je zeker wat.Ben benieuwd. Hier was die kost niet echt slecht
Maar.. kenau had gezegd dat je moest rusten, hoe kan dat nou met die "buren"? Ik zou het belletje indrukken..
jah.. waar is mijn man? Och.. ik zou nog boodschappen doen.. geen zin, zou mijn man straks even op de hoogte stellen.. misschien (na spaghetti en smak, nu wel patatjes... ). Maar het zit er vast niet in.. waarom ben ik met zo'n "gezonde" man getrouwd. eh.. nogmaals...
Sonja heeft het altijd wel goed voor elkaar he! Misschien vindt mijn buurvrouw mij tikkend op de laptop ook heel erg vervelend He Loran, hoe is tie nou?
Nou sterkte Kiki je hebt het zwaar lees ik. Wat slim om je laptoppie mee te nemen heb je tenminste nog afleiding. Rustig aan meid en mag ik vragen wat je bloeddruk was? Mijn bloeddruk was bij aankomst 91 onderdruk en rond vertrek 89, was wel wat hoog maar mocht toch een weekje weg blijven. Verder was alles goed. Nou ben ik benieuwd wat dan te hoog is?
chigirl ik zit hier opgescheept met 110/180....maar hoe meer je naar het einde loopt, hoe hoger de onderdruk wordt (schijnt) Maar boven de 100 moet je blijven...
Oh oke dat is wel hoog zeg, nouja rustig aan he, maarja daar heb je je persoonlijke waakhond voor begrijp ik
hahahah wil je hem lenen : Mag hoor hij kan ook nog klussen eigenlijk de perfecte Huishouden kan hij ook