Dan moet ik daarna weer zo aan die van mij wennen Nee hoor, ik heb ook een ontzettend leuke en lieve man (hij kan dan wel niet klussen en huishouden, maar wel heel goed... )
Goede idee die laptop Kiki..... Die ga ik onthouden. Ben er ook verslaagd aan. En er is dus internet daar ( of heb je er een mobiele kaart in geplugt), das echt geweldig 110/180 is toch wel enigszins serieus bussines duswel heel langzaam op je laptop typen he Loran : jij compenseerd blijkbaar alles snelle bevallingen hier. Het lijkst of de pijn nog uit te houden is ( ana je berichtjes te lezen. Of doe je het precies tussen de weeën door als je weer een beetje bijgekomen bent? Ik ga zo maar eens even een verse aarbeien karnemelk shake maken ( met scheutje vanille yogurt erdoor) Daarna naar zwangerschapsYoga.
Ik ga nog kijken maar ik heb nog niet gekeken want ik wilde op de fiets maar het regent zo hard.. IK KRIJG PATATJES!
Patatjes...ik wil ook! Ik krijg hier net wortelen met aardappelpuree voorgeschoteld...van die hele zacht gekookte worteltjes Hubbie kookt gelukkig vanavond wat extra voor mij Kip tandoori, klinkt een stuk beter en eigenlijk ook gezonder.
Wannabe, die shake klinkt onwijs goed...lekker! En heb hier gewoon een kabeltje ingeplugged! Had ik vorige keer al gezien en bij thuiskomst toen meteen in m'n laptas gestopt.
Nee, gaat over leningen.. maar een aantal dames gaan veeeeeel beter met hun geld om dan anderen.. tsss
@ loran , ik heb bijna de hele middag onder een deken op de bank gelegen , ja heb het ook koud Nog steeds harde buiken hier, ongie krampen, last van mn rug , koud-warm, pijnlijke benen, erg moe... wanneer mag ik bevallen?!
Lintje toch [-X [-X Zie dat je bericht weer gecensureerd moest worden... Foei! Klinkt echt geweldig Kiki die lekkere zachte worteltjes, kun je zo opslurpen JAMMIE! Zit hier te wachten op de behanger, die komt (als het goed is) om 18.00 de muurtjes van de uitbouw behangen... Oh even de hond weer binnen laten, die was in de tuin, maar de achterdeur is dichtgewaaid. Nu kijkt ie heeeeeeeeel zielig..
ooooooooooooooooooooooooh, snap ik niet dat het orgasnee's zijn geworden. Etenstijd.. jawel, over een uur.. patat! En ik hoefde niets te zeggen he.. hij zei: "nog geen boodschappen? Moet ik wat halen ofzo? Iets van patat oorlog en twee frikadellen mayo? Ik doe een wilde gok!" eh.. goed gegokt! En om nog even in het gesprek te blijven hangen, ik vertelde hem over mijn VK-bezoek: "Oh, oke, dus baby goed, hartje goed, gewicht goed, bloeddruk goed en ribben goed." "Huh? Ribben goed? Nee, niet goed.. ik.." "En wanneer wordt ze dan geboren?" "Huh? eh.. tussen nu en zes weken." "oh, maar ze konden niet zeggen wanneer ongeveer?" "Huh? Spreek ik met mijn man? Eh. vanaf volgende week mag ik thuis bevallen." "Oh oke, ik zie je zo" Volgens mij heeft hier iemand zenuwen.. en ik ben het niet!
Ja, snap nu wat jullie bedoelen met hard werken hier... Ben even weg en enorm veel pagina's erbij... Wel gezellig hoor! Heb net trouwens dr Phil gezien. Dat was wel heftig vandaag. Ging over een man die mogelijk zijn dochter misbruikt had. Echt erg. Ga zo ook maar even eten
Ergens tussen o, jaaaaaaaaa, en de dikke buik is het fout gegaan, maar ik vewacht een machtig herstel En mannen, snap er ook niets van, die van mij heeft nog net niet hardop gevraagd of ie de babytas en mc moet meenemen ;
Tja, hij ontkende en de moeder van zijn dochter beschuldigde hem... En Dr Phil is er niet achter gekomen of hij het nu wel of niet had gedaan... Hij ging trouwens wel onderuit op de leugendetectortest. Of hij heeft het echt niet gedaan of die vent is knettergek.