Iedereen die zich leent voor een programma met dr.Phil is bij voorbaar al knettergek...daar kan tijdens het programma nog een hele lijst bijkomen
Hahah ze raken echt in de stress hoor. Ik kreeg me schoenen niet aan en Ati zou het wel even doen hij deed dus rechts aan links zenuwen nee hoor. Ze weten niet wat ze moeten doen hihi weet je hoe dat komt omdat wij er heel de dag over beppen en lezen en zij niet Echt mannen dus
Zoals ie gisteravond weer zo lief met zijn hoofd op mijn buik lag te knuffelen en zei: "Ik wil niet dat je pijn hebt straks" oooooooooooooh.. smelt.. wat een dropje is het toch.. Ik ga hem straks opeten..
Heb hier een tweede kind in huis Hij zit in een speelgoedkrantje te kijken.En hoor op de achtergrond.Son Son. reageer maar niet want weet wat er komt playstation 3 Mannen net kinderen
By the way...die van mij is nog steeds van mening dat vrouwen zijn gemaakt om te baren en de pijn te kunnen handelen...i know, hij heeft gelijk, maar moet ie nou altijd zo rationeel zijn?
Ik denk het wel.. bijt jij je man nooit? Is echt pure liefde.. ik kan niet wachten om in babybilletjes te bijten..