Wat is dat ookal weer [/quote:xq7hqwt0] Tja, dat is toch wel het grootste minpunt van (hoog)zwanger zijn.....
Wat is dat ookal weer [/quote:28t7wf4j] Dat is seksuele gemeenschap hebben. Dat je, als je bijv. 's avonds in bed ligt, elkaars geslachtsdelen gaat plezieren.
Kiki krijgt een punt voor de zinsconstructie. Maarreh.. Tetanusprik, die heb ik 10 jaar geleden gehad, toen had ik een mes in mijn been.
Wat is dat ookal weer [/quote:2f23ke22] Dat is seksuele gemeenschap hebben. Dat je, als je bijv. 's avonds in bed ligt, elkaars geslachtsdelen gaat plezieren.[/quote:2f23ke22] Haha, volgens mij ben jij ook seksueel gefrustreerd......
Wat is dat ookal weer [/quote:2nsqwhyl] Dat is seksuele gemeenschap hebben. Dat je, als je bijv. 's avonds in bed ligt, elkaars geslachtsdelen gaat plezieren.[/quote:2nsqwhyl] Haha, volgens mij ben jij ook seksueel gefrustreerd...... [/quote:2nsqwhyl] Ben je psycholoog ofzo? Of heb je al mijn berichten doorgespit? Het is algemeen bekend dat mijn man naar mijn zin te vaak "hoofdpijn" heeft..
Wat is dat ookal weer [/quote:3stf4vjg] Dat is seksuele gemeenschap hebben. Dat je, als je bijv. 's avonds in bed ligt, elkaars geslachtsdelen gaat plezieren.[/quote:3stf4vjg] Niet alleen voor hoogzwangeren hoor. Maar Lintje bedankt voor de uitleg zal vanavond eens kijken of ik het kan vinden
Och neeh, dat formuleer ik ook helemaal niet goed. Ik zat met een meisje en twee jongens in hoog gras en 1 jongen had een mes gewonnen op de kermis die toen uiteraard nog heel bot was. Hij had dit mes echter geslepen op zijn schaatsslijpmachine (ik woon in Friesland he..) en deed daar wat trucjes mee.. Ja, kwam ie in mijn boven-zij-been. Voelde alsof ik een enorme blauwe plek kreeg (alsof je je keihard tegen een tafelhoek stoot). Najah.. spoot beetje erg veel bloed uit.. spiertje geraakt. Moest hechtingen en tetanusprik. Verhaal uit.
Wat is dat ookal weer [/quote:1eolpkvk] Dat is seksuele gemeenschap hebben. Dat je, als je bijv. 's avonds in bed ligt, elkaars geslachtsdelen gaat plezieren.[/quote:1eolpkvk] Haha, volgens mij ben jij ook seksueel gefrustreerd...... [/quote:1eolpkvk] Ben je psycholoog ofzo? Of heb je al mijn berichten doorgespit? Het is algemeen bekend dat mijn man naar mijn zin te vaak "hoofdpijn" heeft..[/quote:1eolpkvk] Haha! Mijn vriend weet ook niet wat hem overkomt. Het enige wat hij de hele zwangerschap zegt is: Jeetje wat wil je ineens vaak.... Weet ook niet wat het is, maar ik begon aardig gefrustreerd te raken. Nu is mijn zin een BEETJE minder (zie je, ik hou ook van hapjes nemen.....)