Hoi Borsato Ja heerlijk van het weekend(zaterdag morgen 6 uur) weg zit er nu echt doorheen heb net en potje zitten janken. Man belt net dat er vanavond weer 2 komen slapen hier en van het weekend alles al vast opgeruimd boven en nu komen er weer 2 slapen en dus weer rommel. Het is me allemaal te veel. Net nog weer met mannetje gesproken die zegt je moet je niet zo druk maken maar het punt is dat ik altijd alles moet regelen niet dat hij niks doet maar alle papieren en afspraken enzo doe ik altijd plus dat ik 40 uur werk en paard en nog wat huishouden is het me nu echt te veel. En als we naar Roemenie gaan is er altijd veel te regelen hond weg brengen fretten naar pension en ga zo maar door en dan komen er weer 2 slapen die hebben ook volgens mij geen inzicht het zal hun volgens mij allemaal een worst wezen. Mami komt me donderdag nog even helpen met opruimen dus dat is wel lief. Leuk voor je dat je goed geslaagd ben. Ik heb trouwens ook dezelfd maxi cosi als marloes. Nou genoeg geklaagt voor mij vandaag ga maar eens onder de douche misschien knap ik daar van op. Groetjes Sonja
Wat mij net is overkomen,ik schrik mij een hoedje en ben erg ongerust. Ik ga naar het toilet en bij het afvegen van voren ligt er op mij wc papier een soort van bruine boon,iets groter met een staartje er aan. Ik kan het niet kapot knijpen zo hard is het. De vk gebeld en om 14.30 kan ikterug komen en naar de praktijk om naar het hartje te gaan luisteren. Ik maak me zorgen want dit heb ik nog nooit gezien. De vk zij mischien een niersteen die mee is gekomen. We wachten af maar ik ben erg ongerust. Jullie horen het nog allemaal. Doei Teddy.
Meiden ik ga jullie verlaten. Ik ben gisteren in het ziekenhuis geweest voor een termijnecho en het kindje is gestopt met groeien toen ik 6 weken was. Mijn vruchtzakje was 9 a 10 weken. Ik wens jullie allemaal een hele plezierige zwangerschap en dat jullie allemaal hele gezonde baby's mogen krijgen. Liefs Kim
Je moet eens op deze site kijken, het zou inderdaad wel eens een niersteen kunnen zijn : http://www.herringlab.com/photos/
@Teddy: heel veel sterkte, ik duim voor je. Heb je eerder last gehad van nierstenen? Hou je ons op de hoogte? @Kim: jeetje zeg; wat is dat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met het verlies van je kindje!
Kim, heel veel sterkte. Ik moet ook nog voor een echo en moet er niet aan denken dat ik pas met 12 weken zulk nieuws zou moeten horen. Nogmaals heel veel sterkte!
@ Kim: Heel veel sterkte! Neem de tijd om het verlies een plekje te geven. Ik had nog zo gehoopt dat het over zou zijn met de slechte berichten! Ik ben blij als we allemaal de 12 weken gepasseerd zijn en een kloppend hartje hebben gezien, want dit is toch gewoon echt verschrikkelijk allemaal. Nogmaals veel sterkte, Manou
Teddy, dat lijkt me ontzettend schrikken. Hoop dat je straks positief weer terug komt, Kim, wat ontzettend slecht nieuws. Heel veel sterkte voor jou en je man.
Hallo allemaal! ook ik ben in augustus uitgerekend! zit nu nog in de spannende fase of het allemaal wel goed komt! Ik hoop het zo. Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat en dat jullie er niet zo ziek van zijn als ik
Even voor de stressers onder ons, het is geen harde garantie, maar mijn VK kwam hier mee aan zetten en mijn hubbie heeft het kunnen vinden op zijn werk (veel medische info). vroege echo's 6-12 weken. - hartactie Vroege miskramen kunnen op deze termijn worden opgespoord. Wetenschappelijke studies tonen aan, dat indien er hartactie wordt gezien in de 7de week, 98% van de zwangerschappen goed door gaat en dus de kans op een miskraam is dan nog maar 2% Vanaf de 9de week kunnen er al foetale bewegingen gezien worden en zien we dan ook een goed kloppend hartje dan is de kans op een miskraam kleiner dan 1%. Natuurlijk is dit geen garantie, maar je ziet wel dat de kansen "groter" zijn.
Hee Noa, mede heldenaar! Welkom hier! Kim: ik had inderdaad niet meer gerekend op zulk slecht nieuws! Heel veel sterkte! Teddy: heb je ook al last gehad van nierstenen? Ik heb begrepen dat dat heeeeel erg zeer doet! Maar inderdaad hopen dat dat het 'maar' is, want dan valt er wat aan te doen! Succes Ik ga vanavond voor het eerst naar een cursus taartdecoratie. Ben erg benieuwd of het leuk is. evt resultaten zal ik natuurlijk ff showen.
teddy heel veel suc6,hoop dat alles goed is. kim wat een kl*te nieuws!ik wil je heel veel sterkte wensen. zulk slecht nieuws zet me toch wel weer met beide benen op de grond. bij mij is de misselijkheid er ook weer met vlage,dacht dat ik er vanaf was,maar dat blijkt nu dus niet zo te zijn.ben nu ook echt moe,en voel mijn borsten ook nog steeds heel erg.wij hebben er ook voor gekozen om geen nekplooimeting te laten doen.we zijn druk bezig in ons nieuwe huis.ik heb juist wel zin in avondeten,maar dan wel gewoon hollandse pot. rijst krijg ik nu echt niet weg. ik ben nu 2 kilo aangekomen,dus dat gaat netjes.
Meiden bedankt voor jullie fijne reacties. even een vies verhaaltje,Ik heb er nog eens naar gekeken en er wat in geknepen en er komt alleen maar bloed uit en het ruikt zo sterk en zo vies ik ga gewoon over mijn nek er van. Ik voel me nog steeds erg zwanger en heb niet het gevoel dat er wat mis is dus mischien ga ik wel niet en wacht ik af tot volgende week woensdag want dan heb ik mijn afspraak bij de vk. Nu ik wat rustiger ben geworden maak ik me minder zorgen en denk dat het nog wel goed zit allemaal. Het kan ook een grote bloedprop zijn bedenk ik me net. Want ik heb sinds een paar dagen wat roze bloed verlies en dat is nu in een keer weg. Ik bel wel de vk op om 14.30 en leg alles aan haar voor en hoor het wel van haar dan. mischien raar dat ik nu niet meer wil gaan maar ik hef het gevoel dat het wel goed zit en maak me wat minder zorgen. Mijn buik voeld ook nog erg hard aan en mijn borsten doen nog flink pijn soms dus ik denk niet aan een mk. Ik wacht wel tot volgende week woensdag en bel straks wel op. Doei Teddy.
Hoi Teddy, Als jij je daar goed bij voelt moet je dat doen, maar als je je toch onzeker gaat voelen moet je gewoon alsnog aan de bel trekken. In onzekerheid blijven zitten is natuurlijk nooit goed. Heel knap van je dat je zo lekker positief bent ! Heb je al een keer een echo gehad of is je afspraak van volgende week echt de allereerste? Groetjes Manou
Teddy, Als jij er een goed gevoel (of iig geen slecht gevoel) bij hebt, zal het idd wel goed zijn. Wel goed dat je ff belt met je VK. Ik heb wel respect voor je hoor, zo snel als jij alweer alles onder controle hebt. Petje af!