augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    dat zou kunnen inderdaad :) lintje is wakker ;)

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Whahaha, mn buik hangt gewoon op mn benen :confused: zo laag :)

(als ik zit)

3. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Gaan we weer: 3 uur niet geweest, 11 pagina;s bijlezen. Eerst maar ff plaspauze en dan beginnen met lezen. ;) En inderdaad: veel geouwehoer weer maar daar staan we om bekend. :)

Ik lees net een berichtje van de Wehkamp over de levertijd van mijn bed: ergens tussen 12 uur en 16 uur. Oftewel: ik kan dus donderdag de hele dag thuis gaan zitten wachten en dan zullen ze wel om 16 uur aan komen zetten. :evil: :evil: Maar heb al tegen hubbie gezegd dat hij moet zorgen dat hij om 16 uur thuis is, kan hij hem gelijk naar boven brengen (zetten hem alleen de voordeur door, nou laat dan maar onder de carport staan anders kan ik mijn gang niet meer in) en opzetten, want 's avonds lig ik hoe dan ook in mijn nieuwe bed. Anders zet ie eerst maar mijn helft op hahahaha ;)

Pfffff hoe voelen weëen? Diep in geheugen graven... Want het is dus echt zo: al die ellende van je bevalling, die vergeet je, de pijn, de ellende etc. etc. Pas als je weer aan het bevallen bent, weet je het ook direct (en ook direct weer dat je dit dus NOOOOOIT meer wilde meemaken, maar daar kom je dus nu een beetje te laat weer achter).

Denk maar een beetje aan menstruatiekrampen, maar de echte joekels van weëen zijn dan 1000x zo sterk. Dat is dus ook echt zo: ook bij een eerste bevalling: als je echte weëen hebt, weet je dat ook (okay, uitzondering daargelaten :idea: daniëlle ;) ). Persweëen zijn weer heel anders dan ontsluitingsweeen: bij een perswee gaat je buik ook echt mee persen, daar kan je zelf helemaal niets tegen doen. Ik zag het bij mezelf en dacht echt daar komt een monster uit, het ziet er zo raar uit. Je hele buik golft dan! Is ook niet tegen te houden hoor! Puffen maar werd er geroepen en dat heb ik dus 3 uur ( :) ) lang gedaan! Als je het gevoel hebt dat je naar de wc moet omdat je anders de hele boel onder p**pt, nou dan ben je er echt bijna, want de baby drukt tijdens "zijn tocht door het geboortekanaal" (ja, dat klinkt netjes hoor) je darmen ff leeg. Dus die eventuele "poepkramp" die heb je echt pas helemaal aan het eind. Als je dus gaat roepen dat je moet poepen (he nog rijmen ook) dan worden alle verloskundigen blij want dan ben je er echt bijna. Van te voren maak je je daar misschien druk om, maar op het moment zelf kan je je dat werkelijk niet schelen. Ik vroeg mijn hubbie gisteren of ik vlak voor de uiteindelijke geboorte ook nog ff flink van me af had gepoept, maar dat wist hij niet meer. Zal mijn moeder eens vragen, die was er ook bij. maar tegen die tijd brulde ik nog meer dat dat kind er NU uitmoest. ;)

Dus tja, hoe voelen weëen, moeilijk te zeggen hoor. Voor mij dus als bovenstaand.....

4. demi26

demi26 Niet meer actief

Tjezus meiden, 20 pagina's in 1 middag! Maar wel gezellig hoor!

Kiki succes met die Kenau van je, hihi... mocht je naar de wc?

Loran toi toi toi, het lijkt nu toch echt echie te worden

StephanieK Het lukt jou beter deze meiden bij te benen dan ik, en ik doe dit toch al vanf het begin ( November)

Willen jullie nu iets rustiger aan doen, anders moet ik morgenvroeg weer 20-30 pagina's bijlezen... En ik lees ze trouwens ook allemaal! Anders begrijp je de geweldige humor van sommigen niet zo goed, hihi...

Fijne avond allemaal en wie weet hoeveel baby'tjjes er vanacht bijkomen...

Veel liefs

5. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Was ik weer!
    \:D/
    Tja, daar maak ik me toch wel een beetje druk om: dat poepen.......
    Ga vanaf nu maar beginnen met extra gezond eten... Dan stinkt het niet zo :oops:

6. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Hoop trouwens voor Loran dat haar meisje op weg is....
    Kan zelf niet wachten om te zien hoe ons meisje eruit ziet. Die nageltjes, wimpertjes, voetjes.... zucht

7. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    't lukt me trouwens niet om foto's te zetten in mijn album... iemand tips?

8. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Zo, jullie hebben je netjes gehouden tijdens mijn bezoekuurtjes :)

Mannetje had heerlijke kiptandoori meegenomen en paps en mams rittersport...helaas zijn die altijd zo op :p

Loran en Tanje, volgens mij zijn jullie de volgende twee?
    En mamavanamber heb ik helaas ook niets van gehoord (tel. doet het hier bijna niet, maar toch) Misschien ligt ze lekker te kroelen met de nieuwe krummel.....

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Zijn je bestanden te groot. Links in de menubalk staat Foto Verkleinen. Daaromee kun je je foto verkleinen, opslaan en dan die opgeslagen verkleinde foto in je album zetten.

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik denk dat ze dan wel had gesmst.. toch? Misschien is ze nog steeds bezig.. :(

11. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hoe doe je dat! :D

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik kan gewoon niet eens meer achter de comp hangen nu mijn Vk lekker aan mijn ribben heeft gevoeld vandaag.. ik ga lekker op de bank liggen naast de zenuwachtige Tj.. Mijn laatste ijsje eten.. Moet ie altijd zo om lachen.. :D

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hoezo je laatste ijsje?

14. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    StefanieK

heb jij al een sms buddie of wil je dat niet ?

15. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    laaste ijsje van vandaag?
    Erg verslaafd ? :)

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Tan, kan je trouwens niet even een fotootjes plaatsen van je buik, heb al lang geen hangbuikzwijntjes meer gezien ;)

17. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    he pas op jij he, eet nog maar snel een ijssie :)

18. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    nee vanaf pagina 929 zelfs,en ik lees alles,goed he

19. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nop, het was hier rittersport...en nu heb ik enkel nog maar een kannetje water :(

20. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    zal me niets verbazen als ik de 40 weken uitloop... hoop het stiekem niet :oops:

Deel Deze Pagina