Heb net gebeld..moet toch maar spoelen met gekookt ( en afgekoeld ...jaja ) water. Met het douchen maakte dan weer niet uit..zucht wat een gedoe hoor
Danielle: jij vroeg voor uitkoken flessen etc.: ik heb een magnetronsterilisator, nog van mijn eerste, die ga ik weer gebruiken. En ja, een ondersteek heb ik wel en nee, geen weegschaal,die heeft de VK wel. En de ondersteek wordt niet alleen als po gebruikt, maar als je thuis bevalt, wordt daarin de placenta opgevangen. Maar een emmer volstaat ook hoor! Ik heb (nog) geen zeil in het bed, morgen komt ons nieuwe bed, dan gooi ik hem er denk ik wel in. Maar de VK zei ook dat je eventueel ook met een maandverbandje in kunt gaan slapen, omdat zo'n zeiltje wel altijd zweten is. Proficiat met Kenji Sonja! Gaat de tijd snel zeg! Fijn dat Mamalieske weer snel naar huis mag! Loran en Mamavanamber: we zijn helemaal niet nieuwsgierig of zo, maar.........HOE GAAT HET ERMEE? Ben zo benieuwd of er al licht aan de horizon verschijnt, ofwel of er al kindjes aankomen! [-o< [-o< Ik heb een redelijk goede nacht gehad naar verhouding, 5x naar de wc geweest maar wel iedere keer vlot in slaap gevallen. Heb op advies van de VK 2 paracetamol voor het slapen ingenomen tegen de pijn (geen resultaat daarvan gemerkt volgens mij, of misschien was het anders nog erger geweest) en van VSM had ik slaaptabletten gehaald (die je ook mag als je zwanger bent). Maar kan ook zijn dat ik echt helemaal op was en gewoon omgevallen ben van de slaap. Zat wel weer goed op slot vanmorgen! Heb zo gesprek met mijn chef, ben benieuwd. Ze zou hier tussen half 10 en 10 uur zijn. Ik hou jullie op de hoogte!
Daantje hebben ze het er bij jou nog niet over gehad om eventueel sonde voeding thuis te geven?Daar hebben ze het bij mij toen wel over gehad had alle papieren ook al thuis om te lezen hoe het in z'n werk gaat. En ja die ukkies hebben echt tijd nodig om verder te rijpen ik zie echt verschil bij hem van 2 wk terug en nu bv. Meid het komt goed nog even geduld hoe moeilijk het ook is. En over dat water ik zou het ook even na vragen.
Ik ben gek geworden vannacht... Gisteravond om 23uur. hielden de weeën het er ineens mee op , en gingen over op voorweën die weer zeer onregelmatig kwamen. Heb weer een beroerde nacht achter me liggen.. Kom net mijn bed uit, en ik kan mijn lichaam momenteel wel wat aan doen.. Vanmiddag om 14.15u. moet ik naar de VK ( voor APK), en ik hoop dat ze me weer controleert hoe het ervoor staat, anders ga ik nu kilometers lopen.. Jet, hoe is het met jou trouwens? Ik ga even verder met lezen, moet er weer een aantal pagina's doorheen slaan .
Denk niet dat ze dat bij ons doen...nog niets over gehoord eigenlijk, zal eens vragen vanavond.... [-o< Ben gister trouwens twee keer langs geweest maar ben echt helemaal gesloopt nu, gisteravond eigenlijk al ..Heb nu echt even een dipdag Heb Valentijn echt huilend de fles gegeven gisteravond, zo moe.... blijf vandaag maar lekker binnen en dan pas vanavond weer langs.. Valentijn mag vanavond weer in bad
@ Kuki -> met een maandverband slapen heb ik ook enkele keren geprobeerd, maar dit gaat op een gegeven moment toch behoorlijk irriteren. Kreeg er rare blaasjes etc. van, omdat het toch niet goed door'lucht' .
Ga trouwens ff douchen en dan kolven...gedraag jullie he! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Tot zo
Daan kruip straks nog even je bed in.Ja het is echt slopend niemand kan daar een voorstelling van maken.knuf knuf.
Loran had toch eigenlijk wel gedacht dat je je meid in je armen had. Hoop dat het toch wat verder is gekomen.ben benieuwd vanmiddag
Ja ik ook. Had het zelf ook wel verwacht, eerlijk gezegd.. Maar blijkbaar denkt de kleine er anders over.. Tis net mij.. Eigenwijs eerste klas , dat moet ik haar dan straks maar eerst even afleren
Meen je niet loran.... weeen van loran : doe jullie best eens ! Ze wil haar kleine meid ! 8) Zo mischien helpt het...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hoor, 1 dagje niet online geweest en ik moet meteen 41 pagina's bijlezen ! Zijn jullie nou helemaal krankjorum geworden ? Eerst maar even een aantal reacties: @Kiki80: nog nooit gehoord van die yoghurt, maar ik hoop dat het je lekker gesmaakt heeft ! En wat lees ik nu weer ? Lig je alweer in het ziekenhuis ? Meid toch, wat naar allemaal ! Maar wel fijn dat je lekker kunt lappertopperen daar en lekker kunt meekletsen ! @Kuki: meid, ik hoop echt zo voor je dat de VK toch aan je verzoek tegemoet komt. Ik vind het zo sneu voor je ! De hele dag pijn hebben lijkt me echt zooooooo vreselijk.... Mijn duimen draaien voor je ! @Sonjaw: joehoeeeee, Kenji alweer een maand oud en jij al weer een maand hele echte mamma ! Hoe voelt dat nou ? En dan nu: de Jet update hahahahahahha ! Ik heb jullie wel allemaal in spanning gehouden he ? Nou daar komt ie hoor: ik heb voor de zekerheid toch maar even de verloskundige gebeld, en die is bij mij thuis langs gekomen (toch wel handig dat ik op tijd verhuisd ben, want ze woont nu schuin tegenover me, hahahahahha). Omdat ik vocht verloor (en nog steeds verlies), had ik maar even een maandverbandje ingedaan en inderdaad, ik verlies kleine beetjes vruchtwater, maar voor de rest is er nog weinig aan de hand. De weeen zetten niet krachtig door, daar baal ik echt enorm van ! Ik wil gewoon NU bevallen ! Vannacht heb ik een enorme jankbui gehad, ik wil gewoon niet meer, ik geniet er niet meer van en die kleine moet er gewoon uit..... Vannacht ook weer hevige pijnen gehad, maar na drie of vier keer om de 4 minuten houdt het gewoon op, echt zwaar kut ! Ik ben dus nu maar weer in het oude huis, ik moet mijn gedachten gewoon even verzetten.... Straks moet ik weer voor controle naar de verloskundige, en ik ga nu gewoon echt een duidelijke afspraak met haar maken: ik zal en moet voor 2 augustus bevallen ! Desnoods stuurt ze me maar door naar het ziekenhuis, want ik trek het gewoon niet meer ! Oh ja, gisteren was ik trouwens de hele dag afwezig omdat mijn oma jarig was. Ze hadden van het weekend al een feestje voor haar georganiseerd op het recreatie-eiland van mijn oom en tante, maar ik kon het niet opbrengen om daar naartoe te gaan, dus toen had ik met mijn moeder afgesproken om stiekem gisteren naar oma toe te gaan, ze vond het een geweldige verrassing ! Daarna kregen we visite, heel erg leuke visite ! De beste vriend van Erwin is getrouwd met een meisje uit Rusland (en zij is inmiddels een hele goeie vriendin van mij geworden), en haar ouders zijn nu in Nederland. De laatste keer dat ik haar ouders gezien had was met hun trouwerij, en dat was vorig jaar alweer, dus ze hadden mij nog helemaal niet met dikke buik gezien. Dus kwam de hele familie gisteravond bij ons op visite. Onwijs veel cadeautjes hadden ze voor me meegenomen uit Rusland, echt zoooooo verschrikkelijk lief, het zijn dan ook hele lieve mensen.... Ze vonden ons nieuwe huis prachtig en de moeder van mijn vriendin kon maar niet van mijn buik afblijven, hihihihi ! Ze hoopt dat ik tussen nu en 2 weken beval, want dan zijn hun nog in Nederland. Zo, nu ga ik eerst de rest eens bijlezen, het is echt zooooooooooooo veel ! Dikke zoen voor jullie allemaal, jullie zijn echt schatten, stuk voor stuk ! @Wannie: volgens mij heb jij de nesteldrang ook al goed te pakken @Gummetje: van harte gefeliciteerd met je twee boys ! Geniet er enorm van ! Weer een aanvulling op de bevallingslijst, het gaat wel heel erg snel zo, hihihi. @Loran: die trillingen in mijn vagina had ik ook, en ik heb toen de verloskundige er naar laten kijken. Het is niet iets geks hoor.... Heb je wel eens met je oog dat er een soort van zenuwtrekje ontstaat dat je oog gaat trillen ? Dat schijnt als je zwanger bent ook met je vagina te kunnen gebeuren, ik hoefde me in ieder geval geen zorgen te maken ! @Teddy: fijn dat alles helemaal OK is met die hummel in je buik ! Dat is toch weer een hele opluchting.... 3 kilo is al een heel gewicht hoor ! @StefanieK: ik heb die uitzending ook gezien van Dr. Phil, en ik walgde er echt van ! Ik kon gewoon zien aan die klotekop van hem dat hij er wel degelijk wat mee te maken had, bah bah en nog eens bah ! Die vent moet afgeschoten worden.....
Nou ja zit ik hier vol spanning blz door te lezen omdat ik toch wel echt ervan overtuigd was dat er iemand bevallen was en helemaal niets noppes nada Baby's waarblijven jullie? Ik vandaag 36 weken zwanger en kijk enorm uit naar volgende week, dat ik dan in ieder geval mag bevallen en dat het dan max nog 5 weken duurt (zucht dat klinkt ook erruglang nog) Ik begin het echt beu te worden maar goed ben nu dikke lijsten met dingen aan het afwerken wat allemaal nog voor volgende week af moet zijn van mezelf
MammavanAmber -> jij bent er ook al net zo spuugzat van als ik, zo te lezen.. Ik wil ook graag nu wat meer zekerheid ( vwb. de weeën etc). En wil NU ook bevallen (helaas luisterd ze er niet naar