augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Weet iemand of het kwaad kan:

-2 of 3 keer per week spinazie te eten? ( Embarassed vind het zo lekker)
    -aardappelen gekookt in de schil te eten ( dit heb ik dus nog niet gedaan
    omdat ik er niet zeker van was)

Wat vinden jullie van deze.

Jee Jet het zit je ook niet mee.
    Ik ga nog even plat

2. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    2 of 3 keer per week spinazie is niet verstandig omdat in spinazie nitraat zit wat zich om kan zetten tot nitriet en das voor je kindje niet zo gezond, maar dat zit in nog veel meer groentes, ik zou het dus (helaas ;) ) toch maar max 1 keer per week eten als ik jou was en nooit in combinatie met vis..

Misschien dat er op voedingscentrum wat over te vinden valt verder?

3. Niet meer actief

Waarom niet in combi met vis? Je hebt juist zo'n overheerlijk visgerecht voor in de oven met spinazie erop?
    En zolang je verse spinazie eet en et niet nogmaals opwarmt, zal de nitraat zich niet omzetten naar nitriet toch?

En die aardappels kunnen denk ik ook geen kwaad, als je ze maar goed schrobt en alle groene plekken (waar eventueel al spruiten zaten) er af haalt.

@Loran, oh meis, wat balen, maar je bent dan ook de eerste die een 'normale' bevalling wilt gaan doen, gewoon na de 37 weken en thuis, dus dan weet je dat dit zo kan gaan.
    Kop op, nog even doorzetten, ze komt er helaas niet eerder uit dan ze zelf wil, maar da's wel het beste voor dr.

@Jet, fijn dat je dr weer bent :D En hoop voor jou ook dat alles z.s.m. zal gaan.

Kenji alweer een maand :confused: wat gaat het toch vreselijk snel. Maar weet je wat nou zo leuk is, volgende maand is ie 2 maanden, maar dan is ie de oudste van een heeeeeeeeeeeeeeeeeele reeks augustus ukkies :D

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Aloha stelletje kletsmajoren!

Jet, foei, een hele dag offline en geen sms-jes, is niet netjes van je.
    Loran, onwijs balen dat het maar niet doorzet. Maar wat wel positief is, is dat je al een stukje achter de rug hebt <knuf>

Hier weer helemaal aangekleed, opgemaakt en weer netjes op bed. Net bijna twee uur aan de CTG gezeten, de kleine man wilde niet meewerken en bleef slapen en dat is blijkbaar niet goed :rolleyes:

Maar vandaag mag ik lekker rondlopen (mobiliseren) en als de bloeddruk dan zo blijft, mag ik morgen naar huis en moet ik drie keer per week voor een CTG komen. Morgen dus gewoon weer thuis \:D/

5. Niet meer actief

pff, hoop dat het zh bij je in de buurt zit Kieks, 3x per week heen en weer... :rolleyes:

6. Niet meer actief

Em :oops: hier begin ik zelf altijd over het weer... hihi dat we er zo mee boffen enzo :D
    Ik bedoel, het had erger gekund, vorig jaar zaten ze nu in een hittegolf... :confused:

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Raccon, ik zit maar twee minuten met de bus vanaf het ziekenhuis, inderdaad geluk :) Maar al was het een uur, alles beter dan 'hier' blijven.

En Sonja, was het een serieuze vraag :confused: dacht dat het een grapje was, sorry :oops:

Ik ben ook erg blij met het weer hoor en vind echt dat we boffen, moet er niet aan denken om nu in een hittegolf te zitten, bleh! Kan inderdaad nog komen, maar nu hebben we alvast geluk gehad.

8. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

(ik was mijn GSM vergeten.....)

9. Niet meer actief

He, heb je HP al uit? Ik mag nig niks verklappen, maar ik geloof dat we maar 3 lezers hebben bij de aug.mama's, dus als jij ook klaar bent, kunnen we iig iets zeggen :(

10. Niet meer actief

hihi, zoiets dacht ik al, en wij ons maar zorgen maken, nou ja, Lintje dan, die raakt dan direct in paniek :)

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nog zo'n 40 bladzijden, en die wilde ik eigenlijk vanavond lezen, is zo heerlijk om daarna in slaap te vallen...maar vind het boek echt super (af en toe iets te traag, maar wel spannend)...misschien dat ik tijdens het middagslaapje wel wat ga lezen :)

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Zwangere Muts!

13. Niet meer actief

hmm, da's knap, tijdens het slapen lezen ;)

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Open maar een ander topic.

15. Niet meer actief

:( aaaah, toeoeoe, een paar dingies maar

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    [-X Neeh, ga je maar mooi naar Kiki in het ZH.

17. Niet meer actief

Al bedenk ik me net dat er ook een paar in het Ned gaan lezen...
    oke oke oke, ik zeg wel helemaal niks.
    Gelukkig heb ik alles al wel tegen hubbie gezegd :D

(ik hou zo van nieuwtjes bregen)

18. Niet meer actief

Hai Lin, hoe is het met jou vandaag? Lekker geslapen? :D

19. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik wil GEEN Potter vervuiling hier op het forum !

20. Niet meer actief

sorry :oops: zal het nooit meer doen 8)

Deel Deze Pagina