owjeee,,,,,,,,,daar komen de pagina's weer aan hoor Je hebt toch te hard geroepen son Wb Lin, lekker geslapen?
Ik heb wat lopen suffen.. nu prikken mijn oogjes niet meer.. Maar ik ga zo het centrum in dus de pagina's volschrijven gaat vandaag waarschijnlijk niet als gister. BTW.. kunnen we Heidi niet vragen om "leesgeld" voor het volgen van de augustus-mama's-soap?
hmmmm das wel een idee jah. Kan heidi mooi ons volgende uitje sponsoren Ik ga weer dreigmailtjes krijgen nu
Nog 10 min. en dan verdwijn ik naar de VK. Heb een uur geleden gezondigd : Broodje Filet American! Was ze heerlijk! lust er nog wel 1 . Wat had ik dat gemist, kon niet meer wachten.. sorry, sorry..
@ Wannie? Huh? uitleg? mag via pb? snap er niets van nl. @ kiki-> hoe gaat het met jou? Kenau nog op de wacht
Owjee......ik heb altijd een opgeruimd bureau........zit altijd beneden met me lappie toch maar weer naar boven verhuizen dan Ben zelfs zo erg dat ik me printer net naar beneden heb gehaald om etiketten te maken
Ja zo ongeveer . Mijn moeder zei: Ach, 1 broodje kan geen kwaad. Mischien dat ze ( de kleine) er zo van schrikt, dat ze eruit wil . ( mijn moeder kan ook al niet meer wachten, en mijn vader belt elk half uur als hij aan het werk is, want die wil dan vrij )
Das me beste dinnie,,,,die is verslaafd geraakt aan het meelezen hier Volgens mij logt ze nu als eerst hier in om te kijken of er nog buddy-news is