Er zijn nu twee HP-topics, eentje waarin "fans" kunnen vertellen hoe leuk ze HP vinden. En eentje waarin de boeken (of HP7) besproken wordt. Nu had ik Raccon naar dat laatste topic verwezen.. dan kon ze daar haar mening kwijt. Maar Raccon herkent HP niet in hetgeen daar wordt gezegd dus nu kunnen er twee dingen aan de hand zijn: 1. Raccon heeft het verkeerde boek gelezen 2. De TS in de Lounge + de reacties zijn afkomstig van zwetsers..
Oh Loran ik had toch echt gedacht dat jij vandaag je meisje in je armen zou hebben, ben benieuwd wat de VK zegt straks. Sonja Kenji alweer 1 maand, hoera, wat gaat het toch hard Kiki morgen misschien uit het zkh dat zou lekker zijn. Mijn bloeddruk wil ook niet dalen en blijft telkens 90 onderdruk Mamavanamber ook nog alles goed gelukkig er was wel lichte paniek gister. Stephaniek welkom hier en wat kun jij het allemaal goed bijhouden zeg al helemaal ingeburgerd bij de Aug-mama's en nog als eerste uitgerekend ook! Spannend Hier heb ik ook niet zoveel met HP, heb 1 boek bijna gelezen, maar vanwege desinteresse krijg ik hem volgens mij nooit uit. Ik lees nu momenteel Shopaholic and Baby, maar nog maar net begonnen dus ben benieuwd
bekijk het eens van de posi kant 8) Nu heb je nog een boek om te lezen wel de juiste downloaden nu he
Men....ik houd het niet meer...Raccon, dit is echt de grootste grap ooit...whawahaha... Shit...nu bloeddruk dus weer te hoog, thanx! maar,wwhahahahahahahaha
hahahahahahahhaha, ik lig hier zelf ook in een deuk whahahahahaha, wat een lol, maar mijn hp boek is volgens mij echt een stuk leuker
nog 600 te gaan dan maar voor haar.....krijg net te horen dat het juiste boek zoveel pagina;s heeft Er is een lichtpuntje in de duisternis dus
1313 pagina's dan heeft diegene er ook nog heel wat bijgeschreven, mijn originele boek bevat niet meer dan 607 pagina's