Tja, moet dan maar een titel verzinnen, of jullie boeken kloppen gewoon niet Mag ik dan nu wel verklappen hoe het gaat
Ja, echt een supersupersuperfan die echt het hele jaar niks anders heeft gedaan dan denken die ie (of ze) JKR was...
ben hier al bang om verder te lezen ivm hp maar gelukkig geen details hier. Jullie zijn goed bezig! Trouwens dat pagina vullen lukt aardig, jullie zijn weer lekker op dreef. Kiki wat fijn dat je mag mobiliseren hihi klinkt echt oud haha
Ben er nog steeds niet uit...blijft geweldig....ander boek gelezen....hihihih...whaaaaahahahahha....snif, snif, snotter... He muts naast me is weg Nu kamer helemaal alleen voor mezelf!
ik wacht trouwens gewoon op t nederlandse orginele dan kan ik ook niks fouts lezen trouwens over dat vis spinazie gedoe van 10000 pagina's terug. Gewoon eten als je van die diepvries spinazie eet, daar zit bijna geen nitraat in zeggen ze. Geldt meer voor t verse gedoe!
He zwangere mutsen gaat weer lekker he Wat een gemuts om hp ikhou er echt niet van. Zo heb m'n stokkie vast gehad en de vissen zwemmen wer schoon. Nu nog even de aardappels schoon maken kunnen ze straks zo de oven in. En dan nog even de hond borstelen.En dan dacht ik zo dat het wel weer genoeg is.Plus dan zal ukkie ook wel weer komen.Wat is het weer toch lekker nu heb even lekker de deur open even luchten hoor kan echt niet tegen alles dicht. Loran ben benieuwd hoe het verloopt. Kiki ijs is dat niet bloeddruk verhogend :