Papsie is net maar even een paar liter water komen brengen..heb niet eens de moeite genomen om naar de winkel te strompelen hier... Heel het dorp moet het water koken denk dat de winkels leeg zijn
Zoo heeeeey gezellige boel hier! Ik kom net uit het ziekenhuis. Heb toch maar even gebeld want de beeb bewoog haast niet en ook niet na veel geduw en getrek. Bloed geprikt, urine onderzocht, ctg en echo gehad een alles (voorlopig) ok. Mn bloeddruk was nog best aan de hoge kant (95) terwijl ik aan medcijnen ben. Ook was ik net onder het randje qua eiwitten in urine en niet veel bloedplaatjes in bloed....het was goed dat ik langs was gekomen maar mocht gelukkig weer weg! Rustig aan doen is het beste! Ik lees jullie later weer bij! xx
Wat een lieve papsie heb je, misschien toch een heel klein itsiebitsie voordeeltje dat Valentijn veilig bij gezond water in de buurt zit?
Alice ik benijd je! Maar fijn dat alles goed is met jullie. Daantje, vervelend he, als je niet gewoon water uit de kraan kan tappen, dan merk je opeens hoe vaak je het gebruikt! Son, wat ben jij toch altijd druk!
Sorry hoor Raccon maar hier nog 1 die dubbel ligt..... Maarre je weet dus heel zeker dat je de verkeerde versie hebt gelezen? Misschien kun je de rechten trouwens wel verkopen voor de film!
hahah ja we lezen gewoon de hp die we t leukste vinden eindigen Alice, wat goed dat je gewoon naar huis mocht! enne take it easy hè
Op zich bewoog ze niet zo gek veel maar op de echo hebben ze gekeken of ze voldoende vruchtwater had en of ze genoeg voeding binnenkreeg..was allemaal ok. Waarschijnlijk komt het omdat ze met dr billen weer meer is ingedaald en zo niet goed met kan schoppen. Echoscopiste: zie het maar als dat je in een emmer gaat zitten....dan kan je ook niet veel meer. Humor had ze wel. Heb jij nou een verkeeerd HP gelezen? Hoe kan dat nou?
Ja, dat klinkt logisch, als je benen klem zitten kan je niet zoveel meer bewegen, armen zijn toch wat minder krachtig. En die HP, denk dat een heleboel de mist in zijn gegaan, want hij werd echt veel gedownload
Dames, een beetje rustig aan he... ga er even achter vandaan en wil straks niet weeeeer zoveel pag lezen
Hij was super he, ik geniet nog steeds na. En verder zeg ik ook niets Net APK in ziekenhuis gehad. Kleine positieve commotie. Ik meost terugkomen omdat uk niet groeide volgens de gyn. Nu was hij opeens 700 gram gegroeid in een week, dat kon dus echt niet. Volgende gyn erbij, weer echo , weer meten etc etc.... Afin : ze hebben het niet met zoveel woorden gezegd maar de conclusie is , dat er verkeerd gemeten is vorige week en betreffende gyn me voor niets ongerust heeft gemaakt.( die gyn was er vandaag niet ,had ik ook nog nooit gehad) Kleine loopt ipv achter dus nog steeds 2 weken voor en wordt geen kleintje..... Loran, hoe wastie? Sonja Gefeliciteerd woehahahaha raccon.... en ik lees wat jij gelezen hebt .... hahaha , ik denk dat ik dat boek ook wel wil lezen, als je hem kan mailen .....Echt totaal anders ... hihihi , kom niet meer bij