@ Teddy -> Gelukkig goed nieuws! ik vind dat je het heel positief opgenomen had, vanmorgen/middag! @ Woepie -> Veel succes en vooral plezier vrijdag bij de Echo! Dan ben je volgens mij ook al (bijna?) 12 weken ? Morgen 11w. 6 dagen volgens mijn eigen berekeningen, VK zegt: 13 weken morgen. Ben benieuwd of ik nog steeds gelijk heb morgen. Vandaag een enorme baaldag. Vanmiddag me maar toegegeven aan slaap ( 4u. geslapen vanmiddag), daarna weer aan het werk, en nu lekker lui op de bank bij mijn ouders, met de Laptop op schoot. Morgen nadat ik de echo heb gehad, ga ik met mijn vader op jacht naar positiebroeken, mijn broeken zitten nu al een tijdje niets meer. En tjah, mijn vader wil dit graag samen met mij doen, dus dat wordt lachen morgen! Morgen ook even naar mijn oma, het enige dat ze weet is dat ik zwanger ben, en alles draait om mij (ze is zwaar dement), en als ze mijn naam hoort, klopt ze op haar buik, en zegt dan: ik krijg geen baby, maar Saskia wel. We gaan trouwens de goede kant op! BIJNA 100 pagina's! Mag van mij wel op deze tempo (of iets sneller) gaan, zodat we straks de rest inhalen. Als de laatste augustusmamma de 12 weken is gepasseerd, lijkt het mij wel tijd voor een 'feestje' hier in dit topic. Zodat we snel de kleine in armen kunnen nemen! De tijd gaat voor mijn gevoel erg snel voorbij. Ow, ik zie dat ik alweer teveel klets. Hou er maar even mee op
Pfff ook hier zware vorm van zwangerschapsdementie. Als ik ergens op wil reageren, zet ik een tweede scherm open om te kijken op wie ik ookal weer reageerde! @Teddy: wat ben ik blij voor je dat je het hartje hebt gezien en dat je weet dat alles goed is met het kindje. Is er nu geen zekerheid over wat het was dat je was verloren? @Cindyke: volhouden meid, niemand kan je voorspellen hoe het zal verlopen. probeer de moed erin te houden, hoop doet leven tenslotte. Het is zo moeilijk om in onzekerheid te zitten, maar je zult gewoon door moeten, juist ook voor je ongeboren kindje. @Hopla sterkte donderdag! Fijn dat je nu ook die 12 weken voorbij bent, lekker showen die buik! Ik hoop echt dat het de rest van de dames allemaal goed mag verlopen, al zoveel verdrietige berichten gezien.... daar word je toch knap onzeker van [-o< *ff flink duimen voor iedereen*
Hallo, Ben hier al ff niet meer geweest. Wou gewoon ff melden dat met mijn zwangerschap nog steeds alles goed gaat. Wss zal ik wel één van de laatste augustus mama's zijn zeker. Als ik twaalf weken ben kunnen we dus eens een 'feestje' houden . Iedereen nog veel succes!
zo net thuis van de echo... en ik ben toch een JULI-MAMA... uitgerekende datum is 31 juli... Echo was top, kindje was de hele tijd aan het springen, daardoor heeft ze alleen geen duidelijke foto kunnen maken, we hebben nu 1 onduidelijke foto. Ze heeft nog goed naar het hoofdje gekeken, 2 mooie hersenhelften en hoofdje was mooi gesloten IK BEN BLIJ........ maar ga nu weer verder kletsen bij juli... wens jullie allemaal een hele mooie zwangerschap...
Kuki Ik neem aan dat het een bloed prop is geweest wat de gyn ook zij dus dat neem ik maar aan. Ik ben zo blij dat alles goed is dat het mij niet zo veel uit maakt wat het nu is. Ik heb een gezond kindje in mijn buik en daar cocentreer ik mij nu op. Ik ga nu lekker nog wat tv kijken in bed en dan lekker naar dromenland. Want mijn hormonen spelen wel heel erg op en ben erg moe en wil gewoon lekker even geen mensen zien,behalve mijn vriend dan maar die zit nu nog beneden. Dag lieve meiden tot morgen mischien en anders tot snel weer. Doei Een slaap knuffeltje voor straks van Teddy.
Cindy wat een slecht begin van de zwangerschap, en ik begrijp dat je nu niet echt kan genieten. Ik zou alleen maar willen blijven liggen, maar ja ook dat geeft geen zekerheid. Gelukkig weet je wel waar het bloed vandaan komt, maar toch elke keer schrik je weer. Teddy, gelukkig goed nieuws en niks met je kindje. Moet wel een opluchting zijn want het is wel schikken. Hopla veel sterkte morgen, je oma zou trots op je zijn, met zón mooie zwangere buik! Nou gisteren heb ik met mijn man besloten of we de combitest gaan doen of niet. Na lang praten besloten om het niet te doen. Mijn reden was alleen om dan sneller een echo te hebben, maar ik zou absoluut niet weten wat ik zou doen als de uitslag slecht zou zijn, en das bij mijn man ook. Dus ik zal helaas nu nog drie weken moeten wachten op een echo... dus val dus onder de laatste augustus mama... Maar goed, ik weet nu ook al dat ik 5 weken zwanger ben dus het zal nog best snel gaan. Daarnaast moeten we dan vlak voor mijn man zijn verjaardag, dus das ook wel leuk. Had gehoopt nu al wat te weten omdat ik zaterdag jarig ben, maar het zei zo. Mamalieske, hoe was het gisteravond nog?
Teddy gefeliciteerd met het goede nieuws. Geniet. Hoe ervaren jullie de magische 12 weken. Ik kan niet wachten tot zondag. Vrijdag natuurlijk al de echo. Ben zo aan het aftellen. Melanie
Die magische 12 weken zegt mij niet zoveel, de hopelijk goede echo die ik maandag ervoor (11 weken 5 d) zal krijgen die zegt me veel meer
Goedemorgen! Ik vind dat het best snel gaat, ben gistermiddag voor t laatst hier geweest. En moest 3 pagina's bijlezen! Gisteravond die cursus taartdecoratie. Best lastig nog, ik heb niet zo'n vaste hand. Ik mag dus thuis flink gaan oefenen! Het was wel erg leuk, en ik was voor mijn doen verschrikkelijk laat thuis! Normaal lig ik voor 22.00 wel in bed, nu kwam ik pas tegen 12en thuis! Ik voel me nu dan ook flink brak. Ga vanmiddag lekker tukkie doen (heb ik mezelf beloofd) Teddy, lekker dat je kindje het zo super deed!
Zucht, weer heel wat gemist in een dag! Kim, wil je nog heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie beebje. Ook al zullen er geen woorden zijn die het verlies minder kunnen laten lijken, in gedachten zijn we bij je! Teddy, wat een gebeurtenis weer zeg... Ben blij dat het goed is afgelopen. Hebben nu wel genoeg verdrietig nieuws gehad toch? Wanneer heeft de laatse augustus mamma de twaalf weken gehaald? Die datum gaat groot in m'n agenda! Hebben al genoeg meiden gedag moeten zeggen Cindyke, Hoop dat alles goed is gegaan meis! duim voor je [-o< Hopla, sterkte morgen! Een fijne dag allemaal meiden, misschien tot vanavond. Hoef ik tenminste niet zo veel bij te lezen
Hier was het toppie, na eerst de goulasgsoep voorbij te horen komen en de rest van mijn eten, hoorde we een duidelijke hartslag bij de vk. Het was nog een heel gezoek, maar gevonden. Ze bood ons aan nog een echo te laten doen ivm de nekplooimeting, tja mijn man wilde het wel graag dus we laten die toch maar doen, ik verwacht geen slecht nieuws en maak me er eerlijk gezegt dus niet druk over, vind het wel fijn dat er nog een echo komt. Mocht de uitslag (kansberekening) niet best uitpakken dan doen we daar toch niets mee. Dus we gaan maar genieten van de extra echo. Na al het ziek zijn toch 1,2 kg aangekomen, dus ik was best trots op mezelf al dat snaaien heeft zijn uitwerking gehad Hier ook al last van zwangerschapsdementie.... namen vergeet ik meteen. Maar zal proberen hoe ver ik kom : @cindyke meid houd moed, ik hoop dat je goed nieuws krijgt bij de gyn. @woepie en hopla veel sterkte de komende tijd, een verlies van een oma is niet eenvoudig, mijn oma is ook mijn moppie. Ik hoop zo dat ze het allemaal nog mee kan maken, maar ben al zo dankbaar dat ze bij de bruiloft kon zijn afgelopen jaar. @teddy, fijn dat je toch naar de vk en gyn bent geweest, zekerheid gaat boven alles. Hier af en toe nog behoorlijk misselijk, de vk zei dat ik dat voorlopig nog maar moest blijven, werken kan nog lang genoeg Hoezo leuk mens? Vandaag de kraamhulp regelen, en een fysio bellen de b.i. begint nu al kan me amper omdraaien in bed, en gisteren deed het pijn om van het bed van de vk af te komen, die schrok er behoorlijk van. Maar ja ik krijg wat ik verwachte een vroege b.i. door de eerdere breuken in mijn bekken jammer maar helaas, zat er dik in. allemaal een fijne dag meiden, ik ga strakjes weer werken ben blij dat ik nu maar 1/2 dagen hoef, voel me nog niet 100% Van het weekend lekker met de vrienden weg, veel uit eten en gezellige dingen doen, hopen dat ik minder misselijk en moe ben. groetjes marlies
@Daantje Ik heb op 13 februari mijn eerste echo en ben dan net 12 weken... Denk dat rond die datum de laatste zijn, want ben uitgerekend op 28 augustus
Hi allemaal, Als we in dit tempo blijven door kletsen dan halen we de rest inderdaad wel in..hahaha... @ Sonja: och lieve schat, je mag je best ff rot voelen en lekker uithuilen hoor, ik heb ook van die buien, je begrijpt dan niet dat een ander niet snapt dat je die drukte nu ff niet erbij kan hebben....tis heel logisch, ik zou het ook niet leuk vinden om dat vlak voor de vakantie nog allemaal te moeten organiseren, maar een ander die niet zwanger is, snapt "ons" en ons gevoel dus niet altijd. Sommige dingen zijn gewoon ff te druk tussendoor, je hebt ook je rust nodig. Nou laat je mannetje jou maar helpen en lief dat mami komt helpen. Straks lekker genieten met je mannetje van de vakantie, die heb je nu zeker verdiend! @ Kim: veel sterkte de komende tijd, probeer het een plekje te geven, ik zal duimen dat je als je er straks weer aan toe bent weer snel weer zwanger mag zijn... [-o< @Teddy: pfff, dat was ff schrikken zeg, het klonk in ieder geval erg beangstigend, ik ben zo blij voor je dat alles goed is, je moet natuurlijk wel bij ons blijven! Wat heerlijk dat je je beebje hebt zien spartelen... @Kiki80: ow, ik herken jouw gevoel zo goed, ik wacht ook op de dag dat ik eens wakker zal worden zonder die misselijkheid en dat weeë gevoel in mijn buik en dat het inderdaad ook de hele dag wegblijft, ik word er ook zo moedeloos van, soms gaat het even ietsje beter, maar na een uur komt het in alle hevigheid terug, er zijn ook dagen dat het echt ff niet wil en ik weer de hele dag plat moet liggen...ik hoopte dat het na de 12 weken over zou gaan maar helaas, mijn vk zei dat het nog wel t/m week 16 kan duren... :-k Laten we hopen dat het toch snel beter wordt! @Cindyke: wat vervelend voor je dat je nog steeds in die onzekerheid moet leven, toch blijf ik hopen dat het gewoon allemaal goed komt en dat je straks wel echt kunt gaan genieten, doe gewoon nog rustig aan (dat zal je ook wel doen..) ik denk aan je! @Hopla: ik wil je veel sterkte wensen voor donderdag....gek dat emoties en gevoelens over gebeurtenissen in je leven zo dicht tegen elkaar aanliggen...aan de ene kant neem je afscheid van je oma, aan de andere kant leeft er nieuw leven in je buik...groot gelijk dat je je mooie buik zal tonen donderdag, zo is het leven inderdaad....je oma zal trots op je zijn...dikke knuffel en nogmaals, veel sterkte! Vanmiddag ga ik met mijn mam mee naar het zwembad, want mijn "tantezeggertje" moet afzwemmen voor zijn A-diploma, ik hoop dattie het haalt... Ik ga mijn nieuwe jurkje met een dikke panty eronder aandoen, want mijn buikje komt er zo mooi in uit... En het is altijd snikheet in het zwembad dus koud zal ik het niet krijgen.. Tis altijd heel gezellig bij zijn zwemlessen want er zijn veel kinderen (en babys met hun mama mee) dus ik geniet altijd van al dat moois om me heen...en ondertussen dromen dat mijn kindje later ook op zwemles gaat..hahaha...gek idee nog hoor... :-k Fijne dag allemaal, liefs Borsatofan
He goedemorgen dames, Heb net even gebeld met de VK en mag een weekje eerder voor mn intakegesprek. Hoef ik dus niet meer te wachten tot 6 maart, maar heb nu 27 februari mn afspraak.
In het begin wel gehad, nu niet meer.. Alhoewel ik vannacht zo raar droomde, dat ik het niet meer weet) Ben volgens mij wel 6x wakker geweest Ik ga zo lekker onder de douche, lekker eten, en dan om half 12 bij de VK. tot straks!
ik heb vannacht iets naars gedroomd mijn echo is vrijdag en in mijn droom was er op het scherm helemaal niets te zien joh ik dahct misschien moet ik eerst geen plassen maar daarna word mijn drom heel onduidelijk ik hoop niet dat ik voorspellend droom want dan maak ik me toch wel een beetje zorgen over vrijdag @hopla:meid heel veel sterkte morgen op de crematie op de begrafenis van mijn oma waren we gewon met zijn 4en zwanger joh 2 nichtjes die over 2 weken zijn uitgeteld een tante die in juni gaat bevallen en ik dan in augustus hihihi toch wel grappig zoveel nieuw leven onderweg op een begravenis dat is min of meer toch ook wel een troost