Hier nog één hoor missgroovy. Ik heb de zwangerschapsslips van de hema. Had steeds de L maar van de week een XL meegenomen en die zit net iets lekkerder, gaat tenminste over mn buik heen ipv half erop
hoe gaat trouwens met mobiliseren kieks? Lukt t of stagneer je bij de laptop :-D Grrr kom net tot de ontdekking dat ik braaf vanmorgen de klossen gehaald heb (staan netjes onder t bed) de ondersteek gehaald heb (ligt netjes onder t bed te wachten) en t extra grote bedzeiltje betaald heb maar niet in de zak zat. Heb dus gewoon lucht betaald grr was maar 1,15 maar goed. Zucht t was al zo'n droommuts daar bij die uitleen. De spullen moeten ook 5 september weer terug dus hoop dat ze optijd is anders moeten halverwege de kraamtijd die dingen eronder uit
Iemand trouwens nog een tip om op een handige manier monster (=cocker spaniel) te borstelen? Normaal ga ik altijd op de grond zitten, maar moet eerlijk zeggen dat dat niet heel soepel meer gaat. En monster is echt aan een opknapbeurt toe..
Ien kun je je monster niet ergens op laten springen, zoals een tafel (buiten) ofzo? Ik heb geen hond, dus weet niet of dat wat is... Of laten doen door iemand anders. Zou het verder ook niet weten.
ik zet mijn monster altijd op tafel. Buiten of binnen gaat prima en ik hoef niet te bukken. Weet niet of ie zwaar is anders laat je m eerst op een stoel springen en dan op tafel En Ien blij dat je met me mee xl't hihi
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=52867 heb dit topic eens gelezen valt me op dat er wel heel veel filet american fans zijn. Ik zelf ook, heb er paar weken geleden nog een broodje mee gehad (jaja net als Loran oei oei ) Had in het begin zoiets van dit en dat en zus en zo ga ik allemaal missen maar ik vind t meevallen. Heb niet echt ergens mega trek in wat ik niet mag? Jullie? Moest wl weer ff zuchten toen onze opperforumhippie met haar antwoord kwam zag. Iedereen heeft t over bier, wijn, baileys, filet enz, komt zei met euhmm douchen ze is nog niet eens zwanger de muts. Typisch,,, maar ja tis weer te lang geleden om daarop te reageren hihi zijn jullie trouwens allemaal aant mobiliseren nu? Dan zal ik dat ook maar eens doen,,,zucht
misgroovy, ik mis eigenlijk ook geen eten hoor. Het is maar zo beperkt wat je echt niet mag en er blijft meer dan voldoende over. Ik heb een tijd niets mogen eten, behalve sondevoeding. Dan weet je wel wat verlangen naar eten is! Dus vergeleken met dat, valt dit reuze mee. Enneh, ik ben niet aan het mobiliseren hoor... Gaat niet gebeuren ook! En balen van je bedzeiltje dat er niet bij zat. Ik zet klossen pas onder het bed als het niet anders meer kan, want ik mag toch niet thuis bevallen. Binnenkort toch maar even halen die dingen. Het bed gaat er bij ons zo van kraken, niet echt fijn!
Zo jullie hebben echt niks beters te doen. En Kiki dit is echt niet druk hoor mijn rooster is normaal veel drukker en dan moet ik ook nog werken.hihi maar hier roepen ze altijd dat het niet gek is dat ik moe ben. Ien Cock gewoon op tafel zetten staat hij bij de trimster toch ook. Leuk heb je een engelse of amerikaans?En welke kleur.ben niet nieuwschierig.hihi En Lintje het is je toch gelukt om zonder mij weg te komen. Zie je je heb geen oppermama nodig.Daantje was er toch ook daan wwel een beetje opletten he op die theemutsen hier Ik had die anna Rolfi tenten van Kruidvat zitten erg lekker moet ik zeggen maat 42.Dus valt mee toch? Die snoepjes o heerlijk heb van de week een zak van die yoghurt dingen op.En daarvoor van die apenkoppen.Maar heb niks meer En ik me niet Nee hoor ik zit net weer achter me toppie
Sonja, heb weer ff op je site gespiekt wat een heerlijk ventje heb je toch. Die foto's met zn vinger in zn mondje! Helemaal super.
ik vind dat zeiltje maar zweten hoor! en dan heb ik ook nog een handdoek erover en dan pas mijn hoeslaken,en dan toch nog zweten,hoe zou dat gaan als het straks 30 graden is.!
Hoi meiden, Een update van mij. Ik ga zoals het er nu naar uitziet vannacht en morgennacht in het ziekenhuis logeren. Ik loop hier namelijk echt op mijn tandvlees en de verlos heeft voor me geregeld dat ik twee nachten slaapmedicatie kan krijgen. Ik moet me vanavond om 21.00 uur melden in het ziekenhuis. Zie er wel tegenop maar ik zit er echt helemaal door heen dus moet wel wat.... Verloskundige was hier gisteren geweest. Met beeb is wel alles goed (wel groot volgens haar dus daar hoef ik me niet druk om te maken). Hij is ingedaald maar ligt nog niet met het hoofdje helemaal vast. Verder heb ik ook veel buikpijn (wat ongikrampen en harde buiken, oefenweeën(?), darmkrampen etc.) en verlies ik ook meer afscheiding (wat dikker) dan normaal. Ik hoop dus eigenlijk dat mijn beeb zich sneller aandient dan de uitgerekende datum..... Volgens de Vk kan dat maar zo want als hij groot is (dus "klaar" is) komen ze soms wel wat eerder. Ze heeft eerst nog geprobeerd om een eenpersoonskamer voor me te regelen maar dat was helaas niet mogelijk (zit niet op een kippenhok te wachten wanneer ik rust moet hebben, dan kan ik net zo goed thuis zijn) nu kom ik op een kamer bij één andere mevrouw die (zo is toegezegd ) rustig is. Ben erg benieuwd dus. Ik was al niet veel op het forum dus zal wel niet gemist worden maar wilde dit toch even laten weten, ook aan mijn sms-buddies Loran en Miza, ik hoop voor jou Loran dat het nu toch wel doorzet want dit is ook niets zeg. Dikke knuf ook voor jou. Je mag me wel sms-en natuurlijk als er wat is maar ik ben dus zoals het nu lijkt pas vrijdag weer thuis. Of het moet zo ontzettend tegenvallen in het ziekenhuis dan ben ik er morgen gewoon weer. Het moet wel helpen natuurlijk, anders kan ik net zo goed thuis zijn.... Meiden doe hier een beetje rustig aan (kan het hier écht niet meer bijhouden dus probeer het ook maar niet meer ) en tot vrijdag waarschijnlijk. Liefs Fibi
Fibi? Als er wat is, SMS maar! ik had je wel al een tijdje niet gezien hier, maar ik dacht geen bericht is goed bericht Ik kan er zelf niet meer bij , alhoewel ik het wel probeer.. Echter heb ik 1cm. omstluiting , dus voor mij even niet meer daar binnen ziten ( kon nog wel dagen duren zei de VK trouwens) Bij de VK. was ze me erg verbaasd om te zien . Maar ze verrtelde, dat het niet vaak gebeurde dat Weeën er zo ineens mee ophielden. Zo constateerde ze, dat ik dus al 1cm. onstluiting heb ( zegt nog weinig, maar kon wel juichen ) Mijn bloeddruk was nu: 125/70 ( normaal 115/55) , dus gestegen... Ik las dat iemand de verkeerde hp 7 had gelezen? sorry, moet er wel om lachen hoor , dit zou mij dus ook kunnen overkomen .
Fibi, ik hoop dat je in het ziekenhuis en beetje kan bijtanken meid! En ik ga voor je duimen dat dat ukkepuk eerder komt! (((KNUFF))))
Fib succes en hoop dat je daar een beetje uit kunt rusten. Nou cocker op dr kussen op tafel gezet. Ging best goed moet ik zeggen, moest dr alleen wel op de tafel tillen want die tip van eerst op de stoel laten springen en dan op tafel die werkte niet. Zat me echt zo aan te kijken van tjaaaa maar normaal mag ik niet op de stoel dus dan doe ik dat nu toch ook echt niet.... Pff wou dat ze anders eens zo goed luisterde. Sonjaw 't is een engelse cocker spaniel een rode. Heb me laten vertellen dat die eigenwijzer zijn als bonte of zwarte en bij mevrouw klopt dat aardig Denk dat ik nog maar even op de bank plof, heb hier een paar (behoorlijk pijnlijke) harde buiken. Tot later!
Fibi o meid het zit je echt niet mee. Hoop dat het je goed doet die 2 dagen. En natuurlijk missen we je hier. Meid een hele dikke knuf.
Fibi -> sterkte in het ziekenhuis, hoop dat je je slaap kan krijgen daar! want dat ben je straks wel nodig! Jij en beeb gaan voor hoor
Loran, joepie al 1 cm :-D Hoop eerlijk gezet wel voor je dat je niet over elke cm zo lang gaat doen hoor