augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Jeetje Fibi, je krijgt het nogal voor je kiezen he meis. Hopelijk helpt de slaapmedicatie om bij te tanken. Ik had daar nog nooit over gehoord. Heel veel sterkte en ik hoop dat het bij jou niet al te lang meer hoeft te duren.

Loran, 1cm, het is al meer dan de vorige keer! Hopelijk duurt de echte bevalling kort door dat gerommel van de afgelopen dagen.

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Nee ik ook niet..
    Mijn vriend slaapt vannacht weer in zijn eigen huis, zodat hij ook even bij kan tanken etc. want die is ook gebroken..

Ga nu veel lopen ( werd geadviseerd :) door de VK) ,omdat ze toch niet meer uit de bekken kan met haar hoofd, die zit zo vast dat het geen kwaad kon, en misschien dat het zo sneller verliep ( heb je de aandacht ook bij het lopen etc. dan bij de kleine )

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Gisteren om 12.15u weg geconstateerd dat het nog een paar mm. van die cm. scheelde.
    Maar om 21.00u. verloor ik laatste deel(tje) van de slijmprop. dus ik hoopte dat het i.i.g. nu wel 1cm. zou zijn

4. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

toch maar f actief gedaan, de was opgehangen. Had nog een paar hydro luiers erbij gehaald en een pakje. Kan nu goed droogwaaien buiten.

Had ook luiers meegenomen uit duitsland, scheelt toch weer een eurootje, kan ik weer een mc flurry eten ;)

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Heb vanmiddag met mijn moeder een leuk setje gekocht, en ik kwam eindelijk (na al die maanden zoeken) een omslagdoek tegen, dus die ook maar gelijk meegenomen!

( setje krijgt ze aan ;) , kon thuis geen leuk setje meer vinden )

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Over ijsjes trouwens:

Bij de c1000 heb je waterlollies (zelf in te vriezen!), pak van 10 stuks, voor 0.49 cent!
    Die zijn jammie!
    En nog goedkoop ook!

Binnen 3 dagen heb ik bijna 3 pakken van die waterlollies op :oops: , sla nu om de 3 dagen 4 pakken in..

7. demi26

demi26 Niet meer actief

Nou Loran, het begin is er.... Op naar de 10,10 ,10!

Fibi, sterkte meissie, lekker bijslapen!

Ik houd het denk ik maar eens gezien voor vandaag! Meiden rustig aan doe vanavond, morgenvroeg, na de VK, laat ik wel weer wat van me horen...

Toedels!

8. demi26

demi26 Niet meer actief

Help. help....

Ik probeer op de babysites te kijken, maar ik zie alleen maar achtergrond? Wat gaat er fout? Iemand idee?

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Welke? van wie en waar?

10. demi26

demi26 Niet meer actief

Als ik op de jouwe klik, zie ik alleen maar Winnie en hoor het liedje... Maar zie verder niets meer.

Mijn neefje heeft ook zo'n site en daar kan ik ook niet meer op...

11. demi26

demi26 Niet meer actief

Heb net de computer opgeschoond met Hitmanpro, maar daar kan het volgens mij niet aan liggen, toch?

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nienke, alles goed bij jou, fijn! En kan me heel goed voorstellen dat je nog even van de beeb in je buik wilt genieten, het is ook zo bijzonder.

Fibi, hoop dat je een beetje aan je rust toekomt, dat heb je echt heel hard nodig straks.

Mobiliseren gaat hier van geen kant, kreeg het advies het wat rustiger aan te doen, bloeddruk ging weer te veel omhoog (en dat terwijl ik alweer twee uur op m'n XL zat ;)

Hubbie is nu een filmpje aan het kopen, gaan we vanavond op de laptop samen film kijken.

Loran, de eerste centimeter is binnen, jahoe! Nog maar negen te gaan :)

13. missgroovy

ik kan ze gewoon zien!

denk niet dat t daaraan ligt, dan moet ie er wel iets heel geks vanaf gegooid hebben. Mss ff een slechte verbinding, duurt bij mij ok soms lang voor sommige beebiesites geladen zijn.
    Mss ff venster sluiten en opnieuw proberen

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Demi, het ligt niet aan jou, ik kan mijn eigen site opeens ook niet meer 'zien'.

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Bizar, ik heb er dus blijkbaar ook wat afgegooid, en dat terwijl ik volgens mij helemaal niets heb gedaan :(

16. missgroovy

oe kiki das toch niet goed dan. Dat ie zo snel omhoog schiet is toch ook raar :(

take it eassssyyyyy :-D

17. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    demi, je hebt gelijk hoor, mijn babysite werkt ook niet www.milapeschier.dreumessite.nl en ik ben nog wel de eigenaar hahaha!

Kleine storing daar denk ik. Komt wel vaker voor. Weer een reden om niet te updaten :eek:

18. demi26

demi26 Niet meer actief

Nou, start vanavond nog wel een keer opnieuw op. Ga nu maar eens lekker mijn zelfgemaakte bami van gisteren oppeuzelen.... Wellicht zijn ze dan weer in de lucht....

Nu echt toedels!

19. missgroovy

Nienke die van jou doet t bij mij ook gewoon!

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Heel erg vreemd, ik krijg die van nienke, missgroovy, miza en sonja ook niet geopend..

Deel Deze Pagina