Nop, hubbie vind een dag koken wel weer genoeg Maar hij heeft wel appeltjes, aardbeien en bananen gebracht (geen snaai helaas)!
geen snaai hoe kan ie dat nou doen,,,, ik zou de volgende mobiliseerronde spenderen aan t winkeltje in het zh daar hebben ze heel veel snaai hihi nou ja topcomputer haha denk eerder provider. Ik heb @home, krijg alles gewoon geopend. Hihi kiki jou verhaal/ mans verhaal van je badkamer poetsen om 7uur,,,,,,idd heel normaal hahah
Meiden als ik jullie site aanklik doet hij het gewoon. Iets met cookies misschien even je opschonen wil ook nog wel eens helpen. Mijn ma heeft ook soms problemen ik heb het nog nooit gehad.Zou het ook niet weten. Kiki wat krijg je te eten vandaag.Zijn ze nog niet geweest wij kregen rond half6. En die bloedruk van jou gaat niet goed denk dat je morgen niet weg mag of wel? Nou ik ga m'n aardappels uit de oven halen en lekker eten.heb er konijnen voer bij.hihi
Ik mag morgen wel naar huis En het eten is inderdaad net opgediend, best wel ok, boontjes, aardappels en een gehaktballetje, appelmoes zonder suiker en een aardbeientoetje Lekker Hollands Heb trouwens ondertussen vanalles geprobeerd, maar kan echt geen beebiesites meer op
waaaaaaaaaa k ben dus niet de enige die zo gek is Roy lachte in het begin altijd uit maar dat is echt de meest geschikte manier om al de randjes enz schoon te krijgen
Ik ga ook weer afsluiten! Ben benieuwd of Loran onze volgende bevallen augustus mama zal zijn. Fijne avond allemaal en hopelijk een goede nacht!
Ik heb net rauwkost snack gegeten... zit vol. Ik heb fruitjoy's gekocht, en ook chocoladehoorntjes.. hehe.. en chocoladevla en appeltaart en slagroom en chips.. Ik moet ook niet met trek boodschappen gaan doen. Fibi, ik denk iedere dag aan je. Dus gemist wordt je wel! Hoop dat de slaapjes je goed zullen doen, veel succes! Knuf Nienke, ik kijk die van mij er ook nog niet uit.. Kan me niet voorstellen dat er ook echt een baby komt.. heel raar. Het gaat nu toch zo snel allemaal.. Ik krijg straks echt de schok van mijn leven denk ik. Kiki, ik heb zes broekjes gekocht, vier zwarte en twee witte. Son, ik heb vitamine D en K gehaald. Hoop dat ik nu echt alles in huis heb zodat Tj niet overal heen wordt gestuurd door de kraamhulp.
22 juli - Het is al weer even geleden dat het laatste nieuw blokje is geschreven. In die tijd is er weer heel wat gebeurd. De servers worden al een tijdje tussen bepaalde tijdstippen flink getest op uithoudingsvermogen en is er twee maanden geleden besloten over te gaan op een cluster systeem. Dit houd in dat er voor de toekomst nooit meer een capaciteit te kort komt en dat we daar ons geen zorgen meer over hoeven te maken. De vele clicks per dag (momenteel bijna 1.000.000) kunnen nu wat de servers betreft naar 10 of 20* zoveel. Enige nadeel is dat we over moeten gaan naar die nieuwe opstelling en dat zal naar alle waarschijnlijkheid morgen vroeg gaan gebeuren. De offline tijd van de sites zal dan 30 minuten tot een uur bedragen. Hierna gaan we die sites volop testen of alle instellingen goed zijn overgenomen. We hopen dat u er zo min mogelijk last van zal hebben en wij kunnen rekenen op uw begrip voor deze noodzakelijke ingreep. Uiteindelijk zal ook uw site weer nog sneller te benaderen zijn door deze technische verbetering nu en in de toekomst nieuwsbericht op de beebiesite
Ehhh, ja, tuurlijk mag ik naar huis...'t is toch geen gesloten inrichting? Maar, misschien moet ik toch even afwachten wat de gyn. morgen zegt... it better be good! Trouwens wel fijn die herkenning Missgroovy, anders moet je toch douchen na het schrobben, dus waarom niet tegelijk.
Lintje, dat probeer ik nou ook, alles in huis te halen zodat hubs niet teveel de deur uit hoeft, maar ik heb het idee dat ze altijd wel wat verzinnen.
Heb net toch nog maar wat hydrofielluiers gehaald.. Heb twee pakken pampers in huis, thermometers, zoogcompressen, luuf, zetpillen, vitamine K en D, voedingsbeha, babyolie, billensmeersel, billendoekjes.. Alleen nog geen borstkolf. Maar dat komt later wel.
22 juli - Het is al weer even geleden dat het laatste nieuw blokje is geschreven. In die tijd is er weer heel wat gebeurd. De servers worden al een tijdje tussen bepaalde tijdstippen flink getest op uithoudingsvermogen en is er twee maanden geleden besloten over te gaan op een cluster systeem. Dit houd in dat er voor de toekomst nooit meer een capaciteit te kort komt en dat we daar ons geen zorgen meer over hoeven te maken. De vele clicks per dag (momenteel bijna 1.000.000) kunnen nu wat de servers betreft naar 10 of 20* zoveel. Enige nadeel is dat we over moeten gaan naar die nieuwe opstelling en dat zal naar alle waarschijnlijkheid morgen vroeg gaan gebeuren. De offline tijd van de sites zal dan 30 minuten tot een uur bedragen. Hierna gaan we die sites volop testen of alle instellingen goed zijn overgenomen. We hopen dat u er zo min mogelijk last van zal hebben en wij kunnen rekenen op uw begrip voor deze noodzakelijke ingreep. Uiteindelijk zal ook uw site weer nog sneller te benaderen zijn door deze technische verbetering nu en in de toekomst nieuwsbericht op de beebiesite
Hee, slijmprop-ervaren-meiden, ga onze mede-aug-mama even antwoorden: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=54564