woops dubbel, maar ja stond toch op de laatste pagina dus dat leest de helft niet ooow kiki je hebt jezelf gewoon ontslagen ach ja doktersdiploma krijg je mss ook bij pakje boter. Ff aan die gyn van wannebee vragen Lintje goed geshopt heb ik ook allemaal in huis. ALs ik dat Roy moet aten halen dan komt t niet goed hih. Borstkolf hoeft volgens mijn verlos ook nog niet. Eerste weken kun je beter niet kolven (in normale situaties) en mocht t nodig zjn dan kun je er eentje huren en daarna kopen
hmmmm kan me niet herinneren dat me ex ooit de deur uit is geweest toen alychia was geboren voor "spulletjes" die nodig werden geacht door de KZ. KZ moet gewoon niet zeuren,,,,zo'n instelling heb ik nou eenmaal Ze moeten er op ingesteld zijn dat niet altijd alles in huis is, en dat dat soms ook niet gaat,,,,ivm niet iedereen heeft het zelfde te besteden. Ze kunnen verzinnen wat ze willen, maar als ik het niet nodig vind, komt het echt niet in huis,,,,mits ze het zelf gaan aanschaffen 8) Loran: Joepieeeee al 1 cm..... hoop dat de andere 9 snel mogen volgen
Wannie you go girl hahaha nee klopt de kz moet niet zeuren maar ik ben ook wel een perfectionist. En ik moet zeggen dat ik de meeste spullen k wel nodig acht. Behalve dan 2 thermometers (1 is genoeg, heb alc in huis dus zie geen probleem) heb ook maar 1 kruik.
Lintje ik zie dat je m'n topic al aangehaald hebt. Zet het hier ook nog eventjes. Heb sedert het starten van dat topic nog 2x scheutjes 'vocht' verloren. Heb nu eerder het idee dat het vruchtwater kan zijn. Is dit mogelijk? Kan je ook vruchtwater verliezen zonder echte krampen te hebben of weeën te hebben? Heb er al aan geroken en het heeft een apart geurtje, maar kan het niet thuiswijzen.
Misschien kan je proberen op te vangen met een maandverbandje of iets anders? Vruchtwater hoort zoetig te ruiken. Als je het niet vertrouwd bel gewoon even je verloskundige!
hihi... Heb ik ook hoor,,,1 thermo en kruik. Klossen haal ik niet, me bed kan niet omhoog natuurlijk wel met de verlos overlegd en zijn samen tot de conclusie gekomen dat 70 cm hoogzat is voor haar. Zij moet het werk verrichten...buiten het zware werk van mij natuurlijk, dus daar hou ik dan wel weer rekening mee. Maar voor me KZ, die heb ik bij intake al duidelijk gemaakt,,,dat ik geen gemakkelijke ben,,,als iets me niet zint, en dat ze niet tegen me moeten zeuren. Ik betaal er voor dus ze passen zich maar aan. Moeders wil is wet! So wannie has spoken!
Heb wel twee kruiken, twee ronde en twee rubberen. Ook twee thermometers, dat was "makkelijker" en och, die dingen kosten geen drol.
Kiki: balen meid dat je daar nog steeds bent! Maar gelukkig heb je internet! Ik heb toen ik in zkh lag niets gezien waar ik zou kunnen internetten helaas..Rust maar goed uit hoor..het helpt echt en is heel goed voor jou en je beeb. Dikke knuffel van mij.... Fibi: ik hoop dat jij ook goed kan uitrusten..goed dat je hulp hebt gezocht. Ik mis je zeker hier hoor...denk vaak hoe zal het met je zijn? Ruts goed uit en ik hoop dat je je beeb gauw in je armen hebt! Missgroovy: troost je...ik heb in alle winkels XL voor onderbroeken! Lin: veel plezier bij die mutsen vanavond! ik hoor morgen (in het echt!) wel hoe het was! Sonja: ik wordt steeds meer verliefd op jouw mannetje..wat een scheetje! Loran: sterkte met de laatste 9 cm! Meer weet ik even niet......oooh heb nog geen eten gemaakt..ben zo lui en moe! Even mannetje bellen.. Tot straks xx
hihi ik nu ook, soms nog wel xxl als t niet echt rekt hahahaha dit klinkt hoopgevend,,,, sorry (ik denk dta ik niet meer lach als ik t zou zijn )
ooooow Ellen blijf van die kilozak spekjes af! help ze zijn zo lekker smakelijk eten danielle,,,,spekje?
Hahahaah ja sorry linkt inderdaad vreselijk...maar duurt al zo lang bij dr! kan alleen maar zeggen sterkte, maar ook succes, je kan het en zet m op!
Hoi meiden Vandaag deed internet het hier niet. Normaal duik ik dan achter de kast om alle stekkertjes eruit te trekken en alles te resetten. Maar dat lukt nu niet meer met die buik . Dus ik moest wachten op hubbie.... gelukkig doet ´ie het wel weer Wat een hoop gekletst zeg in de tussentijd. Ik heb half half een beetje bijgelezen. Een deceptie dat noch Jet noch Loran een beebje heeft... Loran wel 1 cm inmiddels, maar ja dat zet nog geen zoden aan de dijk. Afwachten weer... Wannabe heel mooi nieuws. Gelukkig joh. het was al zo vreemd, eerst een lekker stevige baby en dan een véél te kleine. Gelukkig gewoon een lekkere stevige Fibi naar het ziekenhuis. Ik hoop dat het helpt en dat je een beetje kan bijtanken. Kiki morgen naar huis? Fijn joh, ben je daar ook weer vanaf. In ieder geval geen sprake van dat je tot de bevalling moet liggen, dat is al heel fijn. Alice een bliksembezoekje in het ziekenhuis. Gelukkig hoefde je niet te blijven en was alles goed met de beeb. En ze houden je in elk geval goed in de gaten En ik zag in de gauwigheid een berichtje van Mammalies, dat Isa het goed doet. Fijn hoor, snel naar huis met die beebs. Oh en kenji had ook goed geslapen in zijn zak. Ik weet dat mijn zus het een veraaaaaaaaademing vond dat inbakeren Ik hoop voor jullie dat het zo blijft 8) Nou dat was wat ik tussen de gein en klets heb weten uit te vissen Hier geen nieuws verder. Daarstraks de check bij de vk gehad. Alles weer goed. Ik was nu in 1 week 2 kilo aangekomen ? hihihihi ik moest er wel om lachen. Vorige week zou ik in 2 weken een halve kilo af zijn gevallen, en nu 2 kilo erbij. Ut zal allemaal wel ..... De Vk zei dat het niks geks was, kan erg schommelen nu. Maar ze vond het totaal hartstikke netjes tot nu toe: 12,5 kilo Alle voor- oefen- en flauwekul weeen zeggen helaas helemaal niks. Het kan ineens doorzetten. Maar ook gerust nog 4 weken duren Morgen 38 weken! Groetjes Kirsten