haha, dan ben ik er ook bijna de gehele dag hoor, mits ik niet weer begin .. Zou wat zijn 1 cm. per dag .. Dan komt ze alsnog niet voor zaterdag . Want Zaterdag gaan mijn ouders op vak. dus tjah.. daar gaan dan mijn steun en toeverlaat , normaal binnen 5 min. hier, dan binnen 2 uur
welterusten Alice en anderen. Mijnvriendje zit een paar meter verder ,ook achter zijn pc. We hebben een supergrote studeerkamer ( 35 vierkante meter) die is in 2en verdeeld met een kast, kunnen we elkaar door de kast heen zien en lekker kletsen. Hij zal wel weer aan het posten zijn op zijn forums ...eeeh net als ik dus
Ik hoop niet dat die druk om voor zaterdag te bevallen, juist de weeen tegenhoud... Zou dat kunnen, onbewust?
ja geen gezap van zender na zender heerlijk is dat. als ik dan overdag op mijn werk ben,doet hij lekker het huishouden en boodschappen.!(wel een briefje neerleggen)
Dat zou kunnen, maar ik probeer er weinig aan te denken.. Wordt er alleen aan herinnert als ik bij hun kom, en de caravan zie staan .
ja chips,koek,snoep dingen wat niet op het briefje staat,als hij boodschappen doet,zijn we gemiddeld 20 euro meer kwijt.
hmmmm kon ik maar tot 9 uur slapen Ik slaap altijd pas tegen 12 en word om 7 uur wakker,,,soms half 8 Oke oke ik mag niet klagen met maar 1 tot 2 keer wakker worden per nacht
ik wordt nu enkele dagen, 1x per nacht wakker, om te plassen ( normaal meerdere malen). Ok. vanaf maandagnacht weinig tot niet geslapen, maar dat had een ander oorzaak .