Hahaha, Roos! Je was de afsluiter en de opener van het forum! Ik was ook al vanaf 7 uur wakker...blegh! Ben nog zo moe! Mijn ribben doen onwijs zeer...er ligt steeds een kontje tegenaan, kan niet zo lang zitten . Maar genoeg gezeurd! Heb wel alles gelezen de afgelopen tijd, maar niet echt gereageerd...had weinig puf. Wat heerlijk dat er inmiddels een aantal baby's zijn geboren! Krijg helemaal zin in mijn bevalling (nou ja...)!
He goedemorgen, wat is het hier nog rustig. Stilte voor de storm? Zo maar even ATWT kijken gisteren gemist, maar kom tussendoor (als de duffe belspelletjes bezig zijn) wel even kijken Loran al weer iets gebeurd?
Goedemorgen ! Wat een nacht weer , pfff ... Vanmorgen bij het toiletbezoek , hele dunne afscheiding met oud bloed. Zal het wat betekenen ? Eerst vandaag nog ff shoppen ...
@ Wannebe , ja ik zag het net op het nieuws.... @ Ien - Stilte voor de storm? Ik heb wel zin in goed nieuws , dus van mij mag het Veel kijkplezier.... @loran - hoe is de nacht gegaan ? @ mvAmiek - oh dat heb ik ook, lijkt wel of mn ribben gekneust zijn... @ Roos - "de laatse zullen de eerste zijn" het klopt
mogge ladies, Hier vrij rustige nacht gehad (qua pijntjes enzo) wel veel nachtmerries bleh! Zometeen naar de vlos voor de wekelijkse controle. Vanmiddag maar eens even met het paneel bezig (had steeds geen puf) maar moet nu wel eens wat gaan doen, want VERVEEL ME TE PLETTER! ....of ik ga ook maar ff shoppe inderdaad.... 8) Rustig aan allemaal! Liefs, Borsatofan
Goedemorgen meiden, Hier aardig geslapen, ga zo op bloeddrukvisite bij Alice dus beetje Lintje-rust vandaag hier. xx Fijne dag meiden Wannabe, tja, hij heeft gelogen.. maar waarom dat nou zo erg is snap ik even niet..
Goeiemorgen! Vandaag 39 weken Wanneer komt ze nouuuuuu Lintje veel plezier bij Alice, Gezellie! Loran, al weer weeen? Nouu uhh verder nog niet veel om op te reageren he..
Tanja het klinkt iig hoopvol, een beetje bloed... Tja. ik vond die hele Tour al een aanfluiting! Mannetje kwam gisteravond bed in en was helemaal gefrustreerd. Hij kijkt er niet meer naar... ( gelukkig, vind sport erg leuk, maar de Tour niet...) Vanochtend bij de VK geweest. Alles weer goed... Ligt erg erg diep, maar ja, wie zal zeggen wanneer dat hummeltje van ons er zin in heeft? Dames niet teveel beppen vandaag... Ik ga 's ff kijken of ik alweer op de babysites kan....
Goedemorgen! Ik heb maar 33 pagina's bij gelezen. Ik zag dat ambermams weer boven water was. Fijn om te zien dat je er weer bent, alleen nog zonder beebje in de armen. Loran, 1 cm ontsluiting, hopelijk volgt de rest nu snel. Fibi in het ziekenhuis, hopelijk lukt het om wat bij te tanken. Verder weet ik het allemaal niet zo goed meer. Sorry.. Ik ga zo even met hubbie wat boodschappen doen, kom later vandaag wel even weer bijlezen en kletsen. Zal dan wat beter mijn best doen om op iedereen te reageren.
Goedemorgen dames, Hier slecht geslapen. Dat plassen s'nachts gaat wel opbreken hoor! Ga zo nog even de stad in om wat laatste spulletjes te halen. Wil nog een extra pakje luiers in huis hebben moet nog geboortezegels halen en mijn verloskundige vertelde me dat ik vitaminie K en AD in huis moet hebben voor de baby dus dat ga ik dan ook maar gelijk halen. Mijn kleintje draait ongeveer elke dag met zijn billen een andere kant op doen ze dat bij jullie ook zo vaak? Het is wel een heel grappig gezicht. Gelukkig ligt hij al volldig in mijn bekken dus helemaal omdraaien kan hij niet meer! Meiden, ik probeer alles bij te houden met lezen maar jullie gaan zo snel dat het soms niet lukt. Fijne dag alvast!
Mogge meiden Niet zo veel te melden. Ga zo naar de kapper.En daarna boodschappen doen met ma. Lin veel plezier bij Alice. Kiki mag je naar huis? Amanchel jee 39 wk ben benieuwd tot hoever ze je laat wachten. Loran al wat verder? Meiden ik ga nog snel wat doen.
Heb weer eens heerlijk geslapen vannacht , na 2 nachten niet geslapen te hebben.. Het rommelt weer wat (onregelmtig), maar ik zal er niet te veel van zeggen . Zoda er weer regelmaat inkomt, meld ik het weer. Ga vandaag veel lopen, misschien dat het de boel verder op weg helpt. Lintje-> Veel plezier bij Alice! Kiki -> hopelijk ben je snel weer thuis! Fibi -> denk aan je hoor! hopelijk heb je goed geslapen! Als er wat is SMS-buddy's he . Owja, vandaag 38 weken :woei!
Die kleine van mij kan dat ook nog steeds.. draait 2x per dag, met haar billen.. Denk dat ze een slaaphouding zoekt . Alleen die vind ze hier buiten, in haar bedje
Sms van Gummetje: hoi dames effe een update van deze kant. Ik ben gestopt met bv, het kwam niet op gang en van kolven werd ik helemaal naar, maar de jongens doen t goed op fv waarbij ik me ook beter voel, vandaag komt 1 van de couveuze afdeling af en mag bij zn broertje en mij komen liggen. Ennog beter nieuws als t goed blijft gaan dan mogen we morgen alledrie naar huis. Ik ben super blij verder wil ik alle meiden bedanken voor hun lieve woorden, medeleven en kaartjes keilief allemaal. Ik spreek jullie snel weer x gummetje