Heeeeej Gummie, wat goed zeg! Fijn dat je waarschijnlijk snel naar huis mag, met je 2 kleine hummeltjes natuurlijk! joepie Dikke knuff
Wat een super nieuws van gummetje! Hoop dat ze alle 3 morgen lekker naar huis kunnen/ mogen! Iemand die weet trouwens hoe het met Tante Pollewop is?
Pfffff, wat een commotie vanmorgen zeg. Ik lig heerlijk op een oor, gaat opeens de deurbel, ja hoor, is de nieuwe wasmachine er al Hopla, echt super bedankt voor de link van de onlinewinkel, je besteld em en 1,5 dag later staat er een nieuwe wasmachine aangesloten en al op zolder Maar ik zag er weer prachtig uit, haar door de war, slaapstrepen op mn wang, badjas om mn dikke buik gebonden. Ik geloof dat dat de enige reden was dat ik er mee door kon, dat aanzicht van, och, die staat op knappen Loor, dat het vandaag maar mag doorzetten, de meiden lopen drastich achter Son, veel plezier bij de kapper. Kiki al wakker? Goed geslapen? Lekker ontbeten? Bloeddruk gedaald? Vannavond zal ik even naar je zwaaien. (gaan naar de Ikea ) Stephanie, gefeliciteerd, jij ook over de grens Oh, bericht van Gummie, wat balen van de bv, maar dan maar de fles. O geweldig dat 1 ook vandaag bij mams en broertje mag komen. Ik ben echt zo benieuwd naar foto's. Ik denk dat ik zo toch weer even mn nest in kruip, ben nog niet helemaal wakker
Goedenmorgen iedereen! Lekker rustig hier! Dat is eigenlijk alleen maar goed, want dan kan ik nu eerst even rustig ontbijten! Daarna een afspraak bij de lactatiekundige. Kom later op de dag weer kletsen!
moge dames....wat een heerlijke rust hier Ben benieuwd of dat de hele dag zo blijft, ben bang van niet Lintje, veel plezier bij alice, als je het nog leest geef haar een dikke knuf Sonjaw, en hoe heeft Kenji vannacht geslapen? weer zo'n goeie nacht gemaakt of was het eenmalig Veel plezier bij de kapper! raccon, en heb je hem al uitgeprobeerd je nieuwe vriend...Had die gezichten van de bezorgers wel willen zien 8) Kiki, hoe gaat ie met jou? Mag je nog naar huis vandaag? missgroovy, hihi...., jij was me voor. Was even een boodschapje halen Hoe is ie daar bij jou? Fieb, hoop dat je een goeie nacht hebt gemaakt! Hier niet zo heel veel te melden, Valentijn heeft weer een goeie nacht gemaakt, om twee uur z'n flesje helemaal leeg gedronken en de rest via sonde. Is wel al weer aangekomen, weegt nu 2035.
Netjes Daantje -> al meer zekerheid wanneer hij naar huis kan? Valentijn gaat de goede kant op zo te lezen
Zekerheid nog niet maar hopen dat als het zo door gaat tussen nu en anderhalve week. Hadden tegen ons gezegt dat we ong uit moesten gaan van de zwangerschaps duur van 37/38 weken. Dus tussen 29 juli en 5 aug..
hihi daantje ik lag nog in bed toen ze smste, had 2 broodjes op bed gekregen en een beker melk :-D De allereerste keer! effe op de kalender schrijven. Hier wat minder, heb hele dikke pijnlijke voeten en de trap op of aflopen is al drama, ben dan ook meteen buiten adem. Erg fijn Wat goed dat Valentijn weer is bij gekomen! Gaat goed met je manneke. mamalieske mocht vandaag naar huis toch? Ben benieuws hoe t met haar en Isa gaat. En fotooooooooooooooooooooss :-D
Goeiemorgen allemaal, ik ben ook weer van de partij hoor ! Ik mocht vanmorgen lekker uitslapen van hubbie, hij had zijn wekker gezet, Amber wakker gemaakt, Amber aangekleed, gezorgd voor ontbijt en haar naar het kinderdagverblijf gebracht. Af en toe is dat ventje van mij best lief, hihihihi ! Ik heb behoorlijk wat pagina's bij moeten lezen, maar gelukkig zat er ook weer een hoop onzinnig gezwets bij whoehahahaha ! @Raccon: hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om de verkeerde HP te lezen ? Zeker illegaal gedownload ofzo ? @Alice en Lintje: have fun today met jullie theebezoekje ! @Gummetje: meid, wat een heerlijk nieuws om te lezen dat het allemaal zo goed gaat ! Ik kan niet wachten totdat er foto's van de kleintjes zijn ! @StefanieK: jij bent ook een lekkere kletskous, gezellig hoor, daar houden we hier wel van ! @Wannabe: ik hoorde vanmorgen op het nieuws inderdaad iets van Rasmussen en de Tour.... Wat is er gebeurd dan ? Ik hoorde iets van: hij moest ergens zijn op een plek, had gezegd dat hij daar was, maar later bleek hij heel ergens anders te zijn of zoiets, ik snap er de balluh meer van.... @Amanchel: jippie, vandaag zijn we 39 weken zwanger ! Nu maar hopen dat we allebei snel een kleine hummel op onze buik hebben.... @Daantje78: wat fijn om te lezen dat alles zo goed gaat met Valentijn ! Het is ook wel een prachtig ventje om te zien hoor ! Heb je trouwens ook een eigen site voor hem ? @Sonjaw: heerlijk meid, even ontspanning en tijd voor jezelf bij de kapper, dat heb je absoluut verdiend. Geniet er maar lekker van en we zijn natuurlijk wel benieuwd naar je nieuwe kapsel ! Hier eigenlijk weinig te melden. Kat die gisteren ontsnapt was is weer terecht, die stond rond etenstijd gewoon netjes voor de deur te miauwen voor zijn eten. Volgens mij zijn ze toch al wel aardig gewend. Oh ja ik heb wel wat te melden: de slang die vorige week was ontsnapt, is terecht ! Erwin wilde gisteravond de gang opruimen, en toen stuitte hij op een tas met oude schoenen erin. Hij tilde de tas op, dacht: jakkes: die tas ruikt naar slang... Hij opent de tas, en ja hoor, mevrouw slang zit doodleuk in een laars van Amber en daar heeft ze dus ruim een week ingezeten ! Anyway, ik dus dierenambulance bellen om te vertellen dat ze terecht was en Erwin heeft haar weer terug in het terrarium gedaan..... Zo, nu ga ik weer even wat verder bijlezen hoor !
Word ik vannacht wakker: denk ik nog pfff ik moet ongesteld worden. 10 seconden later: euhhhhhhh volgens mij ben ik zwanger dus kan dat niet. Ja, hoor, de hele nacht door (volgens mij) weëen. En toch goed geslapen, ik begrijp er niets van (slaaptabletten van VSM helpen echt!). Ik werd iedere keer wakker, weer ff puffen en zuchten (en zweten) en dan weer verder slapen. En nu? Helemaal niets meer............. En nu zie ik ook nog dat die stomme *#$%^van de Wehkamp nu niet tussen 12 en 16 uur komen, maar nu ineens tussen 13:15 en 16:30 uur. Ach, joh, ik heb toch niets anders te doen dan de hele dag thuis zitten.... En ik heb dus net ff afgesproken dat mijn hubbie en zijn vader om 16 uur bij ons thuis zijn om dat bed in elkaar de prutsen, zul je dus zien dat ze ook echt pas om half 5 komen.... En nou lazer ik ook nog bijna van de trap af met mijn handen vol wasgoed, misschien ook niet zo slim van mij. Dacht echt ff nu heb ik echt mijn schaambeen gebroken, stond te brullen op de trap, maar ik kan weer lopen. Is het soms de 13e of zo? Hey goed nieuws Gummetje! En hopelijk komt Valentijn ook gauw naar huis! Mocht Mamalieske nu ook vandaag misschien naar huis? Hoeft ze slechts 100 pagina's of zo bij te lezen. Fibi: beetje bijgekomen?
Misschien indalingsweeën? Wat vervelend dat het bed ws. later komt. De hele dag wachten, en ze komen op het laatste moment, en ga je even op boodschap o.i.d. dan zijn er ze al geweest.
hihi mamavanamber, fijn dat de slang terecht is Blij dat ie in jullie eigen laars zat en niet in die van de buuf :-D Gefeli met jullie 39 weken dames, laat de beebs maar komen, kom maar kom maar kom maar,,,
Misschien een domme vraag hoor, maar kan die slang zo lang zonder eten dan Enne ik geloof dat het jouw tip was missgroovy dat van die schaaltjes bier voor naaktslakken? Heb ik gisteravond dus neergezet en jag jagges ieuksss daar zitten nu dus allemaal dooie slakken in. Maarre wat doe ik er nu mee dan? Zo in de kliko gooien kan toch denk ik niet met dat bier? Anders laat ik het wel staan tot vanavond mag arno het mooi doen
hihi ja dat was ikke ja, goeie tip hè Je kunt ze afgieten in een oud vergiet en daarna in de kliko. Je kunt ze bakken, lekkere escar go's in biermarinade Tis idd beetje shit want die vieze dingen liggen erin en dan,,,vieze smeerboel. Heb er de laatste keer zout opgegooid (dan zie je ze verschrompelen) en door de plee gespoelt. Toen waren t er net veel. Heb je geen beekje in de buurt, gooi je ze daarin
@Ien, dat is helemaal geen domme vraag hoor ! Onze slangen krijgen 1x in de week te eten. Ze krijgen dan een muis te eten (die kopen we trouwens niet levend hoor, maar diepgevroren....) Dus een week zonder eten is absoluut overleefbaar voor die krengen !
Goedemorgen, Gummie: wat lekker dat jullie waarschijnlijk met zijn allen naar huis kunnen! Daan: Super dat het zo goed gaat met Valentijn. Dat hij maar snel naar huis mag komen. Verder heb ik echt ff geen zin om te reageren op de rest Heb echt een bleeeehhhhh ochtend Heb het ene moment steenkoud, dan weer bloedheet. Loop al vanaf dat ik wakker ben met zo'n zwaar gevoel in me hoofd rond..wat dan weer ontzettend doortrekt naar me nek....geen hoofdpijn maar het idee dat het een superverlichting zou zijn als me hoofd er ff een uurtje af kon Me heupen zeggen nu ook bekijk het maar, doe het allemaal maar zelf Hele zwangerschap niet echt extreem last gehad van me fibro...eigenlijk minder last er van, maar begint nu toch echt te komen. Hoop dat ik me vanmiddag wat beter voel, een vriendin van me komt langs...en zal toch wel leuk zijn als ik een beetje erbij ben Ik ga weer op de bank liggen Rustig aan dames! Knuffffff