augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mogge dames

Kiki weet je nu al of je weg mag? Ik hoop het zo voor je. Tis wel weer genoeg geweest toch

Kuki flinke oefenweeën gehad. Fijn hoor :( . En weer een hele dag kwijt aan wachten op je bed. Die mensen denken écht dat je niks anders te doen hebt. En dit is dan nog een flinke tijdsbeperking. Hoe vaak ik hier niet heb gehad: tussen 8.00 en 17.00 komt er iemand...... :evil:

Gummetje met heel goed nieuws over haar mannetjes. Ik hoop dat jullie snel thuis zijn allemaal
    Valentijn doet het ook al zo goed. Gelukkig hoor, toch maar prachtige beebjes allemaal die keurig groeien en bloeien.

Ik ben inderdaad ook erg benieuwd hoe het met tante Pollewop gaat?

Raccon fijn dat de wasmachine er al is. Wat een bak dat je er zo verfromfraaid bij stond. Dan is zo'n toeter nog wel een mooi excuus :oops:

Missgroovy die gewoon ontbijt op bed heeft gekregen... Nou hier nog 0 keer hoor.
    En dan tel ik niet sinds de zwangerschap..... :)

Hier weinig te melden. Werd om 5 uur wakker van kuitkramp. Ben er even uit geweest en vervolgens wakker gelegen tot 7 uur. Daarna weer lekker verder getukt tot 11 uur.

De carpale tunnel in mijn handen wordt nog steeds erger. Ben nu 's ochtend echt wel flink gehandicapt. Nog even en ik kan geneens meer drinken vasthouden :rolleyes: . Ik heb nu sinds een paar dagen ook nog ongeveer dezelfde pijn in mijn benen 's ochtends. Zo'n afgeknelt gevoel.... Bah bah

Vandaag wel de 38 weken grens behaald. Joepie! ! !

Fijne dag allemaal
    Kirsten

2. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Moge Dames,

Fijn dat die slang weer terecht is mamavanamber.

Daantje zo goed dat je kleine ventje het zo goed doet, zet hem op Valentijn

Sonja lekker naar de kapper heerlijk toch en heeftKenji vannacht ook zo goed geslapen? Weet je trouwens nog wat die lili pads ofzo kosten bij de prenatal?

Kuki kijk je wel uit op die trap met het wasgoed, laat het maar door je man sjouwen. En wat zul je vannacht lekker liggen in je nieuwe bedje.

Loran 1 cm en nog geen vorderingen bah het zit je niet mee op naar de volgende 9cm

Heb hier best goed geslapen en ja dat draaien met de billetjes is hier ook bekend, maar heb het idee dat dit het enige is dat ik nog voel, hoe bedoel je plekgebrek.

De bloeddruk is ook weer gewoon normaal, dus niets om me zorgen over te maken. Op naar de 37 wk dan mag ik lekker thuis bevallen, het is bijna!

3. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Iemand wilde een buikafdruk maken, ben effies kwijt wie, maar je kunt een mooi pakket bestellen op deze site: http://www.alwaysremember.nl/ en dan klikken op buiken! Of even googelen op 3D buikafdruk ofzo, want op deze site zijn ze op vakantie tot 30-7... (maar wel 10% korting!) Oh ja, ik heb ook nog een algemene kortingscode van de 9 maandenbeurs: code 194 krijg je nogmaals 10% korting mee zie ik net!

En ik kwam ook nog een site tegen met hilarische en originele geboorteborden (verkeersborden met situatie gewijzigd enzo, geweldig!): http://www.4yourkidsonly.nl/main.php?ca ... orteborden Hier zijn ook buikafdrukken te bestellen overigens.

Ik heb wel even bijgelezen, maar moet mijn dochter even een broodje geven en naar bed doen, kom misschien later nog langs!

x Nienke

4. Niet meer actief

@Kuki doe je alsjeblieft voorzichtig, maar wel fijn dat er nu wat gebint te rommelen. Jammer dat het nog niet doorzet, maar voorweeen/ indaligsweeen zijn altijd een goed begin.

@Mamsvanamber, wat voor slangen hebben jullie? Mijn broertje heeft een koningspython, krijgt levende muisjes :confused: maar eet soms een half jaar niet :rolleyes: best wel een stom beest eigenlijk.

@Hopla, vervelend zo'n tunnel in je handen :p maar serieus, echt naar, ben je daar na de bevalling dan wel weer meteen vanaf?

@Chigirl, heb hier ook het idee dat draaien met kont en schouders het enig is dat nog lukt, soms wat trappen in mn zij (ribben red ie gelukkig niet echt meer). Leuk is wel dat ie vaak wakker is als ik achter de comp zit, heel gezellig :D

@Daantje, mooi dat ie goed groeit, maar pas je zn gewicht en event. bijzonderheden wel aan in de lijst! Ja, je bent er nog niet vanaf nu je eenmaal bevallen bent ;)
    Of maken jullie een nieuwe lijst bij de mama's?

5. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Ehm, nee geen eigen site..Zit er wel over te denken maar nog niet echt aan toe gekomen :oops: :oops: ;)
    En fijn dat poezebeest en slang weer terecht zijn..

Kuki, fijn dat je ondanks de weeen toch lekker hebt geslapen en dan zeggen ze er wat van dat ik ze niet herken :) :) . Ben zo te horen niet de enige ;) Hoop trouwens dat ze op tijd komen met je bedje

missgroovy
    je hebt toch wel eerst lekker je verdiende ontbijt op bed opgegeten he? :) :)
    Hoop dat je voeten minder pijnlijk worden meis! Duim voor je

danielle1979
    Ik hooooooop het zoooooooo! [-o< [-o< [-o< [-o<
    Hoe is het trouwens met je oma? Of heb ik er weer eens giga overheen gelezen?

wannie, hoop dat je je zo weer wat beter voelt meis....veel plezier vanmiddag!

Hopla, gefeliciteerd met je 38 weken :) Iets wat ik niet heb gehaald ;)

Chigirl, fijn dat het zo goed gaat met je meis! KNUF

6. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Zucht.....ga ik zo doen oke...? ga eest nog even m'n oogjes dicht doen en dan zal ik de lijst gaan zoeken :) :) ;)

Al in het echte boek begonnen? ;)

7. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Wij hebben drie rattenslangen, zijn geheel ongevaarlijk maar ik hou er niet zo van hoor ! Het is de hobby van Erwin ! Onze oude overbuurjongen heeft ze ooit een keer aan hem gegeven....

Ik zal zo even een foto in mijn album zetten !

8. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Foto staat in mijn album !

9. Niet meer actief

hihi, zo hangt ie van mn broertje ook altijd, vlakbij de lamp. Leuk, jullie hebben ook een albino erbij.
    Toen mn broertje em kocht, stond ik naast de man die em uit zn hokkie haalde, en die gaf em zo aan mij :confused: stond ik daar dan, met een bolletje slang in mn handen. :( Was effe wennen, maar het was zo'n schatje.
    Totdat ik em een levende muis zag verorberen :pale: toen hoefde het voor mij niet meer.
    Ik hou het wel bij konijntjes. Zodra onze tuin is gedaan, ga ik een (dwerg)konijntje halen :D

@Daantje, ja, ben gister begonnen, maar op de een of andere manier leest het toch niet zo prettig, misschien moet ik maar even een poosje wachten

10. demi26

demi26 Niet meer actief

Oh ,ik vind ze eng, eng, eng... Blij dat je die ene weer terug hebt gevonden!

Was bezig met het aanmaken van een babysite voor onze aanstaande uk. Krijg ik de mailtjes van de site niet binnen, worden waarschijnlijk door @home geblokkeerd... FF kijken hoe we dat gaan oplossen...

MMM misschien via de mail van mijn werk?.....

11. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Raccon, konijntjes zijn ook helemaal geweldig ! Wij hebben echt een dierentuin thuis hoor, namelijk: 3 katten, 3 slangen, 2 konijntjes en dan ook nog eens 2 gekko's !

12. Niet meer actief

Hadden wij vroeger ook, we hebben echt alles gehad, kippen, konijnen, cavia's, hamsters, ratten, poezen, muizen, zelfs een rammetje :D

Demi, hoop dat het lukt, staat het niet ergens in een ongewenste post map? Anders misschien toch de internet beveiliging wat versoepelen.

13. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

2 okt 2006
    166
    0
    0

14. demi26

demi26 Niet meer actief

gelukt met de site... en nu ff lekker tukkie doen!

Trusten!

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hello ladies :) I'm back at home :whistle:

Fibi Hopelijk heb je een goed nacht gehad en heb je een beetje slaapschade kunnen inhalen.

Daantje Fijn dat Valentijn het zo goed doet, nog eventjes en dan mag hij vast mee naar huis.

Gummetjes Supergoed nieuws. Hopelijk mogen jullie morgen met z'n allen naar huis.

Wannabe Ik vind het helemaal terecht dat Rasmussen eruit is gezet. Was niet echt een slimme move van hem.

Tanja Bij jou klinkt het ook hoopvol, misschien gaat er wat gebeuren ;)

Kuki Hoop dat het snel op gang komt, altijd beter dan inleiden lijkt me.

en verder...ehhh, ben het kwijt :rolleyes:

Hier alles goed, bloeddruk nog steeds onder de 100, en urine en bloedwaardes redelijk okido. Moet het nu rustig aan doen en dan gaat het allemaal goedkomen.
    Dus net thuis, en het is echt een *piep*zooi...tot zover het rustig aan doen ;)

16. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hihi kiki met delegeren kun je vrij rustig aan doen. Mannetje doe dit doe dat,,,,,bij mij werkt dat nooit maar wie weet bij jou wel!

17. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Kiki-> fijn dat je wer thuis bent!
    Nu op je kont zitten, en niets meer gaan doen hoor!
    Wil je niet nog een keer in het ziekenhuis zien!

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Delegeren, nee dat werkt niet echt...maar ik doe het gewoon rustig aan.

En loran, ik op me kont blijven zitten? De pot verwijt de ketel ;)
    Maar hoe staat er bij jou bij?

19. wannie

wannie Niet meer actief

Kiki: Welkom thuis! rustig aan doen he :)

Loran: je hebt 2 cm kreeg ik net telepathisch door :rolleyes:

Ik net even gedoesjt, voel me gelijk een stukkie beter :)

Zo meteen komt me dinnie :D

dus ben snel weer foetsie,,,,,,,moet nog ff me trap opruimen,,,,ligt helemaal vol met dingen die naar boven moeten
    Je kan er bijna niet langs,,,en ze zal vast wel me super babykamer willen bewonderen :D

Knufffff

20. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder

Het gaat prima met Tante Pollewop hoor! Ze heeft het alleen erg druk met heen en weer sjouwen tussen huis en het ziekenhuis, vandaar dat ze hier ook niet reageert, ze kijkt wel af en toe even of er al meer bevallen zijn :)

Groetjes de buuf van Tante Pollewop.

Deel Deze Pagina