Hey meiden, Ben er weer. Ben net bij de vk geweest. Alles is goed en onze uk ligt gelukkig ook nog steeds goed. Volgende week weer retour voor contole. Maar zit er nu niet meer over in dat de kleine zich alsnog gaat draaien. groetjes.
Kiki weer thuis, lekker he? Kun je weer RUSTIG je eigen gangetje gaan... mmm, wat ga ik eten vanavond... Heb wel zin in spaghetti, denk ik....
Kan je ook ff bij mij kijken? Mijn bed is een half uur geleden gebracht! \/ \/ \/ Zowaar lekker op tijd! Ze wilden hem niet naar boven brengen, maar wel in de woonkamer zetten. Anders kon ik n.l. niet meer naar buiten of naar de wc.... Ik heb sinds gisteren ook enorm opgezette voeten, het doet echt gemeen zeer. Huid helemaal strak en het jeukt ook! Zelfs mijn tenen zijn dik, ik kan ze geeneens goed buigen. ik ga ff was vouwen en strijken.... :thumbdown:
[quote="daantje78] danielle1979 Ik hooooooop het zoooooooo! [-o< [-o< [-o< [-o< Hoe is het trouwens met je oma? Of heb ik er weer eens giga overheen gelezen [/quote] ze zat eerst in het verpleeghuis,maar na een week,moest ze weer terug naar het ziekenhuis,want ze had een abses bij de darmen.inmiddels is ze weer thuis,ze wou het verpleeghuis niet meer in.nu komt thuiszorg iedere ochtend om haar te wassen en aan te kleden en ze zit nog steeds vast aan de vacuumpomp voor die wond,dat moet ongeveer nog 2 weken,komt nog steeds vuile boel uit>>ongeloofelijk<<< eten doet ze heel slecht,dus dan koken we onder de beurt,en dan hebben we het nog niet over de drinken gehad,dat doet ze helemaal slecht. ik was er dinsdag,ze zag erg slecht uit,me moeder dokter gebeld,dus die heeft bloedgeprikt dan wordt het weer nagekeken. je merkt gewoon dat het voor haar niet meer hoeft allemaal. het is afwachten...... fijn dat je eraan heb gedacht!
Hoi natanya Dank je dat je ons op de hoogte houdt. Ja zo'n kleintje in het ziekenhuis is een enorme gedoe natuurlijk. En dat terwijl je zelf nog moet herstellen van de bevalling. Ik hoop dat de kleine snel naar huis mag Kuki, fijn dat je bed er is. Inderdaad lekker op tijd, kan jij gewoon je gang gaan. Ohw die dikke opgezwollen benen, voeten en handen....auwie.... om gek van te worden. En dan te bedenken dat we nog mazzel hebben met het weer ook. Anders was het nog erger geweest Kiki welkom thuis! En nu hopen dat je niet meer hoeft tot de bevalling. Betekent deze opname trouwens dat je in het ziekenhuis moet gaan bevallen? Of is er nog kans op thuis bevallen? Loran ik ben okk benieuwd hoe het vandaag gaat? Is het stilgevallen of rommelt het nog? Mammavanamber, fijn dat de slang weer terecht is. Zo'n foto van de slangen roept bij mij alleen maar afschuw op. Mijn hubbie had ook wel graag reptielen of slangen gewild. Maar helaas niet zolang hij met mij is . Ik gruwel er echt gewoon van, doodeng, brrrrr. Vandaar hier katten en een hond Internet lag er hier daarstraks weer uit. GROMMMM. Het probleem is de router die mijn hubbie ertussen heeft geplaatst. Ding is helemaal niet nodig voor internet beneden. Maar hij heeft um voor boven (alleen zit hij nooit boven te internetten) en voor zijn PSP. Pfffff chaggie zeg. Ik heb het dus maar zelf geprobeerd te fixen. Op de grond gaan liggen met buik en al, benauwd, happen naar adem. Maar ik had geen zin om weer een dag op mijn man te moeten wachten.... Ik doe het zelluf wel Op dit moment valt de verbinding al gedurende een uur, iedere 5 minuten minstens 1 minuut uit.... zucht........ Groetjes Kirsten
Even een update van mij. Kapper was ik zo weer weg. Alleen de puntjes eraf.Dus Jet geen nieuw kapsel.Nog geen zin in. Kenji was vannacht weer erg onrustig maar hij zit dan ook echt dicht het arme mannetje.het enige wat ik kan doen is zout water spoelen. Pomp terug gebracht in Zwijndrecht ben ik wat vergeten dus nog een keer heen en weer.Hoe bedoel je dementie Was mamsie ook niet blij mee. Ik wil weer een eigen auto kiki fijn dat je weer thuis bent.En die rommel gewoon laten liggen.Je moet hier eens komen kijken.Moet ook echt dingen doen maar ik ben veelste druk met vanalles. Kuki die mannen moeten ook met de wasmand de trap af en niet een zwangere.Ik zette ze klaar boven aan de trap en Ati nam ze 's avonds mee naar beneden.Meid kijk aub uit. Loran hoe staat het bij jouw schiet niet op zo. Buddy news Mamalieske is thuis.Later komt ze nog even op het net.Ze heeft nu de kraamhulp en visite. Meid fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed gaat.
nounou lekker rustig in verglijking met gisteren hier neemt roy ook de wasmand mee naar beneden, ik heb ook geen leuning aan de trap dus zeker als ie vol is doe ik t niet meer. Dus laat anderen maar slepen hihi de tijd dat wij dat "mogen" doen is er te snel weer Hier toch t bedje opgedekt :-D Is t bedje voor buiten onder t afdak (bedje, box, gewoon lekker dat ze erbij kan zijn als wij buiten zitten) Ziet er heel gezellig uit, heb er nog niks aan maar had er zin in. Lekker fleurig met een bloemenhoesje erin hihi Heb de hachee opstaan voor straks. Niet echt t weer voor hachee, maar kreeg zo'n zin om uitgebreid te koken toen ik gordon ramsy herrie in de keuken had gekeken hihi. Roy is er alleen maar bij mee haha Schrok me te pletter gisteravond. Ik sta hier thuis eigenlijk nooit op de weegschaal, maar ik dacht ach. Had ik beter niet kunnen doen, bij de verlos geeft ie 95,4 aan (vorige week dan) de mijne 104! dat kan toch niet. Das een week nu was t wel na t eten en ik hou veel vocht vast maar Ik durf niet naar de verlos volgende week, stel stel stel dat t wel klopt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Heey Meiden! Ik kom me weer even melden! Ben net naar de lactatiekundige geweest en dat was heel fijn. Door 'rare' tepels van mij doorgestuurd door de verloskundige. Ik wilde weten of de borstvoeding niet te veel pijn zou gaan doen. Nou de lactatiekundige heeft me meteen gerustgesteld. Ze legde helemaal geen druk op het geven van borstvoeding. Ze had zoiets van: "als het niet lukt geef je drie dagen het colostrum en dan stop je ermee, flesvoeding is een heel goed alternatief". Je wordt zo gepushed om borstvoeding te geven, dat je bijna niet anders durft. Ik ga nu dus gewoon starten met borstvoeding en als het te veel pijn doet kan ik met een gerust hart stoppen! Hoe ervaren jullie de druk om borstvoeding te geven?
Mamalieske welcome back! Pff voel me hier net een oud wijf zeg... Ben de kast aan het leeghalen, aangezien die verplaatst moet worden als de vloer wordt gelegd. Maar die spullen die daaruit komen wil ik dus even op zolder hebben. Ben dus vandaag al een stuk of 10x naar zolder en weer terug geweest. Maar iedere keer als ik boven ben, ben ik helemaal buiten adem. Conditie van mij is echt beneden alle peil Nou ja nog een paar keer, het krat met servies laat ik mooi staan voor arno, is ie vast blij mee
Groovy hier zat er ook verschil in hoor.Thuis of de vk.Ik woog thuis ook meer zelfs in de ochtend.Heb hier een digitale en dat is toch anders dan zo'n gewone.Meid niet druk om maken straks allemaal weer weg.
Mamalieske, welkom terug. Vanochtend heb ik een aardige klapper gemaakt in de auto, toen er prompt een andere auto de hoek om kwam sjeesen.. De remmen van mijn ouders auto werkten naar mijn mening iets te goed.. Ik zat helemaal vast in de gordel en heb een behoorlijke klap tegen de buik gekregen. En sinds dien is het heel onrustig in mijn buik. Steeds krampen en pijnlijke steken en de kleine meid is ook heel bewegelijk. Ik kruip dan ook zo maar weer op de bank en wacht even tot morgen af. Dan mag ik weer naar de gyn.
He jakkes, hopen dat ze snel weer wat rustiger wordt en de steken minder worden en anders eerder bellen hoor........
Hey meiden , Net de apk gehad. Alles was goed. Bruine afscheiding KAN leiden tot bevalling maar is geen voorteken. Had zooo graag anders gehoord Vanmorgen een babyfoon gekocht. Leuk ding joh. met slaapliedjes @ miza - Kan je je niet beter meteen laten controleren ? Steken en pijntjes lijken mij niet echt goed ... @ mamalieske , fijn dat je er weer bent ! @ loran - hoe is het nu ? Ze laat wel op zich wachten he en ons in spanning...
Miza, gelijk bellen hoor. De meeste verloss willen dat je bij zulke dingen gelijk belt! tnx voor de lieve gewichts berichtjes, voel me zo opgeblazen hihi dus dan geloof je zo'n weegschaal te snel :-D