Net als bij de julimama's.. ook een hoop valsspelers. Alleen bij ons liepen de meiden lang op kop en nu is het helemaal recht getrokken. Alle mama's van harte gefeliciteerd! En alle mama's-to-be succes nog met de laatste loodjes. Ben benieuwd of er eentje 07-08-07 haalt.. mijn droomdatum als ik overtijd was geweest...
Natanya 26: de kraam heeft met de intake haar arbo lijstje doorlopen en de leuning stond er niet op. Dus denk dat t geen kwaad kan en anders komt ze maar niet boven En ja trapleuning in het algemeen, ik kan me een stukje vasthouden. Tis een trap in 2 stukken dus valt mee, niet stijl maar te krap voor een extra leuning. Ik ben trouwens gewend om met die gehandicapte kids t eslepen en die moet je met 2 handen tillen dus kon k me sowieso niet vasthouden. Nooit gemist eigenlijk. Kiki, dat zeggen rustig aan doen en dan vervolgens vragen of je dat dat en dat effe niet wil vergeten en dat de gang even geveegd moet worden wat de dakrollen hebben zooi achter gelaten enz. Jaja mannen,,,,, die wasmand is ook alleen maar omdat ik een keer goed boos ben geworden. (als hint m voor de trap gezet zodat hij er niet omheen kon,,,,wat doet ie,,,schuift m aan de kant en loopt de trap af ) mamalieske wat een pracht meisje. Lief neusje heeft ze hihi. Fijn dat je toch een positief gevoel over gehouden hebt aan de ks enz. AL die "kwaaltjes" achteraf lijken me geen pretje! Demi nee sorry ik heb 7 eraf gemikt omdat ik t een drama vond Kiki die topics over aardbeien heb ik wel eens meer gelezen over curanol. Ook op t werk veel gebruikt. Zelf nog nooit nodig gehad. Lintje en alice wat fijn dat jullie meeting okidoki was hihi gezellig toch dat een forum zoiets teweegbrengt!
Sjeetje mamalieske wat een bevallingsverhaal en dan ook daarna nog het nodige gehad. Gelukkig zijn jullie nu lekker thuis. Wat een schatje zeg!
Fijn he mannen, Ken het zowat je nek breken over iets wat op de trap staat om naar boven gebracht te worden, maar het benul om het op te pakken en mee te nemen... Zal wel genetisch bepaalt zijn of zo
'k Heb internet explorer 7 er ook maar weer afgegooid, werk nu lekker weer in 6 en nu geen problemen meer met scrollen... Zo en nu tijd voor een bakkie thee met een lekkere plak cake!
genetisch bepaald my ass, gewoon van de domme houden noem ik dat. En als je dr dan iets van zegt dan zeggen ze dat je t gewoon moet zeggen of vragen. Maar als je dat weer doet dan ben je een zeur of word er gezucht geblazen en gesteunt dat er weer een wasmand oid naar beneden moet,,,,,,,,,,,,,,,ach ja we kunnen er wel een heel topic aan wijden hihi Demi mmh lekker ikke ook :-D welke cake heb je?
mannen!!! dat gebeurd hier ook hoor!!! dan heeft ie zelf de wcpapier boven op gemaakt,leg ik 2 nieuwe rollen op de trapmidden van de treeen dan stapt ie er gewoon overheen...wat ik dan doe leg ik stiekem een rol in de wandmeubel en als ik dan moet s"nacht heb ik lekker wel wcpapier.
Tja, daar vraag je me wat? Mijn vriendin werkt bij de bakker en die gooit altijd van alles bij mijn bestelling in... Deze week een verse cake, maar welke? Geen idee, maar het ziet er overheerlijk uit
hihihi gemeennnnnn, vind t af en toe zo jammer dat mannen niet zo vaak wc papier nodig hebben. Dus als ze t vergeten dan boeit t ze niet zo, behalve als t echt nodig is hihi. Hier geen last van, wc papier doet roy eigenlijk altijd,,ligt in de kelder. Is ook eigenlijk t enige wat ie bijhoud,,,,,,,,,raar eigenlijk hihi
He wat rustig hier. mamalieske wat een verhaal mar ben blij dat je er weer bent.Enne je heb een mooi meissie Lin fijn dat je een leuke dag heb gehad jij ook natuurlijk Alice. Hebben we al enig idee wanneer we het uitje gaan plannen.Want wij hebben de planning eind okt naar Ro te gaan Ati z'n moeder word 50. En ik WIL ECHT MEE met het uitje wil het echt niet missen. Dus misschien een idee het eerste weekend van okt dan heb ik ook nog verlof.En jullie hebben allemaal tot later.Ik ben de eerste die weer moet gaan werken Ik vind het hier soms ook ebg hoor om met ukkie de trap af te lopen en wij hebben wel een leuning. Kiki noem je dat rustig aan? Laat ze dat maar niet in het ziekenhuis horen halen ze je gelijk terug [-X [-X Hubbie moet gewoon zulke dingen doen als boodschappen of samen maar jij mag dat niet meer. Ga nog even op de bank liggen heb nog niet gerust vandaag en ben echt moe.