Mamalieske, welkom terug En wat een verhaal zeg, wel vervelend dat je na de bevalling van alles en nog wat op je bord kreeg, gelukkig ben je nu weer lekker thuis. Isa is nog niet thuis toch? En weet je wat ik grappig vind, jouw prachtige meisje is ook echt een missie, vergeleken bij de foto's van al die stoere jongens, is het echt een mooi klein meisje O, en ik ben wel nieuwsgierig naar de foto's van de ks, heb je ze ergens online? Of kun je me ze mailen? Kieks, ik was jou helemaal vergeten hallo te zeggen ook erg fijn dat je weer thuis bent, maar die lijst van to-do-dingen is veel te lang hoor, dat valt niet onder rustig... Maar ik heb net wel aan je gedacht hoor, in de Ikea Haarlem Lintje en Alice, gezellig daggie gehad zo te horen, maareh Lin, Apeldoorn is verder weg dan Alkmaar hoor grinnik. Ja, heb ook zin in oktober, dan zijn ze allemaal wel bevallen... toch..? Dit toetsenbord is toch niet zo heel erg prettig, maar die ander moet eerst goed droog zijn.
mamalieske, welkom terug! Wat lief dat je het hele bevallingsverhaal al met ons deelt. Je hebt het behoorlijk voor je kiezen gehad meid en ze hebben je bestlang laten wachten op je ks vind ik.. Gelukkig heb je een positief gevoel aan alles overgehouden, doe je echt super. En wat een snoezige foto's.. smelt! Lintje, jij was toch op zoek naar iets waar je borstcompressen in kon dragen zonder dat je een bh aanhoeft? De slaapbustier was al genoemd, maar ik heb nog iets voor je gevonden.. "Lekker slapen of loungen zonder slaapbeha": http://www.shop4mama.nl/website/index.p ... tem=172872 Mocht je overwegen om dit shirtje aan te schaffen, stuur me dan een pb'tje, ik heb nog een kortingscode voor deze site! Er zijn nog meer shirts/pyjama's met dezelfde functie, beter! Nu maar hopen dat die bv goed op gang komt. Kiki, fijn dat je weer thuis bent, maar nu niet eigenwijs toch weer dingen doen hoor! Ook een beetje doen, kan al teveel zijn, jullie kindje is nu belangrijker dan het huishouden! Missgroovy, hahaha, ik moest wel even heel hard lachen om dat wasmandgedoe met je vent hoor. Wat een inzicht heeft hij! Ik vind danielle's wraakzucht wel slim hihi! Wc papier verstoppen... Gelukkig heb ik zelf een vent die wel meedenkt en me schandelijk verwent... Ik heb hem net nog maar even gezegd hoe blij ik met hem ben. Zo draaikontje is weer aan het schudden met die billen! Pffff krijg amper lucht hier! En dan dat gefriemel met voeten/handjes onderin. Hij is echt een stuk sterker dan Mila indertijd. Of ik ben het vergeten hoe het toen voelde.
Dag Rubbertje, Apeldoorn verder weg dan Alkmaar..? rare navigatie heb jij. Naar Apeldoorn is 70 minuten, naar Alkmaar 90 minuten. In oktober zijn we allemaal bevallen.. zeker wel.. jah. Nienke, oh, dankje, ik ga daar even rondsneupen, wat een fijne dingen lijken me dat. O. al even rondgesneupt, die top is denk ik het fijnst (en sexy..). Maar die maten.. die zijn van voor de zwangerschap denk ik.. ehm..
maar hij is wel lief hoor! deze week heeft ie middagdienst hoeft ie pas om 15:30 te beginnen,is ie lekker heel de dag thuis,ook zo gezellig voor mij,doet ie best veel in huis heerlijk.vanmiddag heeft ie geregeld met zijn baas dat ie volgende week ook die dienst heeft,zeg ie tegen mij anders zit je ook maar heel de dag alleen....ahhh wat een schat !
Mamalieske Wat heb je je verhaal schitterend neergezet. En je meisje....wow, echt een droppie, en zoals al eerder gezegd, echt een meisje, grappig om te zien. Alice en Lintje Wat fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad! Super, maar volgende keer weer met z'n allen Heb er echt wel weer zin in. En volgens mij is Sonja alweer druk aan het plannen. Hoe dan ook, ik ben voor, en heb tot nu toe nog niets gepland in oktober...o, wel, de tandarts Raccon En, nog iets leuks geshopped? Alice even een 'zakelijk' vraagje, heb jij ook sinds de hogere bloeddruk concentratieproblemen en last van vaagheid (net alsof je er niet helemaal bent)? Valt me echt op dat ik heel veel energie voor alles nodig heb DemiFijn dat je probleem enigszins is opgelost, maar volgende keer moet je zoiets denk ik op een ander forum vragen En mannetje net wel een beetje aangepakt...heb geweigerd te koken...vandaar dat hij nu net begonnen is, en het moet nog 45 min. in de oven
Fijn Mamalieske weer thuis! En wat een prachtmeidje! Nogmaals proficiat! Okay: dus 3 glazen bitter lemon en daarna 1x sex geeft een bevalling... Hmmm die glazen bitter lemon wil nog wel lukken, maar deel 2? Dat lukt me echt niet meer. Miza: idd meteen bellen hoor, heb ik ook gedaan vorige week en ik had maar een kleine aanrijding. Hm hubbie wil op de pc, dus ik ga in mijn nieuwe bedje duiken! Wat is ie groot! Alvast iedereen een rustige nacht gewenst!
@ mammalieske; fijn dat jullie weer thuis zijn. Nu kunnen jullie thuis echt lekker van elkaar genieten. Mooie meid hoor. Nog 2 dagen ( 28 juli dus ) dan ben ik jarig, hoop voor onze kleine dat hij/zij dan niet geboren wordt, zou wel een heel mooi cadeautje voor mij zijn maar of dat nou zo leuk is voor een kleintje tegelijk met mama jarig? Nou we zullen zien. Nou alvast lekker slapen iedereen ( voor zover dat nog lukt.) ik duik er zo maar wel even in.( heb slaap in te halen vooral van afgelopen nacht. jeetje wat was dat een drama.) Liefs Mir.
Ja absoluut! Ik heb dan ook wel medicijnen erbij en wits dus niet waar het door kwam maar ik denk ook wel door die bloeddruk. Die 3 dagen in ziekenhuis waren ook uitputtend...toen ik thuis was leek het alsof ik 3 weken griep had gehad. Ben nog steeds niet de oude en 'droom' ook soms overdag Heel vervelend...denk dat we er alleen maar aan toe kunnen geven, dat is vast het beste! Slaap lekker allemaal! xx
Iemand iets van Kathy gehoord vandaag? AAngezien ze gisteren een vraag stelde over vochtverlies bij haar..
Meiden wat houden we het vandaag rustig Hier een tukkie op de bank gedaan. En jippie al 1 stem voor. Hoe dent de rest eerste weekend van okt? Wat doen we zelfde plek?Kunnen we dat die jongen aan doen : : : Of andere ideeen : : : Van mij mogen jullie allemaal hier komen maar is een beetje uit de buurt.Enne slapen kan ook nog wel. Kuki hoop dat je lekker slaapt [-o< [-o< Kiki wat ga je eten dan : En goed dat je het zegt tandarts moet nog een afspraak maken voor okt. Chigirl jij vroeg die prijs voor die Lili Pads 25 euro. Hebben jullie dat ook sinds mijn zwangerschap zie ik in de verte minder goed.Herkenbaar?Of worden me ogen echt slechter.Heb het vooral als ik wat moeier ben.Maar heb het nog niet willen laten testen. Loran Nog niks? Jet hoe staat het bij jouw? Jullie geloven het of niet zit aan 4 grofvolkoren boterhammen en vifit.Je blijft gewoon eten hoor ook na de bevalling Om jullie uit de droom te helpen.hihihihi
Alice, gelukkig toch wat herkenning, begon me alweer zorgen te maken...en ik geef er ook aan toe hoor (vergeet volgens mij steeds de helft van meiden hier, lukt gewoon niet meer...is niet persoonlijk). En uk doet het goed op alle rust, is zeer goed gegroeid, is van het onderste lijntje af Sonja, ik heb begrepen dat door je zwangerschap je zicht kan verslechteren. Je moet in principe negen maanden nemen voor verbetering. Pas dan zou een eventuele controle echt nut hebben. En het eten? Ik had ondertussen al een banaan naar binnen gewerkt en had niet echt trek meer....dus nu is hubbie boos naar bed gegaan Oe, voor ik het vergeet, Kuki, slaap lekker in je maxibed!
even snel reageren morgen lees ik denk ik alles even terug. Maar Isa is gewoon thuis hoor die doet het reuze goed! Meiden ik wilde jullie even bedanken voor alle lieve kaartjes, helaas heb ik te weinig geboorte kaartjes om jullie er allemaal een te sturen, we hebben te krap besteld Maar ik heb wel plaatjes http://s146.photobucket.com/albums/r267/marlies1979/ Voor de dames die willen er staat ook een album met de ks foto's niet bloederig of erg eng ofzo, dus als je ze wilt zien kan je kijken
Mamalieske we hebben een nieuw topic he.Voor alleen de mama's de rest moet nog wachten.hihihi Lekker puh Bij de mama's en dan de augustus mama's 2007 natuurlijk. Daan en ik zitten er al Kom je ook kijken :
Mooie foto's meid. Nou ik ga maar even met woef en dan toch maar weer naar bed. Hoop dat we een beetje rustig kunnen slapen. Weltrusten allemaal.
Ja morgen gaan we de 1000 pagina's bereiken. Ben benieuwd tot hoever we zullen komen tot iedereen bevallen is.
Hihi het lukt mij al aardig om de pagina's te vullen zo in mijn eentje Nu ga ik echt want er is toch niemand meer.
Zal de ochtend dan ook maar openen. Hier weer een klote nacht achter de rug. Hij heeft heel de nacht liggen kermen en mekkeren. Had het erg benauwd en heel de nacht honger.Het is een melkmonster Volgens mij is hij echt z'n schade aan het inhalen van wat hij te vroeg is. Hij krijgt ook echt bolle wangen.En bij mij beginnen m'n wallen op m'n schoenen te hangen . Dus Daan en Pollewop bereid je voor Geniet nu nog van je rust en rust ook echt uit . Pollewop leuk je in het andere topic gezien te hebben.Ja meiden daar moeten jullie nog mee wachten Die is voor MAMA'S Ben beniwieuwd hoe het met Loran en Jet is. Ik ga nog even plat en zie jullie later wel.