augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Sonja, je moet de foto of het plaatje wat je dan wil plaatsen eerst even opslaan op je eigen PC, daarna ga je naar een site waar je foto's gratis kunt oploaden (bijv. Photobucket.com), je upload je foto en als Photobucket klaar is, dan krijg je onder de foto een IMG code. Deze code kopieer je in het bericht op de beebiesite waar je op dat moment aan het schrijven bent, en als het goed is, is het dan gelukt !

Je mag anders wel even proberen op mijn site hoor: http://ellensbaby.beebiesite.nl

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zou er ook werk van maken.Zulke fouten mogen niet gebeuren.
    Sterkte meid

3. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Oh joh dat zit ik helemaal fout met die foto van jou ! 2 weken wachten ? NO WAY, dat trek ik voor geen meter meer.........

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Oke bedankt maar kan hem dus niet uit m'n eigen webspace pakken?Ga het starks wel even proberen moet nu eerst een luier verschonen :) ja dat gaat ook door.En even het eten opzetten.Anders krijg ik te horen niks beter te doen dan achter dat ding te hangen ;) :)

5. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Dat zou volgens mij wel moeten kunnen.... Je hebt dan toch ook een http code om het zo maar te zeggen ?

6. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ow danielle wat vervelend, trouwens een grove fout van de verpleegster. Ook al hebben ze het druk nu in deze tijd dan nog mag dit niet gebeuren!

mamavanamber, hihi grieks, bitterlemon, sex,,,word een leuk weekend hihi. Mocht t werken dan denk ik dat er hier meiden spontaan je voorbeeld volgen :)

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Dat krijg ik dus niet voor elkaar als ik hem kopieer en dan wil plakken kan dan niet plakken.Daarom vraag ik het ;)

8. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Dan zou ik toch maar gaan voor uploaden via bijv. Photobucket !

9. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik had dat ook van de week,terwijl het heel lang weg is geweest

10. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hallo allemaal,

Even (in vogelvlucht) mijn verhaal:

Ben eergisteren avond dus opgenomen voor slaapmedicatie voor twee nachten. Eerste nacht (spuit met opiaat) echt geen oog dichtgedaan dus totaal geen slaap gehad. Wel registraties van contracties/harde buiken en hartje beeb gehad. Met beeb alles goed, ik heb regelmatige contracties (denk zo'n 8 per uur) maar volgens ZH zijn dat harde buiken. Bij inwendig onderzoek (erg pijnlijk) bleek ik helaas nog niet zo ver te zijn.

Ben eergisteren begonnen met overgeven en sinds die tijd hou ik niets meer binnen (geen eten geen drinken, komt er gelijk weer uit. Vannacht heb ik wederom slaapmedicatie gehad (eerst zetpil, later weer een spuit met opiaat) heb hier in totaal een paar uurtjes met tussenpozen op geslapen. Wederom veel gespuugd. Vandaag doodleuk naar huis gestuurd met de mededeling: je zal het moeten uitzingen. Gyn van vandaag (was weer een andere als gisteren) was kenau van een wijf die zei: TJa als je nu zou bevallen zouden we je officieel zelfs nog weeënremmers moeten geven. Ze denkt zelf ook nog helemaal niet aan inleiden (terwijl ik er echt helemaal doorheen zit en nu dus ook nog totaal uitdroog etc.) missschien wil ze er met 38 weken eens over praten. Doe momenteel dus niets anders dan huilbuien verwerken en platliggen om toch zo veel mogelijk vocht en eten (stukjes ananas, druiven etc.) binnen te krijgen. Beetjes bij beetje.... Volgens gyn was het niet erg dat ik alles weer opgaf, je houdt altijd wel íets binnen volgens haar en beeb teert wel op mij. Ik ben er zelf nog niet zo zeker van..... was nog maar vijf kilo aangekomen en er komt momenteel meer uit dan dat er in gaat.

Ik zit er qua energie nu zo doorheen dat ik mij voorlopig even af ga melden voor het forum. Trek mij ook even terug uit de SMS-dienst. Praten is mij al te veel (moet dan gelijk overgeven) en zelfs dit stukje zal ik zo waarschijnlijk moeten bekopen met een flink overgeefbui. Zodra de beeb geboren is en ik het zelf trek breng ik jullie zeker weer op de hoogte en wil ik ook graag weer meepraten maar voor nu is het gewoon niet verstandig.

Meiden: ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap en bevalling verder. De Al-mama's: geniet van jullie kindjes! En tot hopelijk snel (want dat zou inhouden dat ik niet al te lang meer hoef te wachten). Ik hoop nog steeds dat de bevalling eerdaags gewoon inzet.

Heel veel liefs van Fibi!

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik dacht toen beeb ingedaald was dat ik er ook geen last meer van had.. en nu :x tis echt veel te erg. ik krijg het niet weg. Nog maar en kopje warme melk.

Echt verdrietig voor je oma, sterkte lieverd!

12. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Lieve Fibi toch ! Wat naar allemaal ! Even een hele dikke knuf om je een hart onder de riem te steken !

13. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    we laten het er zeker niet bijzitten!

14. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

wow Fiebs, dit is echt niet leuk:( en wat en achterljke redenatie van die gyn zeg!
    Kan ik niet bij dat ze je zo laten lopen :confused:

Dames aangezien Fiebs dus niet meer online komt,,,, zal ik een kaartje doen? Namens ons allen ?

Lintje ken t dat maagzuur, echt zo vies. Gelukkig helpen de rennies hier wel als ik er last van heb. Wel 2 tegelijk dan

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    oooh, Fibi.. Ik heb de afgelopen dagen heel veel aan je gedacht en hoopte echt dat je beter zou voelen na die twee nachten. Harrejasses wat zit jij erdoorheen zeg, kon ik je maar even opvrolijken, maar helaas gaat dat niet echt als je je zo klote voelt. Thee drinken en rusten en af en toe es wat naar binnen werken. Kun je met lezen wat afleiding vinden misschien? Dvdtjes kijken? :( Oh, wat rot dat het zo moet, was je maar 40 wkn zwanger nu. Ik ga even heel hard hopen dat je beeb zich dit weekend aandient en er ook uitkomt, dit is toch niet meer te verdragen.
    Hele dikke knuffel, hoop dat je de komende tijd nog veel kunt uitrusten en dat je lichaam zich ook neergeeft. Heel veel succes, sterkte maar vooral geluk gewenst.. dat dit laatste maar snel mag voorvallen!

xxx

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ja, ik ben voor.

17. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Ja, ik ben ook voor !

18. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Whahahaha, weet je wat ik nu aan het doen ben ? Een gratis proefles Spaans voor beginners aan het volgen via internet.

19. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    fibi hou je taai

meiden bedankt,vanochtend wel een paar huilbuien gehad,gelukkig was mike thuis om me te troosten,het zit ook allemaal niet mee met omaatje!!! maar nu gaat het wel weer.

20. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik ben ook voor

Deel Deze Pagina