augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    alice nou dat is fijn,en spannend wat gaat de tijd hard...volgende week is het al augustus!!! :D :D

2. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    gaan jullie nog wat bijzonders doen van het wekend!

3. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik ga nog de laatste spulletjes in huis halen

* magnetronsterilisator>weet niet welke<

*grote onderbroeken voor na de bevalling

*ondersteek>doe ik na het weekend<

*nachthemd met knopen aan de voorkant<wel zo makkelijk met borstvoeding.

*pads

dat was het geloof ik wel

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hooiiii dames ben ik heel eventjes want de kraamhulp houd me kort hoor maar ze is erg lief, mijn hb is aan de lage kant en ik wiebel op mijn beentjes dus voorlopig veel bed rust en weinig doen. Medicijnen zijn alweer aangepast want deze kon ik niet tegen :s

Alice een keizersnede wat fijn, nu hopen dat jij de datum wel haalt, ik heb 3 aug. niet gehaald ;)
    Maar meid maak je niet bang, het komt allemaal goed en je word netjes gehecht. Hier trekt elke dag mijn buik iets verder weg en ik pas bijna alweer in mijn spijkerbroek maatje 28. (maar het kraamverband en de hechtingen zitten nog in de weg)

Allemaal heel erg bedankt voor de kaartjes, vind het zo ontzettend lief zeker omdat ik me nu schuldig ga voelen omdat ik straks gewoon niet iedereen ook een kaartje kan sturen want mag niet fietsen, auto rijden, veel lopen dus kaartjes kopen is al een probleem en vragen aan een ander is zo rot moet nu alles al vragen :( word er af en toe wel vervelend van.

Dus Alice zorg dat je alles geregeld hebt, je bent straks echt afhankelijk van een ander stel je daar ook op in dan valt het allemaal mee.
    Hier is de ks op zich zelf me namelijk erg meegevallen. Leuk is anders maarje begrijpt me wel hƩ :D

Nou meiden ik duik zo mijn bedje weer in over 50 minuten krijgt Isa weer de fles.

5. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Zo de knetter zeg! Dacht dat jullie rustig aan zouden doen vandaag?
    Fiebs als je het nog leest heel veel sterkte en ik hoop dat uk zich snel aankondigt

En missgroovy ik ben ook voor een kaartje hoor.

Zo de auto van mn moeder weg brengen, die had mn vader gisteren even snel gemaakt, zekeringenkastje was kapot. Dus had ie even een paar draden aan elkaar verbonden. Nou volgens mij heeft ie een draadje teveel gebruikt. De motor blijft nl doorlopen op het moment dat je de sleutel er uit haalt :confused: :confused:
    Zal hier maar niet vertellen dat ie een eigen garage/reparatiebedrijf heeft is niet echt goeie reclame :rolleyes: :rolleyes:

6. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi lieve meiden.

Ik wil even zeggen dat ik niet zo vaak meer online ben omdat ik erg moe ben en al mijn energie is echt op.
    Ik lig ontzettend vaak op bed en als ik een beetje actief ben hang ik voor de tv of ga een klein boodschapje doen op het winkelcentrum maar meer dan dat ook niet.
    Dus dan weten jullie waarom ik er niet zo vaak ben.
    Maar ik kijk af en toe wel of er weer iemand bevallen is hoor want het gaat nu wel erg spannend wordene he.

Ik heb sinds een paar dagen dat ik de hele dag door krampen in mijn buik heb en soms is het zo erg dat ik niet weet waar ik het zoeken moet.
    Vanacht om 03.04 was het ook weer raak en toen mijn vriend maar wakker gemaakt en samen een uur wakker geweest en toen weer gaan slapen.
    En bij het op staan vanmorgen weer zo'n krampen en ik kon alleen maar huilen.
    Mijn blaas is ook zo zwaar,als of ik een blok beton met mij mee sjouw de hele dag,ja dat is het hoofdje he van mijn kindje.
    Ik wil niet zeuren of zo maar de laatste lootjes wegen echt het zwaarst hoor.
    Ben het een beetje zat aan het worden en mijn kindje mag nu wel geboren worden van mij,het is leuk geweest zo vind ik.
    Er is een tijd van zwanger worden en een tijd van bevallen en ik wil wel bevallen nu :D

Het is weer weekeind en dan is mijn vriend weer fijn 2 dagen vrij,erg gezellig.
    Ik zit al de hele week thuis dus ik ga vragen of we even ergens heen kunnen zo dat ik even weg ben van huis,even iets leuks doen en even mijn gedachten ergens anders op zetten.
    Nou ja mijn gedachten zijn toch bij mijn kindje en de bevalling maar even wat anders aan mijn hoofd dan thuis zitten en mij vervelen en zo.

Denken jullie dat het voor weeen zij die krampjes de hele dag?
    Ik denk het wel maar zeker weet ik het niet omdat het voor mij de eerste keer is.
    Maandag weer naar de vk en daar kijk ik erg naar uit,kan ik mijn ei weer even kwijt bij haar.
    Ik heb lieve vk's waar ik mij erg op mij gemak voel dus dat is fijn.

Meiden tot ziens en als ik puf heb kom ik weer even aan waaien.

Doei Teddy,dikke kus voor iedereen.

7. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Mamalieske je kan hele mooie kaartjes maken via www.greetz.nl gewoon achter je pc en ze komen bij mensen wel echt in de brievenbus, altjid handig om te weten ;)

Hier verder niet zoveel te vertellen, ben moe, maar ja wie niet ;)

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn

Ja ik ben ook voor!

ben benieuwd of ze het gehoord heeft ;)

@ Borsatofan -> Het blijft nog steeds bezig bij mij..
    Heb het gevoel alsof ze nog verder gezakt is, want het lopen deed me vanmiddag ineens zeer, alsof er iets klem kwam te zitten, erg laag in de vagina :(

DAMES!! jeetje! jullie hebben wel jullie best gedaan zeg! Wat veel terug leeswerk ( 11 pagina's :) )

Hier gaat het verder zijn gangetje..
    Ik denk dat ik vandaag ruim 10km. heb gelopen ;) , dus ik hoop............
    Morgen gaan mijn ouders met vak. en tot dusver luisterd ze ook niet naar hun..

Zonet heeft ze me veel pijn bezorgd (mijn ouders, zusje en broertje moesten erop lachen, leek leuk volgens hun)
    Ze heeft mijn navel zo'n 3cm. verder eruit geploept dan dat het kon!
    Huid stond helemaal strak, zo'n 5 min.
    Zat ze lekker tegenaan te drukken met haar voet :angry: .
    En ik had tranen in mijn ogen, zo'n pijn deed dat!
    En nu een blauwe plek, door die tut..
    Owee als ze er niet voor maandag uit is :) .
    Anders zal ze het gaan beleven :) .
    ( nee hoor, denk dat ik dan te verliefd ben op haar :) )

Eerste of 2de weekend van oktober kan tot dusver wel..
    Weet nl. nog geen datum dat ik een lang weekend weg ga..

Owja, nog 15 rijen, en mijn VLOERKLEED is af!
    Dus zodra die af is, maak ik een foto met het eind resultaat!

9. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Dit vraag ik me ook af.
    Voorweeen zijn , volgens mij , harde buiken die over gaan naar krampen onder
    in je onderbuik..
    Erge menstuatie pijn ..... (?)

10. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Even mn meisje toespreken :

Kleintje , je zit nu al langer dan 38 weken in mama`s buik.
    Iedereen is zo benieuwd naar jou , hoogste tijd om je te laten zien.
    We zijn er helemaal klaar voor :D

Zullen we dit weekend afspreken. ;)

Tot snel , een heel nieuwschrierige moeder

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo, wie weet helpt het :)

@ loran * ben erg benieuwd naar het kleed !

Maandag op Dinsdag nacht is het trouwens volle maan...
    Allemaal gaan kijken , wie weet komen onze kleintjes dan ;)
    (meeste baby`s worden toch met volle maan geboren?)

11. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    dames vandaag niet zo actief he,hoe komt dat!!!!!

12. Niet meer actief

Ik denk dat ze wacht totdat dr kleedje af is ;)

Och, die arme Fibi, en wat een flut vk/ gyn, wat was t ook alweer? Ik snap dat je bij 35 weken nog niet aan inleiden denk, maar laat dat dan iig een optie zijn voor week 37. Hoop dat ze dr rust een beetje kan vinden.
    Missgroovy, goed idee van het kaartje, zet t maar helemaal vol met knuffels.

Mamalieske, e-cards doen het ook altijd prima hoor :D

Teddy, jij ook een dikke knuffel, doe maar lekker wat je lichaam wilt, lekker veel slapen en niks doen. We zien je af en toe el verschijnen.

En meiden, ik weet het, voor mij misschien makkelijk praten, maar we zijn zover gekomen, die laatste loodjes: WE KUNNEN HET !!!!!!

Danielle, ik heb de sterilisator van Baby-walz, maar geloof dat die van de Hema ook prima is.

Alice, mooi dat de knoop is doorgehakt, hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.

Lin, helpen de rennies ook niet meer? Dan maar alleen nog licht verteerbaar spul eten, niet teveel bukken enzo, alles in slowmotion doen

13. Niet meer actief

Juist wel actief, dus dan komen we niet aan forummen toe :(

14. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland

jaaaa ik bedoel hieeerrrrr! ;) ;) ;)

15. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ga ff gouden kooi kijken

16. Niet meer actief

have fun :)

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zo daar ben ik ook weer.
    Nou jullie hebben het gehaald en dat zonder mij.Ik voel me wel achtergesteld hoor dat jullie niet eens even gewacht hebben. :) :)

Fibi meid wat is dit klote zeg maar ik geef je groot gelijk je gezondheid is belangrijker dan hier rondhangen.Heelveel knufs.

Teddy ook rustig aan.

Net even met Ati en uk boodschappen wezen doen lopend.Goed voor mijn dikke kont.

Verder eigenlijk niks bijzonders.

Oja ik wil ook op die kaart zal nog wel even iets verzinnen.

18. Niet meer actief

Son, als we al die berichtjes van Danielle en missgroovey in ene zetten, dan is dit pagina 1000 hoor :D

19. Hoi allemaal

Fibi heel veel sterkte. Wat een klotesituatie zeg. Ik hoop toch nog steeds dat het wel een beetje opknapt. Want nog weken de hele dag overgeven... :rolleyes:

Daniƫlle sterkte met je oma. Dat zijn van die dingen die je ook echt niet erbij kunt hebben, ze was al ziek genoeg... :rolleyes:

Ik ben vanmiddag ook naar de super geweest en heb bitter lemon en ananas ingeslagen. Nog een stevig potje sexen erachteraan, wie weet .... misschien helpt het.

Wel grappig om te lezen dat er meer dames hier overgaan op de bitter lemon, ananas en overige maatregelen...

Jullie horen het wel ;)

Groetjes Kirsten

20. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ach Fibi, wat is dat nu weer?! Wat een ^$%@$#-mens zeg! Zeker zelf nooit zwanger geweest! Een hele dikke knuffffffffff en ik denk aan je. Klote dat ze verwachten dat je nog op zo'n manier door moet sukkelen, op een gegeven moment is het toch gewoon niet meer te doen?! Second opinion vragen in een ander ziekenhuis (heb ik toen ook gedaan en in het andere ziekenhuis mocht ik meteen komen voor een inleiding). :-k

Danielle ook een dikke knufffffff sterkte met je oma.

Nou ja zeg, ik mag geeneens bitter lemon van mijn hubbie gaan drinken! [-( Moet maandag maar afwachten... pfffff wie is hier nu zwanger?! Wil zeker wel sex maar dat kan ie echt vergeten. =; heb bitter lemon in de schuur liggen, ga ik straks wel ff stiekem pakken. En van ma op di volle maan? Hm, gooi ik de gordijnen dan goed open, kan ze het zelf zien en eruit komen. ;)

Morgen ook 37 weken! En zo langzaam aan wel errug nerveus aan het worden voor maandag, ookal weet ik dat ze maandag zelf niet gaan inleiden, maar wellicht wel een datum prikken (doe maar dinsdag!). Raar hoor, misschien ons laatste weekend met zijn drietjes!

Ik ga nog weer ff met de pootjes in de lucht, ze doen zo zeer van het vocht. Morgenvroeg nog afspraak bij de kapper en dit weekend de laatste klusjes doen en dan ben ik klaar voor maandag!

Alvast een fijne avond en allemaal een goede nachtrust gewenst, zeker voor alle dames "in moeilijkheden". Ik denk aan jullie allemaal en lig met jullie wakker, toch wel solidair he? ;)

Deel Deze Pagina