#-o betrapt,,,,,maar ja haha wel de 1000 Danielle de magnetron sterilisator van de hema is perfect. Kost maar 12 euro dacht ik en past zelfs in een kleine magnetron ppff heb echt watervoeten en ze staan me toch strak, auwi
Fibi: wat ontzettend vervelend voor je lieverd, hoop dat je alsnog gauw gaat bevallen en dat je je kleintje snel in je armen mag houden, dan kan je eindelijk alles achter je laten en lekker gaan genieten. Dikke knufff -X- Missgroovy: superidee van het kaartje, bovenstaande tekst mag er wel in! (of moet ik dit ff apart mailen naar je)Ik denk toch niet dat ze het hier nog op het forum leest.... Teddy: herkenbaar hoor meid, ik heb ook al weken last van die buikpijn en krampen (ook s nachts) en ben ook niet meer vooruit te branden. Ik heb het ook wel gehad en wil zo graag dat de bevalling eindelijk gaat beginnen (we zijn op zelfde dag uitgerekend, dus we zitten nu volgens mij in hetzelfde schuitje..) We moeten nog ff volhouden (nog een dikke week tot uitgerekende datum), het is nie anders meid, die laatste loodjes gaan we ook nog volhouden, kop op! Heb dus na mijn laatste post hier vanmiddag weer een paar uur liggen pitten en nog steeds geen trek ale: heb vanavond een banaan gegeten en een kommetje yoghurt. Zonet een glas water, maar ik duik zo maar weer mn bed in. Het wordt vandaag niks meer, blijf me lamlendig voelen. Heb bijna alleen maar geslapen vandaag Vriendlief kwam uit zn werk en was zo vrolijk omdat het weekend is enz. en ik lag dus moe en beroerd met mn buikpijn in bed...en hij had zo met me te doen, hij voelt zich zo machteloos (tis echt een schat, hij wilde alles wel voor me doen, maar hij kan gewoon niks voor me doen, ik moet hier gewoon ff doorheen...) Dus ik heb hem gezegd dat ie gerust even naar zn vriend kan gaan, samen met hem een hapje eten (ik heb toch geen trek) en ff filmpje kijken ofzo. Eerst wilde hij niet weg want hij vindt het zo rot dat ik me zo lamlendig voel, maar ik heb hem toch over kunnen halen om er even uit te gaan. Dus ik ga zo weer mn bedje in en ga weer proberen te slapen en uit te rusten (ondanks de beroerdheid en de krampen, harde buiken en maagzuur ) Zucht...Ik hoop echt dat deze voorweeën daadwerkelijk iets doen, voorbereiding zijn voor de echte bevalling zodat het straks sneller gaat ofzo? Dan is het tenminste nog ergens goed voor geweest.... Ik hoop dat jullie allen een goede nachtrust zullen hebben. Weltruste! Liefs, Borsatofan
He goedemorgen, Sjezus vanacht echt een klotenacht gehad, ben er ieder uur uitgegaan om te plassen en vanmorgen om 6.30 wist ik niet meer hoe ik moest liggen omdat mn rug steeds zo zeer deed, dus toen er maar uitgegaan. Pff zo maar even douchen kijken of ik daar een beetje wakker van wordt, of eerst mn haar verven? Maar weet niet of ik daar zo'n zin in heb.... Nou ja hoop dat jullie nacht beter is geweest dan die van mij. Groetjes
Ien jij bent er elk uur uitgeweest. Nou ik heb gewoon bijna heel de nacht op gezeten. Hij was weer erg onrustig.Tot 2 uur slaapt hij gewoon en dan begint het gedonder. En zelfs bij je nemen helpt niet echt.Weet echt even niet wat ik met hem aan moet.neus nog steeds dicht,slaapt in z'n bakerzak en krijgt kramp druppels. Heeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllppppppppppppppppp.Ik ben zo moe. Daan en Pollewop ik hoop voor jullie dat dit stuk beter zal gaan.Maar wat ik heb gelezen moeten ze zich helemaal omschakelen na het ziekenhuis en kan dit het gevolg zijn.Ik hoop het niet voor jullie maar 1 ding kan ik zeggen rust voldoende uit dat je nog ergens op kan teren.Ik ga straks maar weer even liggen.Ati is ook kapot.We gaan zo even naar de markt en dan denk ik heel de middag slapen.En het ergste is dat het kleine apie nu zo moe is dat hij dus nu wel slaapt heel de nacht vecht hij tegen ze slaap. Sorry verder niks te melden.Iedereen een fijn weekend
Nou dan durf ik het bijna niet te zeggen: maar ik heb eindelijk eens redelijk geslapen, nog wel 5x eruit voor de wc, maar verder.... Als ik nu zo iedere nacht slaap, klaag ik niet meer! Waardeloos Sonja, die gebroken nachten! Maar neem van mij aan, ze gaan echt over! Wij hebben met Gabriël 3 maanden zitten klooien voordat het weer enigszins op orde was, ik kon er echt niet meer tegen (heb zelfs gedacht dat ik mijn baby maar aan de buurvrouw meegeef erg hè). Maar toen is hij 4 nachten bij mijn schoonmoeder geweest ivm onze verhuizing en daarna had ik echt een ander kind! Wij zaten ook iedere nacht op met krampen etc. en hij wilde niet slapen, je wordt er helemaal stapelgek van! Sterkte meid! vandaag 37 weken, ik mag bevallen! \/ \/
meis...wat erg...........hoop dat het snel weer beter mag gaan. Dikke knuf voor jou! ga nu eerst weer even verder lezen
Nou Fiebs het zit je echt niet mee.. Ik hoop dat de kleine zich snel meld en dat je dan mag gaan genieten. Dikke knuffel meis. Een kaartje voor Fiebs is een goed idee, dat zal ze vast leuk vinden. Ik zal straks even wat pben voor op het kaartje. Alice, wat fijn dat de kogel door de kerk is. Het is zo de week van 6 augustus. Daniëlle, hopelijk is de ontsteking bij je oma weer snel verdwenen. Ook voor jou een dikke knuf. Voor de rest ook een dikke knuf. Het word ook zo spannend nu, iedereen die zo zachtjes aan begint te rommelen. Ik ben zo benieuwd naar de beebjes van iedereen. En augustus staat nu echt voor de deur. Wat is het toch eigenlijk snel gegaan..
Sonjaw, wat shit zeg dat je gebroken bent. Je voelt je zo machteloos hè als zo'n kleine hummel bij je ligt te huilen en je kunt niks Hopelijk kun je vanmiddag wat bijslapen en duim voor jullie dat t vanacht een lekkere nacht word! Kuki. lekker toch 37 weken. Wat gaat t opeens hard, jullie "mogen " gewoon al bevallen! Ien, ook voor jou een klote nacht (((knuf))) Ook voor jou hopelijk vanacht een betere! Hier vanmorgen niet meer kunnen slapen, vanacht wel redelijk. Ik krijg nu iedere keer een harde buik als ik een volle blaas heb of nr 2 moet wegbrengen. Fijn dat je 2 signalen krijgt ipv 1 haha Nog steeds dikke handen en voeten, vooral mn voeten zijn pijnlijk. Ze worden ook niet minder na t slapen. Ik heb t matras wat omhog maar dan nog. Kwam gisteren zelfs niet in mn crocs, had ik op de rechter aan de binnenkant een beetje boter gesmeerd schoof er zo in! Na t lopen weer uit gedaan en een iuur later was ik mn schoen kwijt. Lag ie op de bank, had Bink er aan zitten likken en kauwen vanwege de boter wat een beest, gelukkig is het van zo'n spul gemaakt dat ie niet kapot krijgt dus je ziet alleen maar hele mini gaatjes. Maar ja je kunt ook niet meer mopperen want t kwaad was al geschied. Vandaag zouden we aan het afdak beginnen, Roy en mn schoonvader an, ik kijk wel toe. Maar t regent al vanaf vanacht 2uur dus ben bang dat dat niks gaat worden vandaag jammer genoeg,,,,, dames geniet van t weekend en de pbtjes die ik al gehad heb staan op t kaartje er is nog plaats als iemand wil! xx
Meis...leef met je mee! Hoop echt voor je dat het snel wat rustiger gaat worden...hele dikke knuf voor jou meis! Enne hier in het ziekenhuis vertelde ze me dat het ook goed kan komen doordat het thuis in enen te stil is. In het ziekenhuis is er natuurlijk altijd wel geluid. Mischien dat een radio zacht aan kan helpen ( maar dat heb je vast wel geprobeerd... ) Weet het anders ook niet meis, zou je graag willen helpen..... ((((KNUF))))
HELP AL MAMA'S Hoe weet ik dat het vruchtwater is gebroken Stond net in de badkamer nadat ik geoucht had en opeens "pieste" ik in mn broek..... Heb net de VK gebeld en die komt straks even langs, maar HELP WAT NU!
Ien , denk wel dat het vruchtwater is, spannend zeg ! Je kunt het testen door op je hand te blazen , komt er dan nattigheid uit daarbeneden ? Vruchtwater ruikt meestal ook zoetig ... Laat wel even weten wat de vk zei he Eindelijk weer een popje dat geboren word... het werd al bijna saai
Woooow Ien Nou dat lijkt mij ook vruchtwater hoor. Wat spannend! Ben erg benieuwd wat de vk te zeggen heeft. Hou je ons op de hoogte? Groetjes Kirsten
Meis, lijkt me echt vruchtwater, heb er alleen zelf geen last van gehad, ze hebben het gebroken bij mij en toen kwam er echt een hele plens uit Suc6 en we horen het zo wel