augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Wij hoeven eigenlijk ook niet zo heel veel aan te schaffen. We hebben voor de eerste tijd nog een wieg en ik wacht gewoon even af met het kopen van een ledikantje want tegen de tijd dat de kleine uit de wieg moet is ons zoontje zo'n beetje 2,5 dus wie weet is die dan wel toe aan een ander bed, kan de volgende weer in het ledikantje.
    De commode ga ik gewoon voor beide kinderen gebruiken, die komt waarschijnlijk op een neutrale plaats (waarschijnlijk dus onze slaapkamer) te staan waar dan beiden verzorgt kunnen worden.
    De enige echt grote aankoop die we meoten doen is een nieuwe wagen, omdat ik mijn zoontje straks na de geboorte echt nog te klein vind om alleen maar te lopen of voor op zo'n kiddyboard wil ik dus een duowagen.. heb al een mooie op het oog, maar die is best wel aan de prijs :(

2. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hi allemaal,

@Amanchel: ik droom de laatste tijd steeds dat ik ontzettend ruzie met mijn moeder krijg (omdat ze erg jaloers doet) en dat ik dan zo boos op haar word dat ik haar niet meer wil zien! En dat is zo raar, want ik ben juist heel close met mijn mam en ze is nu ook extra lief voor me nu ik me steeds zo beroerd voel; we gaan vaak samen ff shoppen enzo, dus de droom slaat nergens op, maar ik vind het wel vervelend, want ik word steeds heel raar wakker. Misschien heeft het iets te maken met het feit dat ik straks zelf moeder word, en dat ik daarom droom dat ik afstand doe van het "zelf kind zijn" of zoiets en me dus losmaak van mijn eigen moeder, ik weet het niet precies. Wel vreemd. Maar gelukkig nog niet enge dingen gedroomd over de beeb.

Kiki80: je had gelijk :) hij is geslaagd en heeft zijn mooie diploma meegekregen (lag dus al klaar, haha)...hij was zo trots en heeft heeel erg zijn best gedaan! Nu verder voor B-diploma.

Dat van die kleding enzo heb ik ook. Ik liep de Mexx winkel in om even te sneupen in de nieuwe collectie (daar haalde ik vaak mijn kleding vanwege de kleine maatjes) maar kijkend tussen al die jurkjes, rokken en strakke truitjes besefte ik dat ik daar niets had te zoeken, want daar pas ik straks echt niet meer in hahahaha... :) misschien een leuke ketting maar dan houdt het hard op. Toch maar naar de positiekledingwinkels!

Mijn VK doet ook zelf de echo's, ik heb er nu 2 gehad, maar dat was omdat ze bij de eerste echo nog niets kon zien, ze kon het vruchtje niet opmeten. 2e keer wel en alles zag er toen goed uit. Ik moet 6 februari weer, maar ik denk dat ze alleen het hartje gaat horen en geen echo. Op zich wel jammer, want ik kom nu ook in de fase dat ik weer wat onzeker word, zo van, leeft het nog wel, groeit het nog wel goed etc. Nou ja, zolang ik zo moe en misselijk ben ga ik er maar vanuit dat het wel goed zal gaan...Als 6 feb geen echo is, dan vraag ik haar naar een bureau voor pretecho's, dan laat ik die binnenkort maken, ik kan echt niet tot 20 weken wachten (pff das nog dik 7 weken) ik wil het tussendoor wel weer even gezien hebben (en vriendlief ook hoor!). Ff afwachten dus...

Ik ga komend weekend met vriendlief er even tussenuit naar Amsterdam en zondag ff uitwaaien op strand van Scheveningen, we hebben hotelletje geboekt, lekker uit eten en ff genieten van elkaar, want door alle misselijkheid en hormonen van mij zijn we elkaar een beetje uit het oog verloren (hij werken ik steeds ziek thuis omhangen). Dus het wordt ff tijd voor Quality-time.. ;)

Dus het weekend ff geen berichtjes van mij op het forum (ik zal wel weer veel in te halen hebben als ik terugkom :) )

En Sonja: fijne vakantie alvast, lekker genieten en kom gezond weer terug! Tot over een paar weekies!

Liefs,
    Borsatofan

3. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Tja das weer het voordeel van een late echo. Ben dan 12 weken en als het dan goed is gaat je buik vanaf dat moment ook meer groeien en heb je daar nog een beetje houvast aan he... En hoef dan maar... 8 weken te wachten tot 20 weken...

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ja dank je wel.
    Tijd is tot dusver wel snel gegaan hoor..
    Vandaag niet misselijk, wel erg moe.
    Vanavond maar vroeg op bed.

Borsatofan -> Heel veel plezier dit weekend! Lekker even uitwaaien :) Vind ik altijd zo heerlijk aan zee.

Ik ga maar even op boodschap..
    even kattengrind, katten eten etc. ophalen.
    En dan vanavond maar de kattenbak schoon.
    Heb een pers van 8 jaar, die de laatste tijd behoorlijk om aandacht vraagt ( wou die eerder nooit hebben, schuw)
    En ondanks dat ik haar elke dag borstel, heeft ze vieze klitten ( ze heeft een scheef onderkaak, en ik weet niet wat ze doet, maar het zit echt muurvast, dat ze me aanvliegt, als ik eraan kom :) ), bah, dat wordt straks, denk volgende maand, even naar de dierenarts, even de boel eraf, en dan lekker aangroeien. Vind het zielig om dat nu te doen, het is zo koud voor het beestje :p
    Doe het wel als de tempratuur omhoog gaat.
    Want ze ligt als het droog buiten is, graag op het balkon (hoezo gekke kat?)

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Daar heb je gelijk in :D
    Maar dan krijg je ws. tussentijds nog wel een controle toch, om het hartje te horen?

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Owja, morgen of zaterdag gaat mijn angelsound op de bus..
    Dan een poging doen volgende week ofzo om wat te kunnen vinden.

Ik kan trouwens niet wachten dat ik de kleine straks voor het eerst ga voelen :oops:, iemand anders daar ook al zo'n zin in?

7. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Loran, ben van de week geweest en was toen net 9 weken, dus was te vroeg voor het hartje, moet dus echt wachten op de echo :eek:)

8. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ja ikke ook hoor! Das toch weer een extra bevestiging.. En een heerlijk gevoel! Hoop dat het niet te lang duurd, mn dochter voelde ik bij 16 weken dus...

En zijn dr hier nog dames die naar de 9 maandenbeurs gaan? En weten jullie al dat er in maart in de dierentuin van rhenen ook een baby beurs is ;)

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi

Wij hebben hier ook de wieg nog van waar wij in hebben gelegen en de rest van de familie.
    Vanmorgen met ma in het huis begonnen badkamer keuken was enz.
    Alles nu lekker aan kant morgen nog een keer stofzuigen en dweilen als de hond weg is dan nog even werken en heelsnel weg.
    Hoop alleen dat we in Duitsland niet zoveel last van de sneeuw krijgen.

Borsato bedankt ik ga proberen om afen toe at te schrijven als ik daar een com kan vinden met internet.

Loran waarom laat je je pers niet plukken bij een trimster ik deed dit voorheen veel toen ik nog een salon had. Veel perzen gedaan deze mensen waren erg te vreden en dan ben je de helft vande vacht kwijt en is hij makkelijker te borstelen moet je maar eens navragen en de een doet het zonder narcose en de ander niet als het niet nodig was liet ik het niet doen dit werd door de dierenarts gedaan hoor mogen wij trimsters niet.En zijn ze niet zo kaal als dat je ze laat scheren.

Nou even de hond uit laten en dan maar weer werken tot vanavond laat.

Iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Sonja

10. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Nou Loran, ik kan ook ni wachten hoor, lig elke avond 's avonds in bed me heel goed te concentreren op wat daar binnen zit en gebeurt in mijn buikje, en dan hoop ik steeds dat ik iets voel... :) maar ja, ik weet natuurlijk drommels goed dat dat nog wel een paar weken kan duren :cry: Lijkt me echt zooo gaaf!

11. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik ga ook naar de negen maanden beurs! Ik ga samen met mijn zusje, echt gezellig! Ik heb er veel zin in!

Ik ben 5 jaar geleden ook geweest, toen was ik zwanger van mijn eerste. Toen was ik alleen een heel stuk verder dan nu, ik weet nog dat ik 's avonds zat te huilen op bed van vermoeidheid! Nu doe ik lekker rustig aan met mijn zus, we gaan er een leuke dag van maken!

12. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    wij gaan ook naar de negenmaandenbeurs (en huishoudbeurs) heb er heel erg zin in!

Ik hoop ook steeds dat ik al wat voel, maar helaas nog steeds niet hihi..

13. Els225

Els225 Lid

8 dec 2006
    66
    0
    6
    Kan ook niet wachten om "iets" te voelen.. Ik ga trouwens ook naar de 9maandenbeurs, met een collega! Is het leuk?

14. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    heeej dames....
    ik ben hier al een paar weekjes niet meer geweest maar ik had het zooooo druk... Maar goed ik ben van plan om alles nu weer helemaal te gaan volgen!
    Met mij is alles prima!ik voel me nog steeds kei goed!
    Vandaag de echo gehad en het was helemaal super.. mooi bewegelijk kindje gezien en de harslag was ook helemaal ok!Ik was alleen drie dagen minder ver dan ik dacht!
    Maar goed genoeg over mezelf!Hoe si het met jullie?
    Groejes Nikster!

15. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Hoi allemaal en welkom terug nikster.
    Weet nog niet of wij naar de negen maanden beurs gaan. Lijkt me wel heel leuk, maar we gaan 10 februari een weekje naar egypte en komen dus in de nacht van zaterdag op zondag weer terug. En dat is dus ook de laatste dag van de beurs, weet dus nog niet of ik dan nog energie genoeg heb om heen te gaan.
    Denk dat vandaag een hele zware dag gaat worden, zijn gisteren met collega's uit eten geweest lag dus pas om 23.30 in mn bed, zit nu al te gapen op mn werk en ik moet nog tot 16.30!

16. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik ga niet naar de 9 maanden beurs, ik ben naar de jonge gezinnenbeurs geweest de vorige keer en werd op den duur gewoon een beetje panisch van de drukte. De leukste aanbiedingen kon je niet bij omdat het daar veel te druk was etc. Ik heb toen wel wat leuke dingetjes op de kop getikt met korting, maar was na een paar uur zo vreselijk dankbaar dat ik weer in de frisse buitenlucht stond.. ik moet er nu zwanger en wel dus niet aan denken dat ik daar tussen moet lopen :confused:

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hi goedemorgen weer!

Helaas heb ik niet de tijd genomen om alles weer bij te lezen, sorry....

Maar eh, de negenmaanden beurs...nou...hier nog een beetje twijfel. Volgens mij is dat echt mega druk en als ik ga, moet ik in mijn eentje. Mijn vader regelde vroeger via zijn bedrijf altijd kaarten voor de huishoudbeurs en dat vond ik al hel. Dusssss ik wacht het nog even af. En inderdaad is er waarschijnlijk op alles wat ontzettend leuk is, een megarun.

Heeft iemand hier trouwens nog iets van cindyke gehoord? Begin me een beetje zorgen te maken...of heb ik iets gemist, nee toch?

Verder hier wel alles ok, opeens wel weer een onzekere bui, weenie waarom, hoort erbij lijkt mij. Maar ik ben in staat om een angelsound te halen, maar probeer me in te houden. Opeens ben ik ook heel erg bang voor NT-meting....maffe hormonen.

O, en heel vervelend, de weegschaal heeft bij mij de stijgende lijn weer gevonden :( En ik snoep niet eens. Ook kon ik gister voor het eerst mijn broek echt niet meer dicht houden, op geen enkele manier :(
    Denk dat ik straks ook maar even de stad in moet :(

18. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    goedemorgen allemaal,

Ook ik heb niet alles bijgelezen, maar wil wel even reageren op je berichtje Kiki.

Ook ik heb helemaal niets meer gehoord van Cindyke. Laatste berichtje heb ik van haar ontvangen nog net voor de echo, maar daarna niets meer. Maak me nu toch wel ernstig zorgen :( !

Ik voel me niet zo lekker, ben weer erg misselijk dus ik ga nu snel iets eten en daarna lekker stadten.

Fijne dag allemaal en oh ja, welkom terug Nikster!

Groetjes,
    Manou

19. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Kiki ik weet niet of je in de buurt woont van amsterdam, maar ik krijg net een mailtje van Kruidvat, dat je bij besteding van 12,50 een gratis avondkaart krijgt. Volgens mij is dat minder druk dan overdag. En nog gratis ook :)
    Maar goed, als je eerst 2 uur in de auto moet zitten...

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Tante Pollewop, goede tip van je! Ik breng al mijn dagen door op de VU, en vanaf daar is het volgens mij maar 1 halte met metro....oke, ik begin nu wel heel erg te twijfelen....

Deel Deze Pagina