augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ow spannend Ien!

2. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden,

ien veel sucses en zo te lezen zijn je vliezen gebroken denk ik en is het vruchtwater wat gekomen is.

Nou vanacht heerlijk kunnen door slapen gelukkig dus ik ben nu redelijk uitgerust.
    Niet zo heel veel last van krampjes gelukkig.
    Hopen dat ik vandaag een goede dag kan hebben.

Ik weet niet of ik nog online ben dit weekeind dus ik wens iedereen een fijn weekeind en tot de volgende keer.

Doei knuffel van Teddy.

3. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ien , weet je al meer ?

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik voldoe even alleen aan mijn 'meldplicht'. Druk weekend en vannacht was het 2.30....ben nu een beetje brak.

Ien, heel veel succes.
    Oma van Danielle, goed aansterken!

Dames, dikke knuf van hier.

5. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Nope weet nog niets, ze is nog niet geweest.
    Maar denk ook wel dat het vruchtwater is, heb nu na 2 maandverbandjes maar een kraamverband in gedaan, want ik blijf nog steeds wat verliezen als ik ga staan en zo. En begin nu ook wat "ongesteldheidskrampjes" te krijgen.
    Wacht het wel even af, ben nog maar een paar enveloppen gaan schrijven die had ik nl nog niet allemaal af.

6. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Zit net te bedenken wie had het ook al weer over Grieks eten en daarna bevallen?

Arno en ik zijn gisteren bij de Griek geweest......

7. missgroovy

mamavanamber zei dat van de griek. Die had bij Amber grieks gegeten en die nacht is ze bevallen ofzo hihi

Dus als t bij jou echt doorzet,,,,,,,,,,,,,,,DAMES AAN DE GRIEK ;)

Ien,,,,,,,spannend, hoop dat de verlos snel komt meid!

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ooooohhh wat spannend Ien! Het linkt wel of het echt is begonnen! Heel veel succes!

9. wannie

wannie Niet meer actief

Goedemorgen Dames,

Zo even snel een berichtje,,,,dan ga ik een terug lezen.

Heb meer als het klokje rond geslapen :oops: en voel me eindelijk weer een beetje beter
    Gister rond half 10 op de bank in slaap gevallen....toch maar naar me bed gegaan om half 12....en vanochtend werd ik om 11 wakker en dat met maar 1 keer nog wakker geworden :D
    Volgens mij was ik gewoon beetje op....teveel gedaan de laatste tijd zonder me rust overdag te nemen.

Ik ga even rustig terug lezen en meld me vanmiddag weer.......ow hihi tis al bijna middag 8)

Ien: Spannend!

Op de rest reageer ik strakkies :)

Knuffffff

10. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Goeiemorgen meiden, ik kom ook even aan mijn meldplicht voldoen...

Ien, wat ontzettend spannend zeg, ik hoop echt voor je dat het doorzet !

Nu even mijn theorie over het Griekse eten: dat doet het hem echt hoor ! Wij hebben gisteren dus ook Grieks gegeten, en vandaag (waarschijnlijk vannacht) gaat het beginnen bij mij, ik heb gewoon zo een voorgevoel ! Vannacht heb ik namelijk flinke weeen gehad, zo erg dat ik om half vier vannacht gewoon onder de warme douche moest staan om ze op te vangen...... Voor de rest heb ik dus weinig tot niet geslapen. Vannacht ook nog verschrikkelijk misselijk geweest, tot spugen aan toe, Erwin was helemaal in de stress (terwijl het zijn idee was om Grieks te gaan eten hahahahahaha). Ik heb nu ongeveer om het kwartier zware buikkrampen, dus het gaat nu toch echt doorzetten meiden ! Wel grappig hoor, toen ik beviel van Amber ging het precies zo, ook midden in de nacht onder de douche, misselijk, spugen.....

En ik heb een paar weken geleden gependeld met een vriendin van mij, en toen bleef mijn ring op 28 juli stilhangen, en op het moment dat mijn ring stil hing, kreeg ik ook nog eens een enorme schop in mijn buik....

Maar ja, ik ben zo verschrikkelijk forum verslaafd dat ik tegen Erwin gezegd heb dat ik echt even naar het oude huis toe moet om te internetten hahahhahaha !

Erwin is gaan vissen voor de stress, dan komt hij een beetje tot rust, maar hij zit hier om de hoek bij de vijver van de voetbalvereniging, dus mocht er wat gebeuren, dan is hij met 1 minuut bij me.

Amber is lekker bij mijn ouders. Ze heeft tegenwoordig een nieuwe hobby, en dat zijn vliegtuigen. Bij ons nieuwe huis komt er regelmatig een vliegtuig over, en dat vindt ze toch prachtig ! Dus gisteren belde mijn vader op met de vraag of Amber mocht logeren bij hun, want dan gaat mijn vader vandaag met Amber op de fiets naar Schiphol om vliegtuigen te spotten... Ik belde vanmorgen om te vragen hoe het vannacht gegaan was, en Amber kon alleen maar vertellen: ik ga straks met opa naar de vliegtuigen en jij mag lekker niet mee (wat een dondersteen he)....

Zo, ik ga ff de rest bijlezen hoor !

11. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik hoop het voor je mamavanamber! Heel veel succes meid!

12. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ien en mamavanamber: veel succes meiden!

13. Ladymama

Ladymama Lid

4 dec 2006
    88
    0
    0
    Aug mama's,

Ik heb een vraagje: Ben al een week aan de voorweeen. Alleen s'nachts overigens. De nacht van do-vrij heb zo veel krampen gehad dat ik even dacht dat ik zou gaan bevallen. Na 4 uurtjes heb ik een paracetamol ingenomen tegen pijn in mijn benen en een douche en toen kon ik eindelijk in slaap vallen. Nog steeds met krampen maar ze waren te verdragen. Gister heb ik de kleine heel weinig gevoeld. Hele dag harde buik. Vanochtend heb ik de kleine wel weer een paar keer gevoeld. Heb nog steeds heel veel last van afscheiding enzo..(niet zuinig maar best veel) en heel taai.. :oops:

Moet ik nou de verloskundige hiervan op de hoogte brengen? Ben nog steeds brak. Voel me echt shit... :oops:

Ze hebben wel een inwendig onderzoek gedaan en mijn baarmoedermond was erg week...en het zou geen twee weken meer gaan duren. Maar ik twijfel of ik toch niet even contact moet opnemen...

Graag advies.

Ladymama

14. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Nou even heel snel, moet nu naar het ziekenhuis. Vliezen zijn echt gebroken dus moeten nu in het ZH kijken of ze weeën kunnen registreren en of ik moet blijven of niet.

Arno mijn man houdt jullie op de hoogte van alles

15. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    heel veel sucses ien , zet hm op ! :D

16. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Ien, heel erg veel succes gewenst in het ziekenhuis, ik hoop dat je snel mag genieten van je kleine wonder !

En heel erg fijn dat Arno ons op de hoogte gaat houden....

17. missgroovy

Ien, succes in het ziekenhuis,,,,

Mamavanamber, je theorie van de griek zal gevolgd worden hihi. Wel typisch dat het bij Amber zo was en nu ook bij je tweede! Ik hoop voor je dat je snel je uk in handen hebt.

Ik duim voor jullie

18. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Whahahahaha ik zit hier ondertussen ook aardig wat weg te puffen hoor.....

Moet zeggen dat het nog wel allemaal meevalt, ik kan me nog herinneren van de bevalling van Amber dat ik op een gegeven moment niet eens meer kon lopen van de pijn en dat Erwin me onder de douche moest zetten, maar dat is nu nog niet het geval.

19. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Ien en mamavanamber successssss! Spannende dag weer hoor en nu moet ik de hele dag en avond weg, dus kan ik niks meer lezen.

Wens jullie heel veel sterkte en die griek die gaat het druk krijgen denk ik.

Zal me laat vanavond nog eens melden ik ben benieuwd.

Vanaf vandaag mag ik ook thuis bevallen, joepie!

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ien en mamavanamber; spannend! Zet 'm op! Denk aan jullie.

Zo, dit was mijn meldplicht. (en vannacht hebben we een logee, dus geen idee wanneer ik na vanmiddag weer online kan komen).

Als je twijfelt en zo moe bent, bel de VK dan maar, wellicht heeft zij ook wat ontspanningstips en dan is ze in ieder geval op de hoogte van je brakheid..Niet prettig zo.. maar je bent niet de enige, hoop dat je dat wat sterkt. Veel succes met vandaag, hoop voor je dat je vanavond lekker kunt slapen! knuffel voor jou

Deel Deze Pagina