Nope, hier helemaal niet.. Heb weinig zin om te eten/ drinken. Dwing mezelf er toe, anders doe ik het niet, of vergeet het. Wel veel misselijkheid, en buikpijn.
heel herkenbaar Tanja.. Bij elke flinke kramp denk ik: zal het nu dan toch echt? Maar goed. Ga me er maar niet meer mee bezig houden ( heb ik mezelf voorgenomen).
ohhh wat spannend hier! denk dat ik vanavond of morgen toch maar even naar de griek ga....of misschien vanavond wel ff
Hoi meiden Ik kan waarschijnlijk morgen pas weer internetten. Ga zo ff slapen en dan gaan we vanmiddag naar vrienden toe. Spannend hoor allemaal. Ien is alleen een beetje vroeg, wel iets verder dacht ik dan Kenji, Valentijn en Keano? Maar ook maar ietsjes...Ben benieuwd als het kindje komt of het dan in de couveuse moet, warmtebedje of onder de lamp... Maar dat verschilt waarschijnlijk ook van beeb tot beeb. Nou ja, eerst maar hopen dat alles goed gaat Mammavanamber toi toi toi. Ik hoop dat het snel door gaat zetten. Hier hadden de bitterlemon en vrijpartij niet het gewenste resultaat. Nou ja, we blijven proberen.... 8) Tot morgen dames Kirsten
Zo, kom me vandaag ook maar weer eens melden. Ien en mamavanamber, toi toi toi! IK WIL OOK! Maar goed, we moeten nog ff geduld hebben... Heb gewoon weer de hele dag een harde buik met een strak kramperig gevoel... Raak er ondertussen zelfs een beetje aan gewend... Oh, ja, ik heb mezelf beloofd de kop niet meer gek te maken.... Dus ik moet gewoon nog een week wachten voordat ik weer mag zeuren! Zo de zon komt er hier weer ff door, dus ik ga denk ik maar eens ff op de fiets... Loran ik vind het knap van je dat je nog zover kan lopen... Levert bij mij alleen maar een keiharde buik op! Nou ik kom vananvond wel weer ff spieken hoe het met de bevallende dames gaat! Groetjes
Hey mamavanamber en Ien: spannend hoor! Zoals alle dames met dikke buik hier roepen: IK WIL OOK! We zouden vanaaf burito's eten, maar misschien toch maar Grieks? Ik ga iig zo ff bitter lemon uit de schuur halen. Ik heb vannacht wel een paar flinkerds gehad, maar overdag zakt het allemaal weer weg. Maar dan vestig ik mijn hoop er maar op dat het voor iets ontsluiting zorgt, zodat de gyn maandag groen licht geeft voor inleiding..... Vandaag voor het eerst in de rolstoel wezen winkelen, wat een verschrikking! De helft van de winkels kan ik geeneens in met rolstoel omdat er zo'n smalle ruimte is door bijv. detectiepoortjes. Hubbie liet me dan maar even buiten staan zodat hij snel de winkel door kan. Of als ik er al inkom, zijn de gangpaden zo bomvol dat ik er geeneens langs kan rijden. Waardeloos!
Hier even aan de meldplicht voldoen, vandaag druk bezig geweest met schoonmaken en kast inruimen. Maar ik zal mn comp op standby laten staan voor een sms-alert van mamsvanamber. Vanaaf hebben we visite en 's nachts slaap ik, dus als er vannacht iets gebeurt, dan horen jullie het morgen tenzij kiki eerder is natuurlijk -grinnik- Maar die Griek, oh man, die houden we erin, ben zelf zo gek op Grieks, zeker die gyros, dus dat komt wel goed. Tanja, die honger, hoofdpijn en maagzuur combi is hier ook aanwezig, maar ben bang dat het nog niet veel met bevallen te maken heeft Ladymama, heb je al gebeld? Sowieso bij veel vochtverlies de vk bellen, en altijd als je het gewoon niet vertrouwd. Ien in het zh, succes meis, Arno, we horen graag van je Mamsvanamber, ik hoor het wel ZET EM OP MEIDEN !!!!
Hallo iedereen! Wat een spannend nieuws allemaal! Ien en MamavanAmber: Zet 'm op! Ik hoop dat jullie snel je baby kunnen bewonderen! Gisteren een drukke dag gehad. Mijn vriend was jarig en er kwamen mensen eten. Ben daar vandaag nog moe van.. Lig dus al de hele dag in bed...Even een dagje rust, heerlijk Ga nu maar weer verder met niks doen. KOm vanavond nog langs om te kijken of er al meiden zijn bevallen Heel veel liefs, Stefanie
Hier rommelt er trouwens nog niks... Ga morgen ook maar Grieks eten en bitter lemon drinken. Mijn uitgerekende datum komt steeds dichterbij...
Ooh meiden wat spannend! Ien, zet hem op meis, hopelijk hebben jullie jullie wonder snel in de armen. Mamavanamber, hopelijk zet het bij jou ook goed door! Toi, toi, toi! Gaan we nu allemaal masaal aan het griekse eten? haha. Hier houden we het vandaag maar bij chicken tonight.
nou spannend, nog geen vorderingen, toch leuk zo als je weet dat er meiden bezig zijn om dan op t forum te gaan. Hier is ondertussen t afdak bijna klaar, Roy is t aant afbranden en ik heb t uiteraard al ingericht hihi. Buitenbedje staat er al :-D Heb nu mega honger dus ff wat eten, dat ben ik een beetje vergeten.
het is niet echt druk hier vandaag he , waar zijn jullie allemaal ?! Heb vanmiddag een practig cadeau gekregen : Baby-bag Premaxx !
Heey, dat is echt een mooi cadeau! Heb het even gegoogled! Ga er ook maar 1 op het verlanglijstje zetten. Welke kleur heb je?
ik heb net samen met mijn zusje GRIEKS gegeten ... Wel zelf gemaakt hoor.. En was vrij scherp .. Dus wie weet ... Ben benieuwd hoe het met Ien en Jet is!
Was het idee van mijn zusje, Die wou eens wat anders proberen, en zo kwamen we na veel wikken en wegen op Grieks uit .. Alleen heeft het haar niet echt gesmaakt.. Dus wordt er nu chinees gehaald, en tjah, ze neemt gebakken banaan mee voor me.. jammie .. We zullen afwachten wat de kruiden gaan doen. Anders is het inderdaad een goede tip
Dark heb ik. 1ste foto op de link... Ja echt een super cadeau ! http://www.premaxx.com/nl/products/baby ... zicht.aspx @ Loran * als het griekse eten helpt , ga ik het zeker ook proberen!! Ben het wachten nu wel beetje zat ...