Ik heb nog niet gebeld. Wil ook niet als een piepert overkomen. Heb de angelsound erop gezet en ik hoor het hartje wel goed. Tja...weet het gewoon even niet. Mijn buik is hel erg hard nog steeds...
das zeker een mooi kadootje zeg! Ook heel handig, heb zelf de baby bjorn activ (marktplaats) Lijkt me heel handig zo'n draagzak. Loran, nou meid bij jou moet t griekse eten toch zeker werken hihi je hebt al voorsprong :-D Ladymama spannend, als je t hartje hoort is t goed. Mocht je twijfelen ofzo gewoon e verlos bellen hoor. Daar zijn ze tenslotte voor, wie weet heb je toch al wat vorderingen gemaak zonder dat je t weet dan kan t maar beter even gecheckt worden.
Ik moet even mijn gedachten een beetje verzetten.. We zijn nu in het huis van mijn ouders, die vanavond terug komen uit Oostenrijk. Een buurvrouw kwam net aangelopen en schoot ons aan. Of we het slechte nieuws misschien al gehoord hadden? Niet dus.. De naaste buurman van mijn ouders is vanmiddag overleden. Hij is vanmiddag met spoed geopereerd aan een gescheurde aorta. Deze operatie heeft hij goed doorstaan. Maar na de operatie heeft zijn hart het begeven. De man wie voor mij mijn derde opa is, heeft wel een respectabele leeftijd mogen behalen van 87 jaar, maar het komt toch even rauw op mijn dak vallen. Dit energieke en levendige mannetje is niet meer.. Ik denk dat ik wel kan zeggen dat hij een groot gemis is in het dorp waar mijn ouders wonen. Ik mag het straks mijn ouders gaan vertellen.. Oh men... wat zie ik daar tegen op...
Oh Miza wat ontzettend oneerlijk. Dat is echt geen leuk terug komen van vakantie... Wil jou en jou ouders veel sterkte en kracht toewensen ! Gecondoleerd....
Getverderrie Miza, sterkte met dit verlies! Mmm, nog geen nieuws van de bevallenden.... Ben benieuwd... Kom later vanavond nog wel weer een keer langs!
Miza gecondoleerd zeg.. Geen leuk nieuws Nu je ouders het ook nog vertellen, lijkt me inderdaad moeilijk!
Miza, das zeker een naar bericht gecondoleerd! Lijkt me ook geen fijne thuiskomer voor je ouders maar helaas t is niet anders. Heel veel sterkte meis!
eh... Ik krijg weer harde buiken ... Ze zijn vrij pijnlijk \/ .. dus ik hoop.. Ownee, zou er niet over nadenken
En een foto van het geboorte bord dat mijn schoonzus en zwager hebben gemakt, erg uniek en ik had het nog nooit gezien. Mijn man is uitvoerder op de bouw dus vandaar dat ze dit verzonnen hadden
Wat een leuke foto van Isa zeg! Echt een meid! En die geboortebord, is inderdaad heel uniek! heb ik ook nog nooit eerder gezien!
Wow wat een popje! Echt een mooi meiske hoor! En dat bord is super! Nog geen nieuws van de dames zie ik.... we zijn wel weer aan de beurt voor een paar geboortes, dus ik wacht vol spanning af......
Owwww wat is het hier spannend aan het worden! Ik kreeg al zo'n vermoeden nu we over de 1000 pagina's zitten... Ien, veel succes in het ziekenhuis! Ik ben benieuwd of je nu ook binnen 48 uur moet bevallen als je vliezen iets te vroeg breken. Sterkte! Mamavanamber, prachtig jouw theorie, hopelijk komt het allemaal uit en heb je gauw je tweede wondertje in je armen! Loran, jij hebt grieks gegeten... het zou zomaar ineens kunnen gaan gebeuren nu, haha! Ik duim voor je, die onzekerheid is ook niks zo! Enneh, volgens mij is het tijd voor een forummeeting bij de griek haha! Miza, wat een onverwachts bericht voor je.. Enige positieve is dat het voor hem een prettige manier is om heen te mogen gaan. Zonder lang ziekbed of aftakeling... Heel veel sterkte met het vertellen aan je ouders en voor jou ook veel sterkte. mamalieske, wat een heerlijk meisje heb je toch! En dat geboortebord is idd een superidee! Heel origineel! Hoe zijn de reacties erop? Missgroovy, goed idee van dat kaartje voor Fibi, heel lief van je! Ik zal je ook even een pb sturen. Ik heb vandaag lekker meuterig hydrofielluiers en kleertjes zitten strijken. Dat doe ik maar 1x en daarna niet meer hoor! Maandag krijgen we gordijnen in onze huiskamer, daar kijk ik wel naar uit.. Beetje privacy tijdens de kraamtijd/weeen. Mijn man heeft alle kozijnen gekit, want er zaten overal scheuren van het heien in onze wijk. Verder is het nog rustig in mijn buik en ik ga er maar vanuit dat ons ventje tot de 40 weken blijft zitten. x Nienke
Nog geen sms gehad, dus nog niks te melden van mn buddy, hoop wel dat et voor de meiden een beetje door wil zetten. Is zo jammer van al dat Grieks eten anders Mamalieske, wat een schattig harinkje zeg En dat bord is idd erg leuk, zeer origineel. Tanja, mooi cadeau meis, zie mezelf straks ook al helemaal lopen met uk dicht tegen me aan in zo'n draagband, niet in, maar op mn buik. Au, hij wordt te groot hij moet eruit >>>>
Jeeetje jammer nog steeds geen nieuws! Ik kijk steeds even...maar helaas... Ga op bankie zitten....slaap lekker alvast (voor zover het gaat...) hopelijk hebben we morgen goed nieuws! xxx