augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Truste Alice.

Miza sterkte meid, da's idd geen leuk thuiskomen voor je ouders.

2. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier een bericht van Ien de man. Ineke heeft me uitgelegd hoe het werkt dus ik hoop maar dat het goed gaat.

Het gaat met Ineke en de baby goed. Er zit alleen nog niet zoveel vooruitgang in. De vliezen waren dus wel gebroken en we moesten naar het ziekenhuis. Daar hebben ze wat test gedaan om te kijken of alles met de moeder en de baby goed was. Dit was gelukkig zo.

Vanaf de verlosafdeling werden we overgeplaatst naar de kraamafdeling. Daar is het nu eigenlijk wachten of er wat gaat gebeuren de komende 24 uur of niet. Na 24 uur gaan ze kijken welke stappen ze dan gaan ondernemen.

Ineke ligt in ieder geval tot aan de bevalling in het ziekenhuis, omdat de vliezen voor de 37ste week zijn gebroken. Opzich hoeft dit geen nadelige gevolgen te hebben. Na de bevalling moeten ze in ieder geval beide nog 48 uur in het ziekenhuis blijven liggen.

We hebben ook besloten om aan een onderzoek mee te doen. Met dit onderzoek willen te kijken waarom de vliezen te vroeg zijn gebroken en welke gevolgen het heeft.

Ik zit hier nu alleen thuis terwijl Ineke in het ziekenhuis ligt. Had liever bij haar gebleven. Ook al kan ik dan ook niks doen het geeft me een prettig gevoel dat ik dan in ieder geval haar alle aandacht kan geven en ervoor haar kan zijn. Ze zal het nu wel moeilijk hebben.

Ik kan morgenochten om 10.00 weer in het ziekenhuis terecht, maar hoop stiekem dat ik vannacht al wordt gebeld.

Nou tot ziens allemaal en succes en ik hoop dat het bericht zo te lezen is

Groetjes
    Arno

3. Niet meer actief

Hé papa-to-be Arno, super bedankt voor de update. Erg jammer dat je niet ook in het zh mag blijven, dat is toch iets dat ze aan moeten passen vind ik.
    Hopelijk gaat het binnen de komende 24 uur allemaal vanzelf en we zijn hier natuurlijk supernieuwsgierig naar de uitkomst. De meiden lopen achter, dus... :D

Voor zover het gaat lukken, een goede nachtrust gewenst en geef Ien morgen een dikke knuffel, met of zonder uk :D

Slaap lekker iedereen, tot morgen.

4. Hallo allemaal,

Ien en MamavanAmber: Zet 'm op meiden!

slaaplekker

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Arno, ik hoop dat het binnen 24 uur door zal zetten, en jullie snel jullie kleine in de armen mag hebben!
    Leuk dat je ons op de hoogte houdt..

Dames, vraagje..
    Kan je ook vruchtwater 'druppelgewijs' verliezen?

6. Ladymama

Ladymama Lid

4 dec 2006
    88
    0
    0
    Nou...ik heb eerder op de avond toch maar gebeld. Was toch ook best ongerust over het bewegen van de baby. Door extreme harde buiken kon ik de baby niet meer goed voelen/

De VK is geweest en die heeft mij erg gerust gesteld. Zij heeft een inwendig onderzoek gedaan. En conclusie was: 1-2 cm ontsluiting. Dus het is niet allemaal voor niks geweest. Wil nog niet zeggen dat ik moet bevallen maar het is eindelijk op gang gekomen.

Moet nu veel rusten (nog meer dan dat ik al doe) en afwachten. We zullen het zien wanneer de kleine zin heeft om de rest van de wereld te ontmoeten.

In ieder geval bedankt,

Ladymama

7. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Spannend ladymama, goed dat je de vk hebt gebeld hoor! Daar zijn ze immers voor en het is ook niet goed als je je ongerust maakt.

Arno, super dat je ons op de hoogte houdt en het posten is helemaal goed gegaan hoor! Heel veel sterkte en hopelijk mag je vannacht al naar Ien toe. Wat gaan ze doen met het onderzoek naar te vroeg gebroken vliezen? Veel sterkte met afwachten en de eenzame nacht.

Loran, je kunt vruchtwater druppelsgewijs verliezen geloof ik... Ben je druppeltjes aan het lozen geslagen? Anders even op je hand blazen, misschien breekt het bij jou dan ook eindelijk eens een keer!

Ik duik mijn bedje weer in, ben het zat! Kom gauw weer kijken hoe de bevallers het onder ons doen.. Succes allemaal!

x Nienke

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik dacht nl. dat ik onder de douche wat verloor, en toen ik me afdroogde ( van onderen) was ineens een deeltje van de handdoek nat ( terwijl het daar zo goed als droog was ( deed een controle :wink) .
    Toen naar de wc. gegaan, en ik stond op, en weer mijn onderbroek voor een deel nat..
    Op mijn hand blazen doe ik, maar dat geeft de ene keer wel een reactie ( dat ik iets verlies qua vocht), en de andere keer, pas na een aantal sec.

Heb nu een verbandje in mijn onderbroek gestopt, en ben benieuwd.
    Het drupt nl. weg.
    Eraan ruiken heb ik geprobeert, ruikt niet naar urine, maar ook niet zoetig..
    Dus ik twijfel :oops:

9. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Oooh Loran, wat ontzettend spannend.... Ik hoop echt dat het vruchtwater is!
    Weet je ondertussen al meer?

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Miza sterkte! :(

Arno en Ien, ow, wat spannend. Arno, bedankt voor je update. Snap wel dat je bij Ineke wilt zijn.. maar voor jou is goede rust ook belangrijk. Dikke knuffel, hoop dat alles goed gaat verlopen.

Loran, spannend! ;)

Ladymama, nou, het begin is er! :D

Ik ga slapen.. logeetje en Tj zijn nog aant kaarten.. :rolleyes:

11. Ladymama

Ladymama Lid

4 dec 2006
    88
    0
    0
    Ik denk echt dat het nu gaat gebeuren. :oops: (had behoorlijk wat afscheiding zojuist met bloed. Niet alleen vers bloed maar ook een beetje bruinig) :oops:

Voel ook heel lichtjes ongi-krampen aankomen. Heb overigens wel heerlijk geslapen. Stilte voor de storm, zeg maar! :(

Ladymama

12. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ooh spannend Ladymama!
    Zet hem op!

Arno, bedankt voor de update. ;)
    Hopelijk is het inmiddels al begonnnen.

Dank jullie wel voor alle lieve woordjes.
    Ik heb mijn ouders op weg naar huis in de auto op de hoogte gebracht. Het was erg stil in de auto daarna..
    Ze gaan zometeen naar de buurvrouw om even hun medeleven te tonen. 'Noaberplicht' noemen ze dat hier.

Waarschijnlijk heeft het bij mij wel tot wat reactie geleid, want ik ben gisteren een klein stukje van de slijmprop verloren. Het is ook erg onrustig in de buik.

13. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Jeetje ik ben een middag niet online en gelijk besluiten 3 beebjes dat het tijd is, moet maar vaker even weg blijven ;) ;)

Bijna papa arno, bedankt voor de update! Vreemd trouwens dat je niet mocht blijven. Het is dat bij mij de bevalling zo snel ging maar anders had Jasper bij mij op de verlos kamer mogen "slapen". Was nu niet nodig bij ons :)
    Hoop dat jij er vanacht ook al weer naartoe bent gegaan ;)
    Dikke knuf, suc6 en geef ien een dikke knuf van ons!

Ambermams, hoe gat ie nu met jou? Ben druk aan het duimen dat het grieks heeft gewerkt hoor :) :) :)

En ladymama, jij ook suc6! Enne ik heb de nacht voor de bevalling ook echt alleen maar geslapen als een blok! Alsof je lichaam onbewust doorgeeft dat je extra energie moet opbouwen!

Miza....((((KNUF))))))) voor jou! Hoop dat je het een mooi plekje kan geven.......

Loran, hoe is het grieks bij jou gevallen? :) :) :)

Dames, ga er weer ff vandoor, moeten over een half uurtje weer naar het ziekenhuis! Heerlijk weer ff met m'n mannetje knuffelen :D :D
    Kom vanmiddag wel weer ff langs.

DAMES, SUC6 :) :) :) :)

14. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Goede morgen !

Het word nu wel heel spannend meiden !

Arno Bedankt voor de update. Hopelijk wilt het allemaal een beetje vlotten.
    Dikke knuffel aan Ien !

Loran , spannend zeg . alweer :)
    Als je het niet vertrouwd wel bellen he... geen risico lopen...

Ladymama . Ook spanennd zeg !
    Wil je niet van je wolk helpen maar ik heb al +/- 3 weken de klachten die jij omschrijft.
    Ongesteldsheids gevoel met krampen. Bruine/roze afscheiding.... enzv
    Mijn kleintje zit er nog steeds in :) Hopelijk zegt het bij jou wel wat en zet het door .!

Volgens Tan dr verloskundige ::

De bruin/roze gekleurde afscheiding wil niet zeggen dat de bevalling naderd. Het komt door het dunner worden van de uitgang.. daarbij kunnen wat
    bloedvaatjes springen waardoor je afscheiding er gekleurd uitziet...

15. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

nou nog geen beebs, kom in spanning even spieken.

Arno bedankt voor de update en succes. Doe Ien maar de groetjes en ik hoop dat jullie kleintje snel mag komen.

Mamavanamber we willen t wetennnnnnn is ie er of is ie er niet ;)

Loran, ladymama nog steeds aant hopen? Of zijn er vorderingen.

Nou ik kom straks nog ff spieken

16. demi26

demi26 Niet meer actief

MMmm nog geen beebs erbij, maar wel weer extra spannend.... Hopelijk zet het bij iedereen een beetje door! Succes....

Vandaag is mijn schoonvader jarig, dus ik denk dat ik vananvond pas weer gelegenheid heb om te kijken...

Toedels!

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge dames

Hier weer een brakke mama.

Arno bedankt voor het updaten.Hoop voor jullie dat beeb al geboren is en dat het goed gaat met mama en beeb.We horen het wel als je weer tijd heb om ons op de hoogte te brengen.Knuf voor jullie.

Ladymama ben benieuwd.

Miza nog gecondoleerd.Meid ik ben benieuwd hoe het met je gerommel gaat.

Loran hoe staat het bij jouw?

Daantje veel plezier in het zh en lekker kroelen he.

Jet hoe staat het bij jouw.Lig je al lekker van ukkie te genieten?

;)

Ik ga de broodjes uit de oven halen en uk voeden..

18. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    buddy-news!!!!!!!

ien is bevallen van een prachtige dochter genaamd...Fay regina

ien en arno van harte gefeliciteerd!

19. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    met moeder en dochter is alles goed!!!!! :D :D

20. morgen meiden!

Ien en Arno van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! yes yes yes!

wat een goed nieuws op een zondag morgen hihi!

Loran, en en ? nog meer vochtverlies gehad?

hier ook pijnlijk ongi gevoel jakkes...ben het nu eigenlijk ook kots beu, voor mij was het belangrijkste dat de kleine bleef zitten tot na Shania's verjaardag,en aangezien die gisteren was, heb ik nu iets van KOM MAAR OP haha!

heb net trouwens SEX geprobeert haha hopelijk helpt het...en anders...Tja, afwachten maar...

gisteren avond weer veel pijnlijke harde buiken/oefenweeèn, vanacht ongi gevoel, en nu nog...
    we zullen zien, waarschijnlijk is het niks :(

Liefs

Deel Deze Pagina