augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ien & Man : gefeliciteerd !!!

Prachtige naam !

Kuki wat vervelend weer. Het zit ook niet mee...
    Nog even volhouden , dikke knuffel voor jou !

StefanieK , tja je klets er wat af he, niet meer te ontkennen :)
    Sucses met je krampjes en steekjes , hopelijk zet het door....

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Alweer een meid op zondag! Jaja de theorie blijft kloppend tot nu toe :)
    Dus Loran of je krijgt een boy of je moet nog een weekje doorrommelen ;)

Mamavanamber is dus vanacht of morgen pas aan de beurt ;)

Ien en Arno, van Harte Gefelicteerd met jullie dochter!!!

3. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ien en Arno : super gefeliciteerd met jullie dochter Fay Regina

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Die theorie werkt!

Ineke en Arno, van harte gefeliciteerd met Fay!

Kuki, :confused: ieh.. :( Van mij mag je samen met Fibi vandaag nog bevallen. Even kijken of mijn duimen nog werken.. ik doe mijn best!

Jeetje wat heb ik een makkie-zwangerschap.

Zo.. ik ga weer weg.. dag meiden, knuffels all-around.

5. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ik heb niet aan mijn meldplicht voldaaan, maar gezien alle druktje op het forum was het gelukkig niemand opgevallen.

Had een paar dipdagen. Niets vergeleken met een aantal meiden hier hoor. Maar voor mijn doen waren ze even heftig.

Wel nog naar verkeerspark assen geweest en zelf nog actief meegedaan... dom dom dom.. heel gek dat je dan snachts niet slaapt van de buikpijn, en moet kotsen en weeën krijgt enzo, dat twee nachten achter elkaar bleeh. overdag geen wee te bekennen uiteraard :

Miza : gecondoleerd, mooie leeftijd of niet een "opa" verliezen is heel verdrietig.
    Tanja : ik woon in Deventer :)
    Mamalieske : wat origineel dat uithangbord :) en een schattige foto van Isa
    Loran en Ladymama : superspannend allemaal.
    Kuki: arme arme meid. Jij en Fibi hebben het hier wel het allerzwaarste. Ik hoop zo dat het echt morgen afgelopen is. Dit kan toch niet zo doorgaan.

6. Niet meer actief

Ien en Arno Gefeliciteerd !!!
    Wat een mooie naam Fay Regina !

Oh Kuki, ja, we duimen voor je hoor, dat je maar een zorgzame gyn mag treffen. Overdrijf maar lekker, al is het voor mijn gevoel echt niet nodig. je zit er helemaal doorheen, da's echt flink balen.
    Sterkte voor de rest van de dag en komende nacht en we horen het wel.

Missgroovy, de meiden waren toch maandag? :( Ik weet het niet meer... :oops:

En Loran en mamsvanamber nog steeds aan't wachten en Ladymama ook aan't beginnen, ja, gaat snel opeens, 't is natuurlijk al bijna augustus :D

StefanieK doe je goed meid, 100 al, op naar de 1000, al sta jij officieel als eerste gepland in de lijst, dus denk niet dat je de 1000 gaat halen in dit topic ;)

Wannabe, ook goed uitrusten vandaag.

7. Niet meer actief

Mamsvanamber even gesms-ed, daar komt de vk vanmiddag even kijken of ze iets kan doen. Jet zit er ook helemaal doorheen, hopelijk duurt het niet te lang meer.

8. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Jaaaaaaaaaaaa Ien en Arno, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Fay! Het 2e meisje is er! Heeft het gelukkig niet al te lang meer geduurd. Fijn dat alles goed is! Danielle, dank voor het melden!

Mamavanamber, ladymama, al vorderingen? Of is het bij hoopvolle tekenen gebleven? Ik hoop dat het menens is bij jullie hoor!

Loran, nog steeds vochtverlies? Dan heb je toch echt een scheurtje in je vliezen hoor! Ik zou het toch even melden, wie weet kunnen ze je vliezen breken en gaat het allemaal wat beter op gang komen. Want die nachten zijn natuurlijk ook uitputtend voor je zo.

Miza, spannend he als je een deel van de slijmprop vindt? Het is de gewoonste zaak van de wereld, maar voelt toch als spannend.

Tanja, goed dat je het meldt van die gekleurde afscheiding. Veel tekenen van een naderende bevalling willen zeggen dat het niet heel erg lang meer gaat duren. Maar ja, we zitten allemaal niet al te lang meer van de 40 weken grens af!

Daantje, lijkt me toch wel gek om Valentijn niet thuis te hebben en dat je de nachten zonder hem doorbrengt. Gelukkig kun je overdag lekker bij hem zijn.

Roos, jij ook al aan het rommelen, spannend en hopelijk zet het door. Was Shania ook vroeger dan 40 weken?

Kuki, wat een pech dat je zoveel last van bekkenpijn/instabiliteit hebt. Ik weet even niet meer of je al onder behandeling bent hiervoor, want ze kunnen je ook weer rechtzetten of je oefeningen geven voor het geval je vast komt te zitten. Op je rug gaan liggen en je benen om en om langer maken, zittend je voet naar voren duwen en weer terug naar achteren. Daarmee beweeg je licht de gewrichten die deze pijn veroorzaken. Ik had het mijn vorige zwangerschap ook, kon mijn been niet meer naar achteren bewegen. Dit keer heb ik preventief de boel aangepakt en dat heeft gewerkt. Voel wel pijnlijke scheuten, maar het schiet niet meer vast. Het is ook heel frustie als je niet eens je zoontje kan knuffelen. Hopelijk duurt het allemaal niet al te lang meer en kun je werken aan herstel!

Wannabe, balen die dipdagen. Gaat het nu weer beter?

Lintje, ook de blije verhalen van zwangerschappen die makkelijk verlopen willen we horen hoor! Waar geniet jij het meeste van?

Raccon, tnx voor de update: Mamavanamber en Jet, veel succes!

Nu is het bijna augustus meiden, hoeven we niet meer illegaal in juli te bevallen!

Hier nog alles rustig, en een prima nacht gehad. Ik ben alleen tussen 4.30-7.00 uur altijd wakker vanwege een salsadansende beeb en enorme hongerklop. Maar dan eet ik wat, geniet van de bewegingen in mijn buik en ik bedenk dan wat ik vandaag allemaal ga doen. Rond 9.00 uur word ik weer wakker en ga er dan uit. Ik ben vandaag bezig met schrijven van enveloppen van de geboortekaartjes en het ontmantelen van een oude bank die weg moet.

x Nienke

9. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Heeeee Ien en Arno gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Nu lekker genieten he!!

Liefs,
    Borsatofan

10. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Ik heb weer een paar nieuwe buikfoto's in mijn album gezet. Een andere vriendin van me heeft een hobbyfotostudio in huis en daar heeft haar man een paar foto's gemaakt. Ze zijn heel professioneel geworden, echt super!

11. Niet meer actief

hihi mamavanamber = Jet :D

12. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Hihi, oh ja dat is ook zo, niet eens doorgehad... dementie en afleiding van de salsa in mijn buik whahaha! Jet mamavanamber, succes! :) :) 8)

13. Niet meer actief

Wat een prachtige foto's Nienke, echt schitterend, idd heel profi :thumup:

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nienke mooie foto's.

Jet ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen.

En Kuki wat heb ik een medelijden met je.Hoop echt dat die gyn het leed ziet en je wil helpen.meid een hele dikke Knuf.

Heb weer wat foto's op de site gezet.

15. Niet meer actief

hihi Son, en, had ie bedacht wat ie ging doen? Of was het gekke bekken trekken naar de camera?
    Kan niet wachten tot ik me mag uitleven met fototoestel.
    Begin het nu voor t eerst ook een beetje zat te worden. Mn rechterribben zijn echt beurs en ademhalen gaat wat lastiger. Ben moe en cranky, dus uk... druit !

16. Ladymama

Ladymama Lid

4 dec 2006
    88
    0
    0
    Zo fit dat ik me vanochtend voelde, zo brak voel ik me nu weer. Heb onregelmatige krampen. Voornamelijk harde buiken. Harde buiken die drang geven naar beneden, zeg maar. Volgens de VK zijn die goed want het is de baarmoeder die zo aan het oefenen is. We zullen zien. Heb nog steeds last van tekenen. En voor mijn gevoel druppelt het wat. Wacht het nog even af. Heb wel geslapen maar ben wakker geworden met een enorme hoofdpijn. Kunnen misschien zenuwen zijn?!?

Ladymama

17. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Wauw, wat heerlijk!

GEFELICITEERD IEN EN ARNO =D> =D>
    En wat een prachtige naam, Fay!
    Geniet er van

18. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

nee toch, Kenji is de 25ste juni das een maandag geweest
    en Isa is 22 juli, das vorige week zondag geweest

19. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Klopt hoor, Valentijn is op maandag geboren, morgen al weer twee weken oud!

Wat gaat de tijd snel :confused:

Sonja, wat een prachtige foto's weer! Het echte baby achtige is er al weer af he?! ( of komt dat doordat Valentijn nog kleiner is ;) )

raccon, knuffie voor jou hoor! Hoop dat uk naar je luisterd ;)

Kuki, hoop dat de gyn morgen het licht ziet hoor! Ga voor je duimen

20. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    WAUW echt prachtige foto's

Deel Deze Pagina