augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    goede morgen dames!Ik zal zometeen ff proberen mijn echo in te scannen!
    Ik ben zo blij dat het allemaal goed is!
    Gister gelijk flink geshopt:D hihih
    Ohja en natuurlijk kaartjes gekocht voor de beurs!Wij gaan gezellig met z'n tweetjes met de trein!
    Kuss

2. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Ik ga ook niet naar de 9 maandenbeurs. Ben inderdaad ook 1 keer naar huishoudsbeurs geweest en vond het helemaal niks! Die drukte, en woon ook veel te ver weg, ben dan echt een hele dag kwijt.

3. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik ga niet naar de 9 maanden beurs, het idee achter beurzen is vaak een hoop laten zien en je doen geloven dat je de beste koop uit je leven hebt gedaan.
    En de beste kopen doe je niet zo snel en in super tempo als op een beurs.
    Heb er als (ex-)nagelstyliste al teveel gezien waar het alleen om "koopjes" gaat. Maar als je dan de benzine, parkeren, entree, eten enz gaat tellen ben je duurder uit.
    Ik haal de spulletjes wel in een keer in de winkel dan krijg je waarschijnlijk meer korting en het is minder ver rijden.
    De ideetjes die je daar op doet staan ook allemaal in de ouders van nu, viva mama enz
    En met die boekjes word ik werkelijk kapot gegooid door vriendinnen en familie :D De meeste heb ik dus dubbel.

Gisteren naar de Prenetal geweest en nog wat uitverkoop kleding gescoord, staat me goeeed al zeg ik het zelf ;) Broeken passen gewoon niet meer en zitten niet lekker. Truitjes worden te kort enz enz

Maar ja genoeg gedaan ondanks de misselijkheid.
    Net nog mn schoonvader geholpen die had een emmer latex over zijn inrit en auto laten stuiteren, een grote witte vlek dus, en het buitenkraantje was dichtgevroren dus hielp lekker mee......

Cindyke laat je snel wat van je horen ik maak me zorgen en ben benieuwd hoe het met jullie gaat!

4. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Mijn bedoeling is niet om veel te gaan kopen hoor, op de huishoudbeurs/negenmaandenbeurs. Gewoon gezellig een dagje uit zeg maar. En eerlijk is eerlijk, ik vind het zo lachen om mensen te kijken. Zeker daar, van die inhalige types hihi

5. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik ga wel woon op de hoek..

Vraagje, ik eet de laatste tij decht veel snoep, en zoetigheid wil er nu mee stoppen, heb ipv snoep maar wortels gehaald. Hebben jullie dat ook weleens die vreetbuien dat je trek heb ik snoep of je heb gewoon honger en dan blijf je maar vreten..

Wil weer gezond gaan eten.. Ben nu beetje aan het afdwalen..

Enne ben 2 dagen al Foliumzuur vergeten, is dit erg?

6. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Nee hoor na de 9 weken is dat niet erg dat je foliumzuur vergeet, veel mensen stoppen er dan geloof ik zelfs mee..

En dat snoepen en zo, ik snoep zeker wel meer dan voor mijn zwangerschap maar toch nog niet zo heel extreem, bovendien krijg ik minder warm eten binnen waardoor ik 's avonds toch weer trek ergens in heb, maar ook van dat lekkers zit ik vaak snel vol. Ik heb bij mijn vorige veel minder opgelet op het eten dan nu en ben toen maar 3 kilo aangekomen dus wat dat betreft..

7. o0Noa0o

o0Noa0o Actief lid

22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Ik heb ook van die buien dat ik heel veel eet!
    Alleen ik heb echt al weken last van misselijkheid, zodra ik honger begin te krijgen wordt ik supermisselijk, dan eet ik wat en dan is het ff over en daarna begint het weer!

Ik heb vooral savonds last van misselijkheid, dan stort ik helemaal in en ben echt niet te genieten.
    Ook als ik net me avondeten op heb gegeten wordt ik supermisselijk. :( :(

Nou hoorde ik laatst wel van iemand dat als je veel misselijk bent je dan meer kans heb op een meisje, dat hoop ik wel een beetje aangezien mijn vriend bij zijn ex al 2 zoons heeft.
    Maar dat zal ook wel weer een fabeltje zijn dat je met misselijkheid een meisje krijgt. :)

8. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Ik ben even 2 dagen niet geweest en wat is er al weer veel geschreven.
    Na mijn rare dag dinsdag is er verder niets bijzonders meer gebeurd en loop ik nog steeds lekker zwanger te zijn :D
    Ik ben ook erg moe en slaap het klokje rond,geen probleem voor mij hoor.
    Wel saai voor mijn vriend want van sex komt er nog weinig,daar heb ik echt nog geen zin in.
    weet niet eens meer waneer de laatste keer was maar ja men zegt dat het bij de 4 maanden weer terug kan komen dus daar hopen we dan maar op he.
    Mijn lieve schat is erg geduldig hoor wat dat betreft dus ik heb niets te klagen,en we knuffelen ook veel en dat is erg fijn.

Ik heb ook soms last van hoofdpijn en neem alleen als het heel erg is een paracetamol en dat helpt.
    Ik ga niet naar de 9 maanden beurs want dat is niets voor mij en ook niet voor mijn vriend.
    Ik ben 2 keer naar de huishoudbeurs geweest en aan het einde van de dag liep ik gillend de tent uit van al die opdringerige mensen en die drukte.
    Mijn vriend kan daar al helemaal niet tegen dus nee ik ga niet.

Wij hebben gisteren voor de babykamer radiator bekleding gekocht met vensterbank en dat is erg leuk.
    En we willen er een sprookjes kamer van gaan maken met allemaal sprookjes spullen zoals een lamp en de meubeltjes in de stijl van sprookjes dus echt een kamer voor een prinsje of prinsesje :D
    We hebben ook bij de praxis leuk behang gezien met een sprookjes achtige tint er in dus helemaal leuk.

Wilde gaan sporten vandaag maar blijf lekker thuis,ik ben al een paar dagen op pad en heb behoefte om lekker in huis te rommelen,voor mijn kat ook wel zo gezellig is hij niet zo alleen.
    Mijn vriend en ik zijn er nog niet uit of we nu willen trouwen of niet.
    Als we het gaan doen dan geen groot feest want dat hoeft voor ons niet zo maar gewoon met z'n tweetjes of met wat familie en vrienden en dan bij ons thuis taart eten.
    Of we kunnen mijn vriend laten erkennen,dat hij de vader van ons kind is,we denken er nog even over na.

Ik ga er weer mee stoppen en tot snel weer.
    Doei Teddy.

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Teddy, toen ik zwanger was van de eerste, hadden we net daarvoor besloten dat we wilden trouwen. Dus alles maar in de ijskast gezet.

Toen kregen we na een paar weken discussie over de achternaam van ons kind. Mijn man riep dat hij vond dat het zijn achternaam kreeg. Toen zei ik dat ik dan ook zijn achternaam wilde, want ik wilde niet een andere naam dan mijn kind hebben. Zegt ie dat ik hem voor het blok zet! :rolleyes:
    Ja, hallo zei ik, je zet mij voor het blok door te zeggen dat het kind jouw naam moet hebben! Kortom: heel romantisch (NOT!) hebben we toen maar besloten alsnog te gaan trouwen!

Ik ben getrouwd toen ik ruim 6 maanden zwanger was. We hebben het klein gehouden, trouwen op vrijdagmiddag (duur!) op het Vrijthof (we woonden toen nog in Maastricht) en daarna met het hele gezelschap (28 man) bij ons favoriete restaurant (Grieks) gaan eten. Het was geweldig! Ik had mijn trouwjurk gekregen van mijn ouders en mijn man zijn pak van zijn ouders, met het restaurant een prijsafspraak gemaakt over het eten, dus al met al viel het wel mee!

10. wendy22

wendy22 Lid

5 jan 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    hey meiden
    kom me ook ff melden op het forum,ben nu 11 weken en 5 dagen zwanger en tot nu toe gaat alles goed..de misselijkheid trekt langzaam weg en ben ook minder moe.
    vorige week termijnecho gehad en alles zit erop en eraan..
    alleen die stomme hoofdpijn..ko mer niet vanaf,en om nou elke keer een paracetamol te nemen..iemand andere opties?
    groetjes wendy

11. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wendy: ik gebruik paracetamol en smeer mijn voorhoofd in met Tocotholin (verkrijgbaar bij Kruidvat etc.). Het is een glazen flesje met een vloeistof waarin o.a. eucalyptus (hoe schrijf je dat ook weer) in zit. Het is puur op kruidenbasis. Het geeft een heel verfrissend, tintelend gevoel op mijn voorhoofd, daardoor trekt bij mij mijn hoofdpijn weg (en ik heb echt migraine-aanvallen waar ik normaal dus Brufen voor slik, maar nu niet mag).

12. wendy22

wendy22 Lid

5 jan 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    thanx voor de tip kuki zal et eens gaan proberen :)

13. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Wendy welkom hier op het forum.
    Het is hartstike leuk hier en de meiden zijn echt super lief.

Als ik er aan denk om toch te trouwen dan krijg ik wel een fijn gevoel van binnen dus wie weet gaan we het als nog doen,ik vind het ook wel leuk hoor om de achternaam van mijn vriend te hebben en ons kindje ook dan heten we allemaal het zelfde.
    Ik laat het wel weten al we een besluit hebben genomen.

Ik wil eigenlijk de wc's en de badkmer schoon maken maar ik heb helemaal geen zin,ben moe en voel me snot verkouden nog steeds.
    Maar ik ga het zo wel even doen dan is het maar gedaan voor het weekeind wel zo lekker fris.
    Mijn vriend is vanavond wat later thuis dus ik ga denk ik lekker tutten.
    Een maskertje op mijn gezicht,mijn haar lekker wassen enz......... dat lijkt mij wel wat want dat is al weer een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb.

Nou ik ga maar even aan de schoonmaak en wie weet ben ik er straks weer :)

Doei Teddy.

14. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Dat van misselijk en een meisje is helaas een fabeltje hoor, dus daar zou ik me niet te veel van aantrekken ;)

Ik ben ook vooral aan het eind van de middag misselijk van de honger, daarna krijg ik bijna geen warm eten op en ben dan misselijk van het eten, echt razend irritant. Verder ben ik best moe moe en moe eerlijk gezegd, maar ja dat zal wel weer over gaan.

Wij waren al getrouwd voordat ik zwanger was van de eerste en ik heb er geen seconde spijt van gehad ;)

15. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    He hallo,

Is het toevallig al bijna half 5? Moet me vandaag echt door de dag heen slepen... Ben vandaag zo misselijk, terwijl ik eigenlijk zo goed als misselijk vrij was....
    Heb het ook zo verschrikkelijk koud en ik ben zooo moe. IK WIL NAAR HUIS!

Sorry hoor maar moest echt even zeuren

16. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Wij gaan volgend jaar trouwen. Ik wil een leuk feest enzo, en daar moet nu eenmaal voor gespaard worden. Wel grappig was dat we 8 dec naar Disneyland waren voor een weekend. Daar heb ik mijn vriend ten huwelijk gevraagd. En de week erop kom ik erachter dat ik in blijde verwachting ben!

Hier regent het de hele tijd, en ik moest net ff snel mijn buurjongentje van het kdv halen. Gatverdarrie!

17. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik wil ook naar huis! Pffffff

18. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik ook pff, heb er helemaal geen zin in..

19. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hier ook zo moe.... en de dag duurt nog te lang! Ik kan niet wachten tot ik thuis ben! Helaas heb ik dan ook geen puf meer om eten te koken, bovendien smaakt (warm) avondeten me thans niet. Ik eet net zo lief een bammetje, maar ik lees dat de meeste dames daar last van hebben! Ik moet eigenlijk de hele dag door zorgen dat ik iets in mijn maag heb, want zodra ik honger krijg, komt die misselijkheid ook weer terug. Dat zal ik straks echt niet missen (maar... bij mijn eerste zwangerschap ook de volle 9 maanden misselijk geweest, dus ik houd mijn hart vast!).

20. demi26

demi26 Niet meer actief

Ik ben nu lekker thuis, maar door het lezen van jullie mailtjes, kom ik erachter dat ik iets op mijn werk vergeten ben en dat moet ik dit weekend nakijken! Dus ik ga zo maar weer terug, blegh!

Wendy welkom en gezellie weer een aug. mama erbij!

groetjes

Deel Deze Pagina