M'n moeder vond ook al dat er zo veel voor waren gepiept in ons groepje . Stond er van te kijken dat er zo veel te vroeg waren... Enne lintje, hoe jij omschreef hoe je je voelde zo voelde ik me ook hoor . Wel heerlijk om nog eens te lezen, dat gevoel ben je zo snel kwijt, geniet er nog van
Ik geniet, gister ook weer, uitzichttoren beklommen, stuk gewandeld.. Tuurlijk wordt het wel steeds zwaarder, ik sjouw wel wat mee, maar de echte zware loodjes moeten bij mij nog komen.. Och, als ik straks twee weken overtijd loop brul ik wel anders hahaha.. Maar nu zijn de kleine en ik nog lekker van elkaar aan het genieten.. "ze is nog lekker van mij hehehehe"..
Precies! Ik ben voorlopig nog niet klaar voor het 'delen' en hubbie staat echt te springen, en ik...ik geniet van de wiebelende kont
Zou af en toe dat gevoel echt nog wel even terug willen hoor...Is bij mij ook allemaal zo snel gegaan dat ik voor mijn gevoel er ook niet echt "afscheid" van heb kunnen nemen ( of klinkt dat heel vreemd )
[img=http://img413.imageshack.us/img413/3720/slingerah2.th.png] (krijg hem niet anders) De slinger.. zo lijkt ie nog best leesbaar.. haha..
Nee, volgens mij zijn er heel veel vrouwen die hun buik heel erg missen en dat echt als afscheid moeten verwerken.. Vanaf vandaag mag ik thuis bevallen.. maar daar ben ik nog niet klaar voor, geestelijk.
Kan het me heel goed voorstellen hoor Daantje, maar ik weet niet of je er ooit echt aan toe bent. Natuurlijk ben je het op een gegeven moment zat, maar achteraf mis je het dan waarschijnlijk ook. Maar dat zal bij jou allemaal nog wel wat extra zijn, zo onverwachts en snel. En al heb je een schitterend mannetje, ik ben blij dat de mijne nog niet buiten speelt En Lintje, die slinger is echt...tja...schattig
Dit krijg ik dus net van hubbie binnen Hoe bedoel je hij is er wel klaar voor Slechts 4% van de vrouwen bevalt op de uitgerekende datum 25% bevalt voor week 38 of na week 42 75% bevalt tussen week 38 en 42 ! Is het een normale verdeling? Hoeveel kan per dag? Wordt elke dag de kans groter?
Mogge meiden, Whaaa Tanja, wat spannend, gaat het nu dan toch eindelijk gebeuren?? Heel veel succes!!! Rugpijn is sinds vannacht weg wel wat zeurderige buikpijn en nog steeds errug moe,moe,moe....de "druk" daar beneden ook nog steeds aanwezig. Verder wel redelijk geslapen, wel tig x uit bed geweest om te plassen en ongeveer 1,5 uur wakker gelegen naar het plafond te staren (en maar denken, zou het nu een jongetje zijn of een meisje? komt waarschijnlijk door al die leuke meisjeskleding Lintje haha) Ach ja, verder kan ik er toch niets aan doen om de beeb te laten komen, afwachten maar weer. Duik zo mn bedje maar weer ff in, nog een beetje bijslapen....pfffff saai ben ik op het moment he? Liefs, Borsatofan
OOoh geen tijd om hier te lezen de kraamhulp is er nu, maar ik zie dat Tanja op knappen staat.... meid toi toi toi. Hopelijk heb je en vlotte bevalling en heb je je kindje snel in je armen. Dikke knuffel en zet hem op! ps ga vanmiddag een klein stukje met de kinderwagen wandelen in de straat, en mijn enkels zijn weer dun
hmmmzzz...tja, ik heb natuurlijk een bult meisjeskleding uitgezocht en ben er helemaal verliefd op! En ook redelijk wat kleding apart gelegd wat ook goed voor een jongetje zou kunnen, in combi met stoer broekje of sportief polootje zeg maar... Ben er nog nie helemaal uit, maar als we nog een paar dagen wachten, heb ik misschien mijn beebje en dan wordt het wat makkelijker (of de "jongens" kleertjes weer inpakken...of....de meisjeskleding opslaan boven in de kast voor het geval een eventueel 2e kindje later misschien alsnog een meisje wordt? ) Anyway, ik ben er dus nog nie uit.. Liefz, Borsatofan
Gummie wat een mooi verhaal, en wat een rust straalt het uit. Fijn dat jullie nu lekker kunnen genieten ( en doodmoe worden van het voeden ) Tanja: zet em op meid. Ik duime voor je Kuki : succes vanmiddag, fijn dat je beter geslapen hebt Hopla: sims blijft altijd een goede optie. of Sims2 natuurlijk. Jij ook succes want je lichaam werk al nooit helemaal mee, en nu zeker niet. Die van mij blijft ook gewoon lekker zitten hoor. Volgens mij heeft ie het naar zijn zin. hij is de laatste tijd super druk in mijn buik. Harde buiken worden steeds minder, en lichamelijk zit ik prima in mijn vel. Mijn buik ga ik niet missen, al ben ik er nu wel aan gewend, en heb ik hem liever zoals ie nu is dan zoals ie de eerste maand na de bevalling zal zijn Met Jasper heb ik afgesproken dat kleine iig een week blijft zitten, het liefst twee. Hij isvandaag met nieuwe baan begonnen. En dan heb je natuurlijk nog geen dag verlof. hij bouwt nu evne snel op. vandaag en morgen ( wnat hij begint officieel pas woensdag) en door nu 5 dagen te werken ipv 4. Na de geboorte gaat hij er gelijk 2 weken tussenuit... leuk voor de nieuwe collega's maar ze wisten waar ze aan begonnen. Hij heeft het tijdens het solliciteren verteld.
Ja, de Sims2...zaterdagnacht een poging gewaagd, maar begrijp het nog niet helemaal...misschien toch maar eerst de gebruiksaanwijzing lezen
Ik heb een hele tijd sims gespeeld een paar jaar terug! Als je daar aan begint kan je niet meer ophouden! Misschien inderdaad een leuk idee om sims 2 eens te proberen ga straks gelijk kijken bij mediamarkt of zoiets
Haha.. als het je niet in de weg ligt.. over drie weken heb je hopelijk wel je beeb. Ik heb het in ieder geval niet nodig oid, maar dat had ik al gezegd he. Ik genoot van het leuke bericht dat ik gister kreeg. Zag jullie al zitten met zo'n berg.. haha.. Fijne dag... (zonder nietsdoende krampjes).
Tanja, zet hem op! Een voorspoedige bevalling toegewenst! Gummetje -> Blij dat je weer thuis bent! Geniet lekker van je 2 kleintjes! Die kleine van mij blijft eigenwijs.. Dus ik heb er geen hoop meer op dat het eerdaags gebeurd ( wie weet helpt dit ) Denk dat ik zo wel overtijd ga lopen.. Vannacht een beroerde nacht gehad. Steeds weer eruit om te plassen/spugen, de katten waren zo vervelend.. dekengevecht gehad met mijn vriend , uiteindelijk verloren . En vanaf 9.00u. aan de schoonmaak, omdat 1 van de katten in de kinderwagen heeft gepoept ( had er gelukkig een grote plastic vuilniszak overheen! dus dat heeft het goed opgevangen), alsof ik een voorgevoel had dat dat ging gebeuren. Mag van mijn kat niet meer met de vloerkleed bezig ( laatste rijen), want die pakt steeds mijn hulpstukje af, en dan krijg ik het niet weer.. Ook is hier het weer slecht.. Regen, regen.. echt geen leuk weer... Ik hoop dat het bij jullie beter weer is!
Sonja, die foto van Kenji met jou onder de douche...*smelt*...zo mooi. Loran, jij neemt een mega lange aanloop en dan opeens flop, is je meid daar!
Hoi meiden, hier een juli mama die jullie allemaal heel veel succes wil wensen met de komende bevallingen! En natuurlijk gefeliciteerd voor alle al bevallen (valsspelende ) moeders! Groetjes, Karlijn
hoi hoi, hier vanaf vandaag ijverig aan de bitterlemon! ik ben het zoooo zat! meiden, die er nog niet klaar voor zijn, wacht dan nog ff,zolang die van mij maar komt haha IK BEN ER HELEMAAL KLAAR VOOR! hahaha Liefs