he wil je het een paar keer rond lopen met die toeter van je Maar meeting houden ja hoor gen probleem plek zat.Moet ik het zwembad nog vol laten lopen want het is er nu wel 40 graden
Fijn Fibi dat het wat beter gaat. Dikke knuffel terug Son, moooooi huissie. Enneh, heb je de grote zoenen of de kleine? Scheelt misschien voor Kieks
Wauw Sonja lekker huis man is dat helemaal van jullie. Daar maak je dus te weinig gebruik van als het zo ver weg staat Wie weet ooiiiit win je de lotto en dan zou ik het ook wel weten hoor. Lintje een heel goed bod hoor zou ik zeggen, wij hebben ons huis voor 10000 onder de vraagprijs moeten verkopen. We hebben echt veel stress ervan gehad, want we hadden toen 2 huizen, dus ik zou zeggen doen. Alice meid doe rustig en hopelijk is de uitslag goed woensdag, duim, duim, anders hou je je meisje nog sneller in je armen.
Lopen is nog steeds geen probleem hoor En hoe kom jij er bij dat ik een toeter heb? Van wie heb je dat? Maar zwembad klinkt goed, heel erg goed, en die veertig graden neem ik dan wel even voor lief, weet ik misschien eindelijk ook is hoe het is om vocht op te slaan.
De hik constateer ik hier zo'n drie keer overdag en 's nachts als ik wakker ben eigenlijk ook altijd wel. 't Is gewoon een zuipschuit
hoi, hmmm oook zin in een negerzoen haha de hik, ja hier ook een gulzigaardje , irritant vind ik dat hehe