whahahahah dan moet je maar snel het bod accepteren lin, anders is het ook zo'n teleurstelling als ie straks thuiskomt hihi
whahahaha, tranen met tuiten! Nou Lin, hij heeft het compleet overgenomen! En binnenkort ga jij dus verhuizen gefelciteerd! Enne, ZA, staat bij ons thuis voor zuid afrika (ander broertje tijd gezeten)
Mirrepir : van harte met Hylke. Binnenkort hoor ik graag uitgebreid je verhaal en wil ik de foto's ook zien. Het heeft ook zo zijn voordelen hoor tegelijk jarig. één groot feest in de zomer, ipv twee vlak achter elkaar ) En ach voor jou is het misschien even slikken, jouw verjaardag zal wat minde aandacht krijgen, de kleine krijgt toch de meeste aandacht. 'savonds kun je voorlopig nog je eigen feest hebben.
BUDDY ALERT Tanja is vanmiddag om 12.09 uur bevallen van een prachtige dochter Noa Faye. Noa is 52 cm lang en weegt 3395 gr! Bevalling heeft 4 uurtjes geduurd.
Tanja en hubbs Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Dat is allemaal snel gegaan. Hoop je gauw weer online te zien. Maar eerst lekker genieten hoor! Wauw wat gaat het snel allemaal, het regent beebjes
Gummetje en partner, allereerst heel erg gefeliciteerd met je 2 mannen dit heb ik dus nu pas gelezen sorry .... had niet eerder de tijd, spijt me wel heel erg hoor. Alice tjee zw.vergiftiging hoop dat alles goed komt en ze de kleine snel gaan halen voor jullie dan is de onzekerheid iig weg en ga jij je vast snel beter voelen. Sonja wat een prachtig huis in roemenie..... wat doen jullie hier nog? (we willen je niet kwijt ofzo hoor maareh als je zo'n huis hebt daar...) Fibi, meisje ik hoop zo dat jullie kleintje snel komen gaat en jij een beetje gaat opknappen. Heel veel sterkte en kop op. Pfff de weegschaal die gaf de laatste keer nog 70,6kg aan bij de vk, wed dat ik zeker al 13kg kwijt ben. Heb een spijkerbroek liggen die ik al bijna weer pas alleen moet mijn baarmoeder nog verder gaan zakken. Heb nu last van een puddingbuikje maar dat schijnt normaal te zijn bij een keizersnede, dan zakt de baarmoeder langzamer als normaal. Verder heelt de wond keurig, de gyn heeft me netjes gehecht. Mirrepir en partner heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Hylke, fijn dat alles vlotjes ging bij de bevalling en geniet lekker van je kraamtijd. Lintje ZA = zuid afrika ? Hier net weer een bezoekje gehad van de huisarts, krijg weer een prednison kuur ivm de uitslag op mijn inmiddels hele lijf. Gelukkig heb ik het nog niet in mijn gezicht maar het jeukt en het word erger en erger. Waarschijnlijk hebben mijn darmen dit alles in werking gezet de dag voor de bevalling en is het met de medicijnen in het ziekenhuis aangewoekerd. Gelukkig had ik zoiets al voorzien en ben ik daarom niet met de bv gestart. Had alleen gehoopt dat het wat langer zou duren voor ik weer prednison zou gaan krijgen. Gaan dus weer een week of 2 stuiteren van de steroiden Met Isa gaat alles goed alleen is ze vandaag helemaal van de leg ze komt te vroeg voor haar fles maar is halverwege haar flesje zo moe dat ze in slaap valt, morgen de laatste dag kraamzorg. Aan de ene kant jammer en aan de andere kant erg fijn, weer een stukje prive terug na 2 weken van ziekenhuis en mensen in je huis. Verder een kei leuke meid de kraamhulp, echt een schat waarmee het erg goed klikt. Morgen dus Michel een bloemetje laten halen, en hopen dat ik niet te veel last heb van kraamtranen.
Wannabe Vraagje, weet jij nog dat je lang, lang geleden een berichtje heb geplaatst met een omschrijving en hints van jullie naam. Ik kan het niet uitstaan dat ik er nog steeds niet achter ben, dus eigenlijk wilde ik verder op zoek gaan, maar na tig pagina's van jouw berichtjes te hebben doorzocht, vraag ik mij af of de omschrijving van voor jou nog makkelijk te vinden is...kan er niet tegen als ik iets niet kan oplossen...
Tanja en Partner gefeliciteerd met Noa Faye, geniet van jullie meisje. Whoow wat een groot kindje vergeleken met Isa scheelt bijna 1 kg!
Tanja en man gefeliciteerd met Noa Faye! Spoeddelivery's in Juli, klotebevallingen in Aug? Die theorie is overigens nu helemaal aan duigen
Tanja en hubbie Gefeliciteerd met jullie dochter. Mooie naam.Lekker genieten he. Lintje Za zuid afrika? Haha mannen ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Er kan nog meer bij, er kan nog meer bij Wat een goed nieuws allemaal vandaag. TANJA GEFELICITEERD ! en mannetje natuurlijk ook Ik zal de lijst weer even aanpassen
Ik weet mn god niet wat ik moet doen.. Alstie ook zo doet tijdens de bevalling.. neuroot. onder voorbehoud he.. ik geloof het pas als de deal een beetje rond is. Ik weet helemaal niet waar Tj mee bezig is. En die "koper" maar wachten bij de telefoon. ZA= Zuid-Afrika jaaaaaaaaaa