effe heel vlug tussen door want ik moet mijn dochter van school halen en ik kokm straks nog wel effe online maar ik ga jullie vertellen dat ik ook een tweeling mama ga worden hihihihi hele verhaal straks
Nou dames hier nog even een mailtje van mij ga zo naar mijn werk. En kom vroeger naar huis. Alles geregeld ben eigenlijk wel moe ben weer te druk bezig geweest maarja op mijn werk maar even uitrusten. Iedereen het beste de komende 3 weken ik ga kijken of ik nog kan bij lezen als ik daar ben en misschien wat schrijven. Tot 23 feb dan zijn we weer terug. Groetjes Sonja
Hahahah Woepie gefeliciteerd, de tweede tweeling-mama! Jeetje het zit echt in de lucht! Sonja heel veel plezier met je vakantie, en rust lekker uit!
Goedendag dames. Ik heb vandaag toch een huilbui. Heb loon gekregen van mijn nieuwe werkgeven, en die is me flink tegen gevallen zeg! kan net mijn huur betalen, rest van de rek. niet, terwijl ik meer uren werk, en erg onregelmatig. Zit er even flink doorheen. Maandag ga ik er meteen achteraan, want 400,- is niets ( kreeg voorheen 2 to 3x meer) Voel me nu wel een zeur, ik weet dat ik blij mag zijn met iets, maar goed, dat ben ik momenteel niet. Verder alleen vanmorgen misselijk geweest, de rest van de dag valt me nog mee. Straks om half 7 weer werken, tot 23.00u. niets aan, heb ineens geen zin meer. Dit weekend lekker vrij, en dan maar hopen dat het rustg bljft. Gisteren al meerdere malen de politie gebeld, onderbuurman is inelkaar geslapen/ geschopt, en meerdere malen bedreigd, en ik wordt nu ook deels lastig gevallen, omdat ik ze herkent heb. Dacht dat zwangere vrouwen meer en betere bescherming kregen? Merk er helemaal niets aan, ze wouden niet eens komen, omdat het donker was. heb vannacht niet geslapen, lag een spuitdeo. naast me, en bij elk geluid stond ik naast bed. Ik hoop dat de rest WEL een goede dag heeft gehad, dat is jullie gegund. En Wendy, welkom!
He Woepie, wat ontzettend leuk! Dubbel gefeliciteerd! Dat wordt voor jullie een dubbele kinderwagen, hi hi! Daar ben ik gelukkig net vanaf. Sonja, een hele fijn vakantie, geniet ervan! Groetjes, Manou
zo ben ik weer nog steeds een beetje in shock whahaha jeetje zeg dat had ik dus echt niet verwacht ik voel me al de hele dag erg licht in mijn hoofd sinds het nieuws lig ik daar voor een echo mike zit me een beetje uit te lachen want hij vind het maar raar mij op dat bed whahahaa nouja goed ze doet gel op mijn buik en zegt gelijk nou jij heb al best een flinke buik zeg ja zei ik 2e zwangerschap he ze doet het apparaat op mijn buik en meteen zie ik op het beeld mijn kindje bewegen ojee zegt ze dus ik weer wat wat dan ja dacht iets ergs ofzo zie je het vroeg ze dus ik kijk ik zeg ja ik zie een hoofdje en mike meteen nee he het zijn er 2 joh whaaaaaaaaaa vanaf dat moment heb ik niks meer meegekregen van wat die vrouw allemaal zei ik ging van ohjee hoe gaan we dat doen (babykamer was al klaar kennen nu opnieuw beginnen in een grotere kamer mijn dochter verhuisd naar de kleine kamer die dus al klaar was voor de baby)naar wow gaaf vet cool whahahahaha moet erg stom geklonken hebben en sinds een uurtje of 10 vanmorgen loop ik dus met een hele grote smile van oor tot oor en mike ook hihihi je had zijn gezicht moeten zien hihihihi ik wil niet weten hoe mijn gezicht stond maar goed jullie hebben jullie 2e tweelingmoeder en dan ga ik maar eens wat info zoeken want hoe dan ook tis toch wel anders dan 1tje en een nieuwe ticker maken voor 2lingen hihihi oh en echo's plaats ik in mijn album
Waaaaaaaaaah wauw, woepie hihi! Wat een grote verrassing meid! Ik kan me jouw reactie wel heel goed voorstellen.. Dit verwacht je totaal niet! Heb je tweelingen in je familie zitten? Het zal wel een stuk zwaarder worden voor je. Jeetje, twee tegelijk. Feli! Loran, jou blijft ook niets bespaard he? Je krijgt wel een hoop te verduren vind ik. En doodeng van je buurman... Je voelt je dan toch bedreigd en alert de hele tijd lijkt me. Sterkte meid! Hier alles goed, sleep me soms van dag naar dag. Mijn vriendin heeft nog geprobeerd met de doppler het hartje te luisteren, maar met 10 weken 4 dagen was het nog niet goed te horen. Eigenwijsje zwom telkens weer weg. Maar goed, over 1-2 weken proberen we het weer. En volgende week donderdag nekplooimeting. Ik kijk gewoon lekker uit naar de echo! Nou ik ga dochterlief ophalen van het KDV, ik heb lekker een bijkomdagje gehad. Drie uur geslapen dus... Heerlijk! x Nienke
WHAAAAAAAAAAAAAAAA WOEPIE! Waauw en welkom in de wondere tweeling wereld.... Ik voel met je mee geweldig je verhaal precies hoe het bij ons ging! Kei leuk voor je meissie! Kom maar lekker bij van de schrik en dan lekker genieten....
Ja er zitten bij ons beide 2lingen in de familie bij mike iets dichter bij als bij mij maar ze zijn er hihihi ik ben in elk geval het eerste kleinkind van mijn overlede oma die een 2ling voort gaat brengen jammer dat ze dat niet meer mee mag maken en ja het zal idd wel zwaarder worden maar heb geoeg hulp hoor komt best goed bedankt allemaal voor jullie felicitaties @mila :hihihi lekker gevoel hoor heb al de hele dag een soort buzzz door mijn hoofd alsof ik iets geslikt heb ofzo whahahah echt vaag gevoel
@mila :staat je nog wat te wachten meis niet raar op kijken als je zo rond de 12 weken je kindjes al voelt want dat heb ik dus nu al zie dat jij 9 weken bent ongeveer
Wauw, woepie gefeliciteerd! Kan me heel goed voorstellen dat je zo reageerd maare is ook niet nix hoor, hihi. Echt heel leuk Heb zelf een beetje een "ik voel me zo zielig en zit niet lekker in m'n vel"dagje. Begin nu een beetje zenuwachtig te worden voor de echo van dinsdag, Zal het allemaal nog wel goed zijn? Stel nou dat.... Ach, zal me waarschijnlijk druk om nix maken maar je hoort ook van die horrorverhalen Ga zo lekker slapen en hoop maar dat ik me morgen weer beter voel, zucht.. (sorry voor m'n gezeur hoor, lang leve de hormonen)
@daantje:dat had ik dus 1 week voor de echo dat mijn oma verleed hielp daar niet aan mee maar had ook nog eens een nachtmerrie geahd dat ik naar de echo was geweest en dat er niks te zien was dus ik kneep hem wel effe hoor vrijdag pfff zijn het er gewon 2 hihihihi komt vast goed meis