Buddy news buddy news Krijg net een sms van Kuki Vrijdag 3aug word ik in het zh verwacht.Die dag krijg ik of een inleiding of een keizersnee. het is toch een zeer groot kind, nu al 4200 gr. Groetjes Kuki.
Bedankt Lintje voor je smsjes! Mirrepir van harte gefeliciteerd met Hylke! Tanja: Super zeg...wat snel! Van harte gefeliciteerd met Noa! Hoe zou het met Kuki zijn? Bedankt meiden voor jullie lieve woorden!
okeeej... ik deed een andere reactie want ik zie de link niet in je bericht. Maar nu toch maar een aardige reactie..
Woowww jeeetje! Dus a.s. vrijdag wordt Kuki waarschijnlijk mama! Nou hopelijk kan ze het nog volhouden...
Nee, als mijn sms-jes binnen twaalf uur niet zijn ontvangen, krijg ik ze terug...en ook geen ontvangstbevestiging. Of mijn mobiel doet gek, of die van Jet staat uit o.i.d... En dat van het reageren op elkaar. Het schijnt zo te zijn dat hoe dichter bij 'de dag' hoe minder je je op anderen kan concentreren, je raak als het ware meer en meer in jezelf gekeerd...
Zo haha, heb nu ontdekt hoe ik aandacht moet krijgen gnagna (gemeen lachje).... Ja, heb nu nog een week om rustig thuis te bevallen. Komt ze niet voor 8 augustus moet ik voor routine-onderzoek naar ziekenhuis (echo en hartfilmpje van half uur), dan om de dag naar de vk om gestript te worden..... Ik wist helemaal niet dat het zo ging joh... Ik dacht dat je tot de 42e week moest wachten, maar ze ondernemen dus al eerder actie. Dan komt er ineens wel druk op je te staan (baby kom, kom) Nu maar hopen dat ze deze week komt!
ach, so.. ja dat is toch veel duidelijker! hmm.. zou je al wat minder vruchtwater hebben dat het zo gaat..
Ik ga eens vertrekken naar schoonouders, ga daar lekker eten, (altijd hoor als mannetje met de late moet werken) tot straks
whahahahahahahahaha... je, dacht: "laat ik es even wat typen om toch wat te typen maar zonder informatie te verstrekken". hahaha.. dat doe je goed.. gelukkig is niemand hier nieuwsgierig, dus het blijft bij deze aandacht..