augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Je leest mijn gedachten.. De ene dag zeg ik: "hee, beebs, kom je er deze week ook te vroeg uit?" en "oh, ik kan niet wachten" tot "he.. jij blijft maar mooi zitten" en "kan ik deze buik ook even wegtoveren zodat ik weer normaal de liefde kan bedrijven" ?

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Klik je Bevallingslijst-forum aan en dan zie je onder de moderators een lijst met online-people.

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    IK ONTKEN ALLES
    maar tis niet eerlijk hoe gemeen jij doet en ons uitlacht opperSon

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Vooral die laatste herken ik hier wel heel erg...die uit ik hier wel een paar maal daags, en niet alleen ik....wat ongelooflijk onhandig en saai...

5. Hoi meiden

Jeetje wat een hoop gekletst vandaag. Maar er is dan ook een hoop gebeurd.

Tanja en hubbie gefeliciteerd met jullie meisje, Mirrepir en hubbie gefeliciteerd met jullie zoon

Kuki wat fijn dat je nu een datum hebt. En aanstaande vrijdag is goed te overzien toch? En nu al de 4 kilo gepasseerd, jeetje mikkie. Je had ook helemaal niet tot 42 weken moeten lopen :confused: !

Alice weet ook al een datum. Ergens volgende week toch? We horen het vanzelf wel

Lintje gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. En jullie verhuisplannen zonder dat jullie het zelf eigenlijk wisten hahahahaha LOL, leuk toch. Oh en die slinger vind ik best wel schattig hoor.

Daan ik ga voor jullie duimen dat Valentijn woensdag naar huis mag, dat zou fijn hé :D

Borsatofan, dat klinkt inderdaad als de slijmprop. Ik ga duimen voor je hoor. Hup met die beebies ! ! !

Gummetje bedankt voor de foto's, wat een snoepjes. Inderdaad echt heel andere koppies. Wel zo handig toch ;)

Daniëlle ik hoop dat de vk het niet goed kan voelen en dat beeb gewoon goed ligt

Hier heb ik het hele weekend bitterlemon gedronken, meermalen gesexed, gisteren zelfs op het hart van een ananas staan knagen en sabbelen (bráááák geen goed plan)..... Maarre niks nakkes nada niënte hoor

Vanavond hebben we een lekker bord patat gemaakt, met frikandel en flink wat mayo. En ondertussen ga ik stug door met bitter lemon (heb nog een twee liter fles staan).

Maar ja onderhand zou je ook niet meer kunnen zeggen áls de bevalling op gang zou komen dat er nog enig verband is... :rolleyes:

Groetjes Kirsten

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Oh, en wat ik graag over wil slaan is bevallen en de kraamtijd.. dat laatste lijkt me echt vreselijk..

7. Niet meer actief

oh, daar kom ik nooit

en nee, heb geen spastische darm, heb al baby gewild van jongs af aan, dus IK KRIJG EEN BABY !

8. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    maar ze is nog niet geweest toch mva

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Noem jij dat zo :(: :confused: Ik zou het toch anders willen noemen. ;)

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Nou, ik weet nog dat ik mijn NOD vervloekte iedere maand.. zoooo'n enorme wens om zwanger te raken.

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Is wel een beetje uit de hand gelopen dan...

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    iemand heeft haar comp gehacked denk ik..

haha.. ze moet natuurlijk 40 pagina's terug lezen.. Of haar drie-dagen-durende bevallingsverhaal typen

13. Niet meer actief

hihi, zat hier nog niet helemaal in de planning, maar was een super grote verrassing en van harte welkom

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Of Jet is alles aan het lezen, dan krijgen we over een uur wel een berichtje

Of Jet heeft iemand gestuurd om bericht te doen en die persoon begrijpt het niet helemaal

Nog meer theorien?

15. Niet meer actief

ik ga voor de eerste

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hopla, ananashart? Jij bent wel heel erg wanhopig ;)
    Hier wel aan de bitterlemon, maar dat ben ik eigenlijk altijd wel, vind ik gewoon lekker :p

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Maar Raccon, heb je dan helemaal geen koudwatervrees?

18. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ja wat zal het zijn!!!!

19. Niet meer actief

koud water? heerlijk, heb het bloedheet hierzo :p maar neu, niet echt (nog)

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hahahaha ik gemeen hoe kom je daar nu weer bij.Ben juist erg lief maar dat wist jij nog niet denk ik. ;) :)

Deel Deze Pagina