augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ga eventjes koken...met de laptop op het aanrecht, ben te nieuwsgierig naar Jet.

2. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland

oohhh jij bent erg!

3. wannie

wannie Niet meer actief

niet je pollepel er per ongeluk op leggen he 8)
    word zo kleverig :rolleyes:

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Toppunt van verslaafd

5. Niet meer actief

echt wel :rolleyes: hopeloos

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Maar het werkt wel ;)

...en nu weer even roeren...

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik denk dat we zo een uitbrander van Jet krijgen.hihihi

8. wannie

wannie Niet meer actief

Dan zou ze tijdens de persweeen hier een verslag moeten komen doen,,,das dan pas echt verslaafd :rolleyes:

9. Niet meer actief

ow, dat doet ze vast wel :)

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Daar zou ik wel een foto van willen zien :) :) :) :)

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Als dat zou lukken, betekent het toch dat het niet al te heftig is....ik teken ervoor. Moeten ze in het ZK wel een goede verbinden hebben op de verloskamers ;)

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    DAMES!

heb meer dan 20 pagina's bij moete lezen vanaf vanmorgen!
    Is niet normaal meer zeg! ;) .

13. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hallo lieverds, daar was ik ook weer even, na vandaag een hele drukke dag te hebben gehad :) :) :)

Allereerst:

Ien en Arno, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter FAY, echt een prachtige naam !

Mirrepir1981 en partner, ook jullie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Hylke, wel een heel apart verjaardagskado, hihihihi !

Tanja20: super, weer een meid erbij, dat is goed voor de gemiddelde score hier bij de augustus mamma's, hihihi ! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van dochter Noa Faye !

Whahahahaha wat zijn jullie toch allemaal nieuwschierig zeg, maar het is dus geen hacker, het is geen spook, het is niet iemand die namens mij een bericht moet achterlaten, het is echt the one and only mamavanamber die nu online is !

En dan zal mamavanamber nu eens even haar bevallingsverhaal vertellen:

DIE IS ER DUS NOG NIET :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Ik weet me god niet wat er nu precies met mijn lichaam aan de hand is hoor, maar iets klopt er niet.... De verloskundige is bij me op bezoek geweest, heeft ook zeer duidelijk weeen geconstateerd (toch ook nog wel in een redelijk tempo, om de 5 minuten), maar het wil gewoon maar niet, en ik word daar gewoon zoooooooooooo depri van ! Lijkt wel of die kleine er gewoon echt niet uit wil.....

Vannacht dus een zeer beroerde nacht gehad, ik heb alle uren voorbij zien komen, ik kon de slaap niet vatten en tot overmaat van ramp was Amber ook nog eens uit haar nieuwe bed gekukeld en had een flikse bloedneus midden in de nacht, dus het ging allemaal lekker, NOT !

Gelukkig heb ik vandaag wat ontspanning gehad. Mijn schoonouders vieren momenteel vakantie in het chalet in Schoorl (nabij Alkmaar) van de zus van mijn schoonmoeder, en om mij tot rust te laten komen hebben ze aangeboden dat Amber ook vakantie viert daar. Dus vanmorgen hebben we alle spullen gepakt en zijn we naar Schoorl gegaan. Daar de hele dag doorgebracht, even heerlijk relaxen ! Ik heb zelfs nog een heel stuk gefietst, in de hoop om alles nog op gang te brengen, maar het is echt heel erg rustig in mijn buik. Af en toe geeft die kleine een schop, maar dat is dan ook echt alles.

Woensdag heb ik weer een afspraak met de verloskundige, en zij probeert me dan te toucheren en alles los te krijgen, omdat zij ook heel goed door had dat ik er helemaal doorheen zit.

Ik ben spuug en sppug chagrijnig, Erwin krijgt een hoop te verduren momenteel :oops: :oops: :oops:

Ik ben daarom maar weer even lekker naar het oude huis gegaan om te gaan internetten, en hem ook een beetje rust te geven (maar hij belde me net op om te zeggen dat hij even ging vissen....)

Dus meiden, nog niets aan de hand, maar ik ben blij dat mijn verloskundige zo goed met mij meedenkt en ook instaat voor mijn ideeen, dus wie weet...........

14. Niet meer actief

hmm maar dan is ze nog steeds alleen mamsvanamber :(

15. wannie

wannie Niet meer actief

whahahha zie je het al voor je

pfff pfff pfff pfff ja alles gaat pfff pfff pfff goed hoor pffff pfff aaaaahhhhhh pfff pfff pfff daar is het koppie pfff pfff pfff aaaaaaah daar zijn de schoudertjes pfff pfff
    ow ik heb nu me kindje op me buik liggen,,,,ff wachten hoor moet nu eerst ff kijken..........

wowwwwwwww ik heb een superkindje! zo mooi

vervolg komt :rolleyes: :rolleyes:

16. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, wat denken jullie wel niet van mij :) :) :) :)

17. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Mamavanamber -> lichaam kan raar zijn he?
    Ik weet precies wat het is.. hier PRECIES hetzelfde!

18. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Loran, ik moet ook de hele tijd aan jou denken omdat het bij ons elke keer "tegelijk op" gaat, hihihi !

19. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Oooooooooooooooh Gummie, ik zie nu pas de foto die je gestuurd hebt, wat een kanjers zijn het toch zeg !

20. Niet meer actief

Heeeeeee Jet, tja, wij hadden ook liever ander bericht van je gehad, maarjah. Laten we dan nu maar duimen voor woensdag dan.
    Maar wel lekker dat je vandaag hebt kunnen ontspannen, blijft Amber nu bij je ouders komende week?

(en had je mn sms nog gehad?)

Deel Deze Pagina