MIRREPIR -> GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON HYLKE! TANJA -> GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTE NOA FAY ( ze is er dan eindelijk :wink) Lintje -> Dus jullieverkopen wel het huis, zover ik het nu heb kunnen lezen, en onthouden? Gummetje -> Wat 2 lieve koppies zeg! inderdaad verschillend! Borsatofan -> Tanja had niet als enige last van slijmverlies, al enkele weken, hier nog 1, alleen bij mij niets Daantje -> Wat een goed nieuws over Valentijn! Hoop dat hij Woensdag naar huis mag!
Nou we denken niks van jou we denken voor jou En we missen je gewoon maar dat was nog niet duidelijk denk ik
ambermams zo te horen ,heb je een fijne vk. superlief dat ze amber eventjes van je overnemen,zodat jij je rust kan nemen.
Ik zit steeds te wachten, op een berichtje van jou: GEBOREN! eindelijk maar toch . Het lijtk erop of ze samenspannen op de 1 of ander manier..
She's back MvA! Balen dat het niet heeft doorgezet, maar ik ben blij dat je je weer even meldt...we begonnen je ernstig te missen
Raccon, ik heb je sms inderdaad gehad, daarom wilde ik ook perse ff lekker forummen, hihihihi ! Sonjaw, jullie zijn gewoon allemaal schatten !
Mijn schoonmoeder wilde het ook nog om een andere reden hoor: we zouden hun namelijk bellen als het begonnen was, dan zouden hun Amber op komen halen, maar dan zou ze een hele tijd in de stress zitten en nu hoeft dat niet, hihihi ! Nu kunnen we gewoon bellen als die kleine vent zich aangekondigd heeft !
Welkom trug Jet! Balen dat het niet doorgezet heeft dat het maar snel mag gebeuren, ik ga me duimen blauw draaien voor je! Knuffie
En Jet, die van mij heb je zeker niet gehad, aangezien ik geen bevestiging heb gekregen...heb je je foon uit gezet? Begin nu ernstig te vermoeden dat mijn foon gek doet, krijg net vijf dezelfde sms-jes binnen die ik vorige week al ontvangen heb
ik ben toe aan een nieuwe foon,de mijne staat soms helemaal vast. en geeft heel vaak simkaart geweigerd aan,knettergek wordt ik ervan!
Geen grappen he! Buddieschap komt hierdoor ernstig in gevaar! Straks als hubs thuis is, maar een beetje heen en weer sms-en, en kijken wat het probleem is.
ik heb daar ook wel eens last van kiki,,,,smsjes die tig keer binnenkomen, smsen die niet aankomen. Ik heb een prepaid van AH(bel toch nooit )....dat ging voorheen via het telfort netwerk.......nu gaat het via kpn netwerk en heb ik nergens meer last van
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, het is echt helemaal super ! In het begin moest ik heel erg wennen, maar nu ik er echt woon ben ik helemaal heppie de peppie ! Gisteren zijn mijn ouders langs geweest en mijn vader heeft nu de schilderijen en de klamboes allemaal opgehangen, de wasmachine aansluiting gefixt, het is nu echt helemaal af en ik voel me al helemaal thuis. Ik zal morgen eens wat foto's maken, dan kunnen jullie zien hoe het er ingericht uitziet (behalve de bank dan, want die hebben we nog niet --> in plaats van een bank staat er nu dus een bed waar ik op ga bevallen als het goed is....)