Wel spannend hoor woepie! En dat je ze nu al voelt bewegen, echt leuk! Wat vind je dochter ervan dat ze niet 1 zusje of broertje, maar er 2 krijgt? Wel jammer dat jullie alles nu weer op kunnen gooien, qua babykamer, aangezien jullie al klaar waren, maar dat wordt vast geen probleem, doordat je nu 2 wondertjes krijgt
hoi nou ik heb me babykamer besteld babykamer gaby,staat in het folder van burgerhout.en een kinderwagen heb ik ook daar vandaan een x-adventure een zwarte,met gratis autostoel.wordt 1/2 april bezorgd. xxx danielle
Ha ha ha mijn dochter vind het helemaal geweldig en ja de kamer daar is wel een mauw aan te passen mijn dochter had een hele grote kamer toch al te groot voor haar en die wil dus wel graag verhuizen naar de kleine kamer wat dus de babykamer was ze vind de kleuren helemaal geweldig daar dus wil heel erg graag en dus gaan de 2 kleintjes straks in een grote kamer waar ik echt alle ruimte ga hebben die kamer is zelfs groter als die van ons hihihi komt helemaal goed tis alleen jammer van het bedje ik hoop nog ergens hetzelfde bedje aan te komen zodat we de kamer wel kunne houden zoals die is en niet een geheel nieuw hoeven te gaan halen
YIHOEEEEE, ben aan de 'magische' twaalf weken grens. Heerlijk gevoel! Goed om te horen dat het zo goed gaat met iedereen hier, alleen Loran heeft het wel te verduren zeg. Sterkte met de onderbuurman- en salarisproblemen. Ga nu nog even een uurtje op de bank liggen voor we gaan eten. Erna naar een verjaardag, een uur rijden van ons vandaan. Pffff (maar wel heel gezellig hoor). Fijn weekend allemaal!
@loran: wat shit voor je joh!hoop dat et allemaal goed komt met de bedreigingen en het geld.. @woepie: whaaaaaaaaa wat supergaaf zeg,echt ik zou ook niet weten wat ik zou hebben gedaan als ze mij dat een week geleden verteld hadden hahah superkick! @MMM gefeliciteerd!ik moet zelf nog een dagje ow en dames ik heb nog rompertjes etc in de aanbieding. mijn schoonzusje heeft een hele doos want ze heeft twee meiden vlak achter mekaar gekregen zien er nog hartsikke goed uit,diverse merken laat maar even weten groetjes
HEy Woepie, GEFELICITEERD! Geweldig nieuws.... Nu heb je weer lekker veel nieuwe informatie te verwerken! Succes ermee...
hihihi ja dat is zeker en ik moet op zoek naar een duo kinderwagen en een kamertje erbij of een bedje erbij en aangezien we best wel een apart kamertje hebben word dat heel moeilijk maar ik ga een foto van het bedje op marktplaats gooien en dan hoop ik dat er iemand is die hetzelfde bedje voor ons heeft
Vandaag ben ik druk bezig geweest. Heb de kast in de woonkamer (lees kollosaal ding) helemaal leeg gehaald, en heb alles in een inbouwkast gezet. Heb alle was erweer door gehaald, dus dat ligt ook weer netjes in de kast. Heb alle babyspullen wat ik tot dusver heb, gesorteerd in bakken, en het opgeschreven. Heb mijn kat moeten vangen ( die kat is van de eerste naar beneden gesprongen door het raam heen, omdat ze een kater zag(krolse dame) ) Vanmiddag naar mijn paard geweest, die lekker aandacht en beweging gegeven, waar ik maandag weer voor het eerst opstap na ruim 10 weken. Heb een behoorlijke huilbui gehad bij mijn ouders, en hun hebben me weer verwend met leuke kleertjes voor de kleine ( was eigenlijk een verrassing, maar dat konden ze niet voor zich houden). Al met al, een drukke dag. Soms vraag ik me af, waarom ik momenteel al die ellende heb, denk dat het zo zal moeten zijn, en laat het zijn beloop. Morgen ga ik naar Leeuwarden, naar een campingshow? met mijn ouders. Even lekker een dagje uit. Straks ga ik de pers maar onder handen nemen (gisteren bij de trimsalon geweest, ze willen haar niet plukken, omdat ze gevaarlijk schijnt te zijn), dus moet ik het zelf maar doen ( zal ik wel 6maand zoet mee zijn elke dag ) Verder wil ik morgen de kledingkast die ik op het oog heb voor de kliene leeghalen, en alsvast tot zover in orde maken. Dan alle katten spullen uit die kamer, verhuist naar de gang + woonkamer, en begin ik heel braaf met behang scheuren Had er hele mooie behang in, maar tjah, de katten waren het er niet mee eens, dus binnen 6 maand alweer tijd voor nieuwe. Dan langzaam bezig de grote kledingkast van mij eruit te halen, die ergens instaleren ( zijn we een hele dag mee zoet om die te verplaatsen ) En dan zal het februari/maart zijn, dat het geverft wordt + behangen, en dan lekker de ledikantje erin, en de rest van de spullen, en dan langzaam aankleden. De box komt in maart in de woonkamer te staan (doordat schoonzus 1 april uitgerekend is), zodat de kleine meid van haar in de box kan als ze hier komen. Al met al, grote plannen.
Zoo wat een plannen allemaal al! Haha lekker toch weetje in iedergeval een beetje wat je te wachten staat aankomende tijd! Ik wil eerst weten wat het word voor ik ergens aan begin.. Al heeft de boven verdieping wel een grote opruiming nodig, woon hier nu een paar maanden en is er nog steeds niet van gekomen eigenlijk.. Ik wil ook al mijn eigen kleren uitzoeken die ik deze zomer toch niet ga passen en dan naar de zolder doen zodat ik weer wat ruimte heb in mijn kast... Woepie, zet je hier ook eventjes foto van je bedje neer? Ik vind die firstwheels duowagens zo gaaf! Jij al enig idee welke je wilt?
Ik heb hier al eens gereageerd, maar da's halverwege geweest enne.... als jullie het niet erg vinden sla ik die overige 50 even over. Leuk om te lezen dat ook jullie nu druk zijn met de kamer van de kleine. Ik ben zelf begonnen met de gordijnen. Morgen ga ik met Tigger stickers aan de gang. Lichtblauw en oranje lijken me leuke kleurtjes. Voor een jongen als voor een meisje. Het wordt bij ons de eerste Na 3,5 jaar wachten. Een wondertje en het is nog niet te geloven. Uiteindelijk heeft IVF-ICSI ons hierbij geholpen. Gaan jullie ook naar de 9-maandenbeurs? Groet, Danielle
Ach, voel me hier al weer wat beter hoor, heb alleen gisteravond gewerkt en echt, petje af voor de meiden die dat vaker doen! Moest tot 8 uur werken, was om kwart voor 9 thuis en lag om 9 uur in bed Was echt gebroken... Heb nu last van m'n rug, ga mezelf zo maar even verwennen met een lekker warm badje Hier staat trouwns geen bezoek aan de 9 mnd beurs gepland. Ben 1 keer naar een spellenbeurs geweest en kwam bekant gillend buiten. Ben al niet echt gek op drukte maar dit sloeg alles. Dusse nee, zwanger lijkt het me helemaal nix.... Is trouwens echt rustig geweest hier gister... scheelde heel wat leeswerk... Fijne zondag allemaal
hallo dames! Allereerst woepie wat leuk een tweeling!hihih Iedereen een goed weekend? Ik ga vanmiddag naar het personeelsfeest van me vriend.. heb er wel zin in maar het zal wel een lange dag worden dus ben beniewd hoe ik het vol houd! haha Ennuh ik heb me echo foto's in me album staan!ben helemaal verlieft en mijn mannetjes ook Groetjes Nikster
Goedemorgen allemaal, Hier gaat alles rustig z'n gangetje. Vandaag een lekker rustig dagje voor de boeg, dat is wel lekker. Ik doe de laatste week niets anders dan slapen. Ik ben echt heel erg moe, terwijl ik had verwacht dat het minder zou worden, wordt het nu eigenlijk alleen maar erger. Misschien komt het wel door die 2 kleine kereltjes van me, die vragen momenteel ook wel erg veel aandacht en energie. Morgenvroeg bloedprikken en dan 's middags een echo met NT-meting en daarna de uitslag. Toch wel spannend! Kan niet wachten totdat ik ons kleintje morgen weer gezien heb. Ik laat morgen wel weten hoe de Nekplooimeting verlopen is en hoe het met ons kindje gaat! Mijn man brengt me nu al 3 dagen achter elkaar zo rond 9.00 uur naar bed en wil dan eerst het hartje horen voordat ie weer naar beneden gaat en achter de Pc verdwijnt, echt heel lief! En we vinden het hartje ook echt meteen. Mijn baarmoeder zit al echt wel hoog, misschien door mijn eerste (tweeling)zwangerschap? Ik heb nu ook al een hele dikke buik en ik heb gisteren mijn gewone broeken weggelegd en de positiebroeken maar weer tevoorschijn gehaald. Nu ben ik echt zwanger! Zeker in die broeken want die versterken het alleen maar ! Heeft iemand nog iets van Cindyke gehoord? Heb haar nog wel een Pb'tje gestuurd, maar geen reactie meer ontvangen. Ik krijg nu toch wel echt het idee dat het niet goed zit en dat ze het gewoon even niet aan kan. Ook zeer begrijpelijk natuurlijk. Nou, mocht iemand iets gehoord hebben dan zou ik het graag willen weten! Fijne zondag allemaal, groetjes, Manou
Is goed zal het bedje ook hier effe plaatsen in mijn album firstwheels duowagen ik neem aan dat dat een kinderwagen is of nie hihihi ik ben gewoon op marktplaats rond gaan kijkenik geloof niet dat ik er zoeen tegen ben gekomen een nieuwe 2ling wagen is zooooo duur gewoon goedkoper dan 499 kan ik ze niet vinden baal er wel een beetje van maar tis nie anders
Heb gekeken naar het bedje, volgens mij word dat idd nog een probleem om aan te komen.. Das wel minder zeg! Die wagens zijn idd echt duur, had voor de gein toen ik net zwanger was eens gekeken omdat ik bang was dat het eventueel een 2ling zou zijn en vond deze dus wel gaaf.. http://www.babysupersale.nl/images/fw20 ... ellime.jpg Maar idd wat je zegt zit je zo aan de 500 euro.. Pff duur geintje.. Hehe en dan ben je er nog niet! Maja gelukkig krijg je er dubbel mooi's voor terug ook!
ja die heb ik ok gezien en dan te bedenken dat dat waarschijnlijk nog 1 van de goedkopste zijn ook he na die prijs worden ze ineens veel duurde3r pfff gaan er trouwens meiden naar de 9 maanden beurs ik wil er eigenlijk wel heen hoop een vriendin van mij mee te zeulen hihihihi en het bedje tja ik denk ok dat het niet gaat lukken om er nog z een te vinden
He Woepie, gefeliciteerd! Een 2-ling, supertof... En je bedje...vorige week stond dat kamertje op marktplaats, mijn zus mailde hem naar mij...vond ze echt iets voor bij ons! Dus misschien heb je geluk! Hier gaat alles rustig verder, straks even op kraambezoek...nu natuurlijk extra leuk! Wel blijft de misselijkheid aanhouden en heb ik sinds een paar dagen een enorme buik Ik snap er niets van, ik sta momenteel op -3,5 kilo en toch....gelukkig heb ik wel veel rokjes die ik nog goed aankan. Mijn man vindt het allemaal erg mooi. Verder denk ik toch niet naar de 9mbeurs te gaan, veel te druk. Nou een fijn weekend nog verder allemaal. liefs Kiki
heb hem ook op marktplaats gezet om te vrage of iemand hem had heb me de pleuris gezocht daar maar ken nika vinden helaas misschien is het niet in een straal van 25 km bij mij vandaan weet je toevallig waar die vandaan kwam