Duim, duim, duim, duim, duim, duim ! In principe heeft het bij mij ook wel aardig gewerkt, want ik kreeg dus wel weeen...... Misschien nog maar een keer Grieks eten ?
Ooooooooooooooooooh shit, trouble in de straat volgens mij bij mijn overburen............ Ik zie mijn overbuurvrouw met betraand gezicht naar buiten komen, ze flikkert een tas in de auto en pakt nu dochter op om weg te gaan !
volle maan, ik ga ervoor maar nu eerst naar HP, ik bestel wel popcorn met een liter bitter lemon ( ja popcorn helpt ook heb ik net besloten, en voor wie het nog niet wist, negerzoenen stimuleren de weeën Gummie, ooooh lieeeeefffffffff ( sorry moest even het zijn twee schatjes) MVA : daar gaat ons sappige bevallingsverhaal.... Fijn dat je weer bovenwater bent Kiki : je spoort niet , eten koken met je laptop naast je . Ik ontbijt altijd alleen maar aan mijn laptop..
We moeten gaan zegt Jasper, snel nog even de ramen en deuren open zetten als ik terugkom in een leeggestolen huis begint de bevalling vast ook spontaan, en voorspoedig. Deventer heeft tegenwoordig geen bioscoop meer ( maar er is een grote in aanbouw)
hallloooo, op een paar uurtjes tijd ff 12 blz volgeleld! nou nou Jet,welkom back, we zaten in spanning hihi oei oei je overbuuf de benen genomen... ooh leuk al die bakkerspraatjes, heb gisteren sex gehad,chinees gegeten,heb vandaag een liter bitterlemon op,en volle maan vanacht, nou hoop hoop hoop haha van mij mag het! onze zoon zal flink wat haar hebben, want heb al van in het begin ongeloofelijk het zuur,en heb steeds ongeloofelijke jeuk op me buik! dus dat zit goed haha Liefs
Zou het nou ook zo zijn dat een kindje door de vliezen heen kan 'trappen'. Dat als hij of zij heel erg druk is en te hard trapt ineens je vliezen zijn gebroken? Misschien stomme vraag maar ben er benieuwd naar
Zo he even een luier verschonen en 2 pagina's erbij. En kon ook schone kleren aan doen hij vond het leuk om alles onder te piesen